1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder de Manual gehaalt. Simulatie sturen en TCS aan.

1.32.070

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Let op de maandelijkse Rivals van Maart zitten er bijna op. Wil je Montoya nog verslaan voor de prijs-auto, dan moet je het dit weekend nog doen net als Koelebobes.

De maandelijkse Rivals voor April:

Rivals Mode Update: April 2012

A new batch of cars to download also means a new set of Rivals Mode events to try out in the Community Monthly channel. Here’s a brief rundown of next week's new Rivals Mode events to whet your appetite:

• Coming To America -- After many impressive finishes in 2011, the Mercedes-Benz #35 Black Falcon SLS AMG GT3 has come to America to take on the legendary elevation changes and sharp turns of Road America. Each week, one hundred randomly selected players taking part in the Coming To America Rivals event will win a 2002 BMW M3-GTR, a “unicorn car” available only from Turn 10. The April Alpinestars Pack will be required to participate in this event.

• Drive Like It's 1999 -- The 1990s brought the world many wonderful things such as the love of flannel, slow running lifeguards, and the panic that was Y2K. Most of all it brought us some amazing cars. Take to the Top Gear drag strip in a selection of these fine automobiles to see which car comes out as the best of the '90s. Tuning setups are allowed within restrictions.

• Rotary di Positano -- Felix Wankel developed the Wankel engine in the 1950s and Mazda refined the engine in the RX series of automobiles. Put those rotary engines to the test as you drift around the scenic backdrops of the Amalfi Coast. Tuning setups are allowed within restrictions.

• Cone Killer Mugello -- Taming the power of these supercars will be important as you weave through the cones in this Autocross challenge on Mugello. Precision driving will be your key to victory in this event. Tuning setups are allowed within restrictions.

• Forza Tourenwagen -- Get ready for the German touring cars when they roar back into action later this month by hitting the track at Hockenheim in your own touring car. Push the limits as you chase down your rival in a field full of high-performance German race cars.

• Suzuka Sportbacks -- European hatchbacks take to one of the most famous tracks in Japan to see which one will dominate on the island nation’s historic speedway. Tuning setups are allowed within restrictions.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2012
  3. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al gehaalt :) kijk maar is naar het berichtje boven je :)

1.32:070 :thumbs: Had de bocht voor de U bocht iedere keer geremd. Nu had ik door dat je helemaal niet hoefde te remmen.8)

4. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Veilinghuis tip.

Wil je aan een uniek persoon (friend of favoriet) een bepaalde auto verkopen om wat voor reden dan ook, vaak een auto met een locked design, zonder dat anderen de kans krijgen om te bieden.

Laat deze persoon of jezelf als jij de bieder bent, de winkel van de verkoper bezoeken en druk dan in zijn winkel/storefront op de Y button en bekijk dan de lopende veiling van deze persoon in het veilinghuis.
    Je bent dan bijna altijd op tijd om als eerste te bieden.

5. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste online update is echt super matches lopen gelukkig niet meer vast. Kan nu gewoon rustig Tag virus spelen zonder dat ik er tijdens het laden van het circuit eruit word gegooid. Van welke clubs zijn jullie allemaal lid? zit nu bij IXBW maar die is aardig dood...:mad:

6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    De hockenheim drift challenge is de enige rivals waar ik me mee bezig houdt, racen is inmiddels iets wat ik verleerd ben.

7. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom was er dan een splitsing. Niet dat ik iets toevoeg aan de club(XBW). =(

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Omdat iXBW onder een steen leeft :D ;)

De XBWf is aardig levendig. Zie Xbox live gaming.....

9. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die al de DLC heeft gedownload? Zo ja, hoe zijn de Jag XKR-S en de 850R? Kan niet wachten om ze vanavond uit te proberen! _O_

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Binnegehaald en alleen nog maar met de Quattroporte gereden :D

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Nog niet gereden.
    Wel de Jaguar xkr-S gekocht en wat bijbehorende tunes gezocht.
    Die nieuwe dragrace van de April Rivals gedaan en toen was het bedtijd.
    Ga vandaag DTM cup oefenen, die Jaguar op de Nordschleife testen in S-class spec. en een paar April Rivals doen.
    O ja en ff zoeken wat de nieuwe Bounty Hunter van deze week is/wordt.

edit:
    De nieuwe chocolade-cocosREEP jager:
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/5322083/ShowThread.aspx

Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    De Jaguar XKR-S rijdt heerlijk, vergelijkbaar met de Aston V12 Zagato.
    Wel maxXed out naar S700, dat wel.

De April dlc Merc. moet ik nog uitproberen.

13. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een suffe unicorns zeg... Superleggera heb ik al d.m.v. Forza 3 en die Skyline en Shelby GT500 interesseren me niet echt.

Ik hoop dat ze ooit nog met een unicorn challenge komen voor de 360 Challenge Stradale!

14. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    SAY WHAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTT

16. streetmaniak

streetmaniak Dehandinho

Leuk Bevonden:
    0
    Vette wagen, hopelijk gaan ze deze gratis erin gooien zoals die Hyundais.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Keep on dreaming :+

18. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dat? Mijn verwachting is namelijk ook dat hij gratis beschikbaar komt.

19. streetmaniak

streetmaniak Dehandinho

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt gesuggereerd dat het wel gratis wordt vanwege de Autovista gedeelte zoals met de Hyundai Veloster en BMW M5 en dat het maar 3 auto's worden.

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Geef mij Spa & Monaco maar gratis. Ook al is een gratis Vipertje wel fijn natuurlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina