1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Maar de 1M is idd DLC. Zo heb ik een berg andere dlc-wagens uit LCE. Maar die kan ik dus mooi niet op AH krijgen. Zie eerdere berichten over de 500abarth. Hoe kunnen jullie dan wel de 1M op Ah krijgen??

En hoe zijn jullie aan de Giulietta gekomen dan? Kan me niet voorstellen dat hier mensen die DLC hebben gekocht in de webshop/winkel.

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Yep, tune eigenlijk niet tot zeer weinig! Wel verander ik een beetje de buitenkant van de wagen met andere velgen, lichter maken met kooi constructie en andere knalpot en verlagen, maar daar laat ik het meestal bij. Bij Forza 3 had ik een TVR volgestampt met vanalles en nog wat, dat ding reed voor geen meter meer. :+

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    giulietta kreeg je bij pre-orders bij sommige online winkels ik kreeg bmw en mini

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als je de 1M zelf hebt als DLC kun je hem wel sharen en online op de auction house zetten. En iedereen kan hem kopen. Echter, als je geen DLC hebt, kun je er niet in rijden... Maar daar kom je pas achter als je hem gekocht hebt :emo:

En wat is er raar dat er mensen zijn die hun games importeren? Ik heb mijn Giulietta gehad bij Amazon.co.uk, niks raars aan. Bestel daar al tijden, goedkoop en snel in huis.

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    hHahaha de nissan leaf is echt een gay auto

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    ja ik vind hem niet mooi ofzo. We hebben er net een voor de afdeling gekregen en hij rijdt wel heerlijk. Shit wat trekt dat ding snel op zeg :9

Daar is in Forza niks van te merken trouwens.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Volgens mij gewoon een tactiek van Turn 10 om de langzamere auto's nog wat langzamer te maken zodat de snelle toppers nog sneller lijken te gaan.
    Want er zitten auto's in die nauwelijks de 120 halen, wat natuurlijk totale onzin is. Zelfs mijn Corsa 1.0 krijg ik nog wel redelijk op snelheid :lol:. En dan een Astra Turbo niet? Ga weg.

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    klopt inderdaad geen donder van maarja..

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat een schijtgame is het ook he. Heb nu de BMW M5 tot de max van zijn klasse getuned en word hier helemaal zoek gereden door een Cadillac. Wat je ook probeert, en in wat voor auto je ook rijdt, de rest is áltijd sneller gewoon :{

En dan ook die rempunten van de AI. Waar je volgas kan remmen rammen ze de rem door de vloerplaat heen, en waar je moet remmen knallen ze volgas rechtdoor...

/Edit: Nu rijd ik op het rechte stuk volgas. En komt er even een Holden w427 langsblazen. Geloof je het zelf? Klopt geen kut van.
    /Edit: Ok nu kap ik er echt mee. Op de bazaar met deze troep.

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dat is het nou juist, ik kan de meeste auto's die als DLC kwamen (aangeduidt met een cadeau/pakje in de garage) niet in AH plaatsen, omdat ze op 1 of andere manier gelocked zijn..... Weet uit m'n hoofd de melding niet, maar het is in ieder geval niet tuning/setup/stickers! :x

11. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305

Ik heb even gekeken voor je, Als ik een auto met een cadeautje ervoor op AH wil zetten staat er :

Je kunt deze auto niet verkopen omdat die niet beschikbaar is.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zal vanavond eens kijken...
    Volgens mij moet ik een Giulietta toch kunnen verkopen.
    Welke auto's heb jij geprobeerd?

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Yeah :) na 2 uur proberen en veel tunen sta ik eindelijk 2e in de rivaal race "stadsauto Open" :)

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

500Abarth en de Camaro SS (die nieuwe uit ik meen 2008)
    Bedankt alvast. Hoor er graag van.

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ja psies, die bedoel ik. Zit op mn werk, Kan dus niet zelf kijken nu ;)

16. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat wireless stuur van Microsoft zelf, deze word helaas niet meer verkocht.

Vergeleken met het spul van Fanatec zal het vast niet veel voorstellen, maar voor wat hij gekost heeft is het een perfect ding. Een derde pedaal voor de koppeling zou leuk zijn, maar in Forza gebruik ik gewoon de A-knop en dat gaat ook prima.

Er zit ook gewoon Force Feedback op, dit moet je gewoon hebben. Alle andere goedkopere stuurtjes lijken dit niet te hebben en zijn daarom in mijn ogen ook waardeloos.

Als het budget het toe laat zou ik voor een leuke Fanatec gaan, anders gewoon op zoek gaan naar een goed stuur van MS.

Ik klem 'm gewoon op mijn tafel voor de tv, deze is verrijdbaar en dus kan ik gewoon lekker op de bank zitten en knallen. Wel zou ik het leuk vinden om een echte autostoel te hebben en hier een mooie set-up mee te maken voor FM4/5 etc...

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb opzich weinig kritiek op deze game maar er zijn wel 2 kleine (en vreemde) details waar ik mij aan stoor:
    - Het dashboard dat bij alle auto's in miles per hour is.
    - En de positie van de bestuurder die bij sommige auto's van bv. Europese origine, zoals de Volkswagen Sirocco, rechts is wat imo niet zo hoort zijn aangezien het een Duitse auto is (zover ik weet rijden ze daar nog altijd rechts).

Voor beide punten had ik het leuk gevonden hadden ze het gewoon gedaan volgens de origine van de auto, zoals bij meeste racers gebeurd als ik het goed voor heb (was zelfs ook zo bij Forza 3 dacht ik).

18. nedmetfan

nedmetfan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een paar vragen!

Misschien al vast eerder gesteld en beantwoord, indien ja mijn excuses!

*Hoe zet ik alles in het Engels in het spel? (region lukt niet i.v.m. internet instellingen ?!)
    *Hoe zet ik zelf mijn custom soundtrack eronder? (tijdens ingame lukt het me niet via xbox-home knop?!)
    *Kan me herinneren dat bij bepaalde upgrades/instellingen het in een vorig deel mogelijk was een auto op 2 wielen te trekken/wheelie (nog steeds mogelijk?), lijkt me vet om te doen met de muscle cars.

Alvast bedankt !!!!!!

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja maar die heb je toch zelf gekregen bij het begin al?
    Koop die 500 eens in de game en probeer het dan nog eens.
    Dan hebben ze ook geen 'kado-logo'.

Dat is nogal logisch als je je locale op UK hebt staan. ;)

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, daar zeg je zoiets :+. Straks een nakijken op wat die staat. Maar vind het dan toch nog vreemd dat sommige auto's dan wel gewoon de bestuurder links hebben 8).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina