1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke auto reed je? :D
     
  2. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Blijft één van de leukere circuits om te rijden! :)
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik wil deze track dlc: als een perfecte wereld zou bestaan.
    Adelaide Street Circuit
    Bahrain Grand Prix Circuit
    Barbagallo Raceway
    Bathurst Mount Panorama
    Brands Hatch Grand Prix Circuit
    Brno GP track
    Donington Grand Prix Circuit
    Eastern Creek International Raceway
    Eurospeedway Lausitz
    Hidden Valley Super V8 track
    Istanbul Grand Prix
    Motopark Oschersleben
    Norisring City Race
    Phillip Island Grand Prix Circuit
    Shanghai GP track
    Spa-Francorchamps GP Circuit
    Circuit Zandvoort
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    tracks

    Ik wil deze track dlc: als een perfecte wereld zou bestaan.
    Adelaide Street Circuit
    Bahrain Grand Prix Circuit
    Barbagallo Raceway
    Bathurst Mount Panorama
    Brands Hatch Grand Prix Circuit
    Brno GP track
    Donington Grand Prix Circuit
    Eastern Creek International Raceway
    Eurospeedway Lausitz
    Hidden Valley Super V8 track
    Istanbul Grand Prix
    Motopark Oschersleben
    Norisring City Race
    Phillip Island Grand Prix Circuit
    Shanghai GP track
    Spa-Francorchamps GP Circuit
    Circuit Zandvoort
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Triest weer 1600 MS als 1200 al €15 kost :F:, vind het knap betaald voor 30 auto's als een game met 500 €30 kost... Wacht wel totdat hij voor de helft komt, want weet nog met FM3 dat ze na een paar maanden van 400 MS naar 200 gingen. :'-(
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat gaat €20,- euro worden. Geen €30,-
     
  8. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een game als Forza vandaag de dag al €30 kost voor 500 auto's dan vind ik 30 auto's voor €20 knap betaald :F:
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Vind het zondermeer een naaistreek, gelet op het feit dat T10 blijkbaar al wist dat er meer items kwamen getuige de donkere velden in de event-list. Zou me niks verbazen als T10 dus al die tijd al wist dat Porsche later kwam. Hoopte op extra tracks, maar dat verwacht ik niet echt. Alleen als er nieuwe tracks in dat pack zitten, zal ik het halen. Ga dus no-way 1600MS betalen voor een paar auto's die MIJ toch niet aanspreken. Enige uitzondering is idd de Carrera GT. Rest boeit mij (als fervent Italiaanse auto-liefhebber) totaal niet.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  10. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    En het feit dat je weer ingame credits nodig hebt, grootste naaistreek ever ooit, ben je bij EA nog beter af :F:
    En niet te vergeten, in de race lijst zie je toch altijd zo een afbeelding en bij veel van deze staan er al DLC auto's afgebeeld die nog moesten worden uitgebracht. 8)
     
  11. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Het hangt er toch ook vanaaf of Porsche je aanspreekt of niet.. 20 euries dokken voor maar 1 of 2 auto's die je leuk vind dan verklaar ik je als Porsche fan voor gek.. Kijk naar carpacks die kosten 560 MSP en er zitten maar 10 auto's in. In het Porsche Pack zitten 30 auto's en kost 1600 MSP, 560 MSP x 3 kom ik uit op 1680 MSP en dan heb je ook geen nieuwe events of extra archievements die wel in het Porsche Pack zitten als ik het zo bekijk vind ik het meevallen.

    Hier moest ik ff om lachen volgens mij weet je niet dat Forza net als Gran Turismo een auto verzamel game is dus auto vrijspellen, grinden, grinden, upgraden en weer grinden, grinden, he nieuwe auto vrij gespeeld en weer grinden tot je genoeg geld hebt om een auto te kopen die je echt mooi vind en dan maar weer grinden enz, enz als je alle auto's kreeg dan valt het verzamelen totaal weg. Dan kan je net zo goed je savegame modden en alle auto's gelijk kopen.. Als dit principe je niet ligt is Forza niet jou game..
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik koop hem toch wel....
     
  13. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier moest ik nog harder om lachen eigenlijk \o/ Als je meeneemt dat je 30 auto's voor 'dezelfde' prijs meekrijgt als 10 auto's en geen 'korting' krijgt is het een naaistreek en over dat verzamelen vind ik alsnog fout omdat je geld betaald voor ingame auto's. Ok, je koopt een game ook en moet alles vrijspelen maar dat is een totale game. =(
     
  14. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Nevermind
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  15. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha jaja daar gaan je centjes van de krantenwijk!
    Gewoon Betaluh! Deze DLC is een must voor de echt petrolhead!
    Ik koop hem op de dag dat hij uitkomt direct!
     
  16. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier nog een Forza 4 was al goed met de toevoeging van Porsch wordt die vele malen beter en completer wat miste ik Porsche in de A en S klasse en helemaal in GT2 ( wat voelde die leeg aan zonder Porsche.) en LMP 2 .. Forza 3 had Porsche RS Spyder Evo maar geen LMP 2 klasse races. Nu wel LMP2 race's en nu ook eindelijk ook Porsche... _O_ Hopelijk komen er nu ook GT3 races in event list. Die zitten er helaas niet in.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    En GT5, want ga even na dat door deze regeling omtrent de Porsche licensie FM4 i.p.v. €60 voor 530 auto's nu €60 + €20 kan vangen...
     
  18. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Is het nu 30 euro of 60 euro ..? Maar goed ik ga met je geen discussie aan ieder zijn mening. Game on.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Mensen die nu gaan zeuren over de idioot hoge prijzen van de DLC : DIT WEET JE TOCH!?!?!?

    Dit was allemaal allang bekend. Ze deden het met Forza 2, ze deden het met Forza 3, en ze doen het met Forza 4!

    Op een gegeven moment moet je als consument gewoon verstandig zijn en lekker geduld hebben. Dan komt er vanzelf wel een goedkope release, of een 'complete' release.

    Met Forza 2 had ik de mazzel dat ik de game won in een wedstrijdje, want die liet ik liggen door alle DLC.

    Met Forza 3 heb ik uiteindelijk iets van 8-9 euro betaald op amazon.co.uk voor de Ultimate Edition, dus met alle (of bijna alle) DLC gewoon inbegrepen.

    ...en het zal me niets verbazen als ergens eind dit jaar er een 'complete' edition van Forza 4 zal uitkomen.

    Daar kies je tegenwoordig zelf voor. Net als Streetfighter vs. Tekken dat deze week uitkomt. Als je zo'n game dag 1 haalt voor de volle mep, dan maakt al die DLC je blijkbaar niets uit, OF je bent een idioot. 1 van beide.
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dit is de zoveelste DLC die je moet betalen als je geen Season Pass hebt en het feit dat het een heel merk is dat opeens vrijkomt en daar profiteert microsoft natuurlijk van. Een DLC met nieuwe of leuke auto's tot daar aantoe maar dit. En dan gewoon €20 vragen. Je snapt toch wel dat dat in verhouding tot een game duur is, een DLC van €6 ook maar dat is anders.(lees geen licensies).
    En trouwens, de LE is gewoon nergens te krijgen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina