1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Juan Pablo Montoya King of the Track Challange
     
  2. streetmaniak

    streetmaniak Dehandinho

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hier steeds tijden waar jullie zo blij mee zijn terwijl ik er ruim onder zit en niet tevreden ben.
    Bijv met de Juan Pablo Montoya King of the Track rij ik 1:30.102 terwijl ik de auto niet echt lekker vind rijden.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tja de ene heeft een k/d van 3.2 en de ander weer een k/d van 0.4 he. Baas boven baas heb je altijd. :9
     
  4. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    De ene heeft een heleboel tijd om te proberen en om veel te rijden, de andere heeft een baan kinder en een prive leven. Ik vind het knap als je met twee vingers in je neus deze tijd rijdt! De snelste in onze clun rijdt 1:31 dus als je met ons een keer mee doet met onze race competitie dan wordt je elke zondag eerste! Kun je gelijk bewijzen of je het ook echt zo makkelijk kunt doen?!:thumbs:
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Altijd leuk om bescheiden mensen te ontmoeten, die anderen in hun waarde laten.

    Het is maar net hoe veel tijd je in een rivals event wil stoppen, dat geldt zeker voor de maandelijkse rivals. De meesten stoppen als zij hun prijs auto hebben gewonnen met de King of the track en de Bounty Hunter.
    Anderen vinden de tijden met de blijvende Rivals belangrijker en stoppen daar weer meer tijd in en staan dan ergens in top 500 en zelfs hoger (dan jou) op de leaderboard.
    En anderen rijden alleen online of clubverband enz enz.

    Jij zou het ook niet leuk vinden als mensen met snellere tijden in de andere rivals jou gaan afzeiken over jou langzamere tijd.
    Er is inderdaad altijd baas boven baas, geldt ook voor jou.
    En mogelijk heb je het niet zo bedoeld en stond het alleen maar wat onhandig in jouw post verwoord._0/
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Een praatgroep hebben we nodig voor de minderen onder ons!!

    Mijn naam is Bidle en ik rijd geen toptijden.

    ;)
     
  7. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie trouwens dat de top 10 in de jpm kott allemaal de traction control aan heeft staan.
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Goede tip George, zal zo even kijken of ik nog iets sneller kan.

    Heeft iemand nog een ferrari 250 TR te giften? Da's de enige die ik nog tijdelijk moet bezitten voor die twee achievements. Je krijgt hem gelijk terug. Heb verder alle andere auto's voor de achievements dus mocht je die ferrari hebben en een andere nog moet bezitten dan kan ik je die wel giften.
     
  9. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Forza 4 ook maar eens besteld.. Komt vandaag binnen als het goed is. Ben benieuwd.
    Voor het eerst racen zonder stuurtje.. Met forza 3 erg veel lol gehad in ieder geval maar dat was wel met stuur.
    Zijn er hier meer die zonder stuur racen?

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat er meer mensen zonder stuur racen dan met eigenlijk maar ik weet niet zeker of het ook zo is.
     
  11. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja?? ik hoorde wel van mijn collega uit de UK dat hij ook altijd zonder stuurtje speelt en betere tijden haalt zonder dan met stuur... Al is de rij beleving met een stuur iets hoger natuurlijk...


    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gezien de races die ik doe in de competitie rijden de mensen die constant vooraan rijden meer zonder stuur dan met volgens mij.
     
  13. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    De update is er 8mb groot.
     
  14. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Je bedoelt de MP update? Is deze er dan eindelijk???
     
  15. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een stuurtje, maar die gebruik ik niet als ik online ga racen. Met mijn stuurtje kan ik alleen met auto's rijden met vierwielaandrijving, anders vlieg ik continue uit de bocht. :emo:
     
  16. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    LoL nou ik hoor het al... rijden zonder stuur moet geen problemen opleveren. :)

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    De update heeft inderdaad de 150 level limiet wegehaald.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kom bij sommige tracks mensen tegen die op 1 staan met een 4x4 met bijvoorbeeld B456 in de klasse B. Dan nog eens 4 seconden sneller dan een paar mensen opvolgend met een "normale" auto met B500.
    Kortom volgens mij hebben sommige een short-cut gevonden, wel jammer als dat zo is....


    [edit]
    Dit was eergisteren, maar is nu niet meer.... kortom ze hebben het waarschijnlijk al recht gezet!
    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb net twee autootjes gekocht in het veilinghuis, enkel kan ik deze niet vinden in mijn garage. En als ik naar gewonnen veilingen ga, kan ik hier ook niet uithalen oid. Hoe zit dit precies :+?
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je moet ze van het veilingshuis verplaatsen naar je garage!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina