1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 27 jun 2012.

1. Misja

Misja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jou toegevoegd, ook de XBWf een verzoekje verstuurd.
    Had al even gekeken naar de toernooien die jullie houden, de Clio cup lijkt me erg leuk maar daar zijn jullie al mee begonnen. Of kan ik gewoon nog mee rijden?
    Gaat me niet om het winnen, gewoon leuk mee rijden (als ik jullie bij kan houden.. :emo:)

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kan gewoon instappen. Ik zal de basis voor de liverie vanavond sturen zodat je die kan maken en de tune kan je gratis downloaden in mijn winkel. We zijn wel al bijna klaar met de Clio, maar er komen nog meer cups! :)

edit: Wouw elke keer als ik toevallig kijk staat er iets en kan ik gelijk antwoorden. Lijkt net alsof ik 24/7 aan het kijken ben zo. :p

Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  3. Misja

Misja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke wacht ik dat even af, alvast bedankt!

O dus je bent niet 23/7 hier te vinden? :p

4. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Soms. :+

Ik heb je 2 pre sets gegeven. Preset 1 bevat al een design waar je de kleur van kan veranderen en dingen kan toevoegen. Preset 2 is een kalere versie voor als je al het design lekker zelf wilt doen. Je mag geen logo's of strepen verwijderen of verplaatsen. Zo om de Clio cup look op elke auto een beetje te behouden. Kijk in het Clio cup topic bij het kopje 'liverie' voor meer info. Ook is er het stukje 'Car set-up' waarin staat waar je de tune precies kan vinden.

Het is zoiezo wel even handig om alles daar even snel door te kijken om wat meer te leren over 'de gang van zaken'. (klinkt lekker officieel :p)

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Vanavond hebben we een heel uitdagende race op Fujimi Kaido\o/ Er is ongetwijfeld nog wel een plaatsje voor je vrij:thumbs:

6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    \o/\o/\o/\o/
    Raad eens wie er vanavond de top10 is binnengereden in het algemeen Top Gear-Rivals klassement, en daarmee een mannetje of 581.133 achter zich laat!!!!
    \o/\o/\o/\o/
    (n.b. de nummer 1 heeft een gebugte tijd op Road Atlanta)

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yeah nice! Om het te vieren:

De Trans-Am cup wordt dus uitgesteld. We willen namelijk niet 2 RWD cups tegegelijk hebben. En de Peugeot is na de Clio een lekker opstapje voor de nieuwelingen! :)

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Oeew, dikke bak! Hier doe ik graag aan mee! Begrijpelijk dat de Trans-am cup wordt uitgesteld.
    n.b.: Als je op het Peugeot-plaatje klikt, ga je naar de inschrijfpagina.

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zojuist dit aangeschaft. Dit filtert de input van mijn pedalen zodat hij niet schokkend remt/vanzelf remt.

Ter vervanging van:

Ik hoop dat het werkt.

11. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Ben benieuwd Flav!, hoor het wel. Uit Germany laten komen?

12. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Las net dt dit jammer gemoeg niet compatible is met de CSRelite pedalen. Anders had ik het wel gekocht.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    M'n bolide voor de 207-S2000 cup:

En m'n laatste Unicorn-aanwinst! Nog bedankt voor die FM2-tip, Rovaro :)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Is er al een Project CARS topic?

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat is dat Project Cars topic lelijk eigenlijk. Maar ff een keer andere plaatjes voor maken! :+

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wtf ik ging net ff sinds jaren Forza spelen was m'n hele event list leeg? Terwijl ik al 200 races had gedaan...

Gay!

18. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Forza motorsport 4 nu 1 week en de AI artificial intelligence zijn makkelijk de verslaan en word steeds 1e .
    Heb daarom de remhulp uit / stuursimulatie heb ik sinds kort aan staan en de auto gaat sneller uit balans .
    Maar nu is mijn vraag of de AI artificial intelligence ( tegenstanders ) in worldtour zo makkelijk blijft of word het later in de game wel moeilijker ???
    Lees graag jouw mening hierover .

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor zover ik me kan herinneren blijft de AI gelijkwaardig over het verloop. Had wel af en toe (of het was bij deel 3 ) dat sommige races plots een heel stuk lastiger waren, terwijl het merendeel betrekkelijk eenvoudig was, zeker als je snel aan kop ligt.

20. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de moeilijkheidsgraad bij het instellen niveau moet en alle hulp op uit zetten en maak je het zo zelf moeilijker .
    De AI artificial intelligence zal jammer genoeg hetzelfde blijven wat ik wel jammer vind .

Deel Deze Pagina