Ik heb het eens geprobeerd met 2 schermen, maar dan op 1 scherm rijden, en op het 2de scherm zie je dan een realtime replay camera van wat je aan het doen bent, best grappig.
Nieuwe Forza speler Hallo , ik ben nieuw op het gebied van Forza 4 en X box. Ik heb altijd Gran turismo (2-3-4-5) gespeeld en ben dus vertrouwd met racen. Nu ben ik dus eigenlijk een overlopertje Tot nog toe zeer blij dat ik de stap gewaagd heb. Ik ben aleen nu opzoek naar een grote raceclub die een eigen website heeft en een forum. Voor degene die bekend is met GT5 daar heb je bv GTHQ , daar kan je veel game info etc etc vinden. Mijn vraag is dus is er ook zoiets (nederlands) voor Forza 4.
Wij hebben onze eigen club met goed geoorganiseerde cup races (ook al zeg ik het zelf) met standings en dergelijken. Check hier
Ziet er goed uit man zeer verzorgd. Ik heb je een email gestuurd met een paar vraagjes. Hoop dat je wilt helpen. Alvast bedankt. Groetjes Dutch
in het forum zelf een berichtje schrijven gaat waarschijnlijk sneller en gewoon de topics doorlezen is ook handig, dan krijg je een goed beeld van de cups.
update http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5786527.aspx http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5786875.aspx Er schijnt een Xbox Live update te zijn. Zie links. Zou de stuurwiel problemen fix kunnen zijn.
Dat is een update dat internet explorer en wat andere features naar de Xbox brengt als het goed is. Mij staat niks bij van Fanatec fixes.
Eerste foto vind ik supervet, zit lekker tastbaar snelheid in. En antwoord op je vraag, maar ik zou wel een shoot willen zien van een oudere Aston Martin wagen, lets say de DB7 blijf ik persoonlijk erg mooi vinden.
Is er op het moment misschien een nieuwe Forza challenge op de Fora van Forza, heb wel weer zin in een nieuwe uitdaging namelijk waarbij ik een nieuwe auto kan winnen!
Ik heb Forza 4 ook maar gehaald, m'n laatste was deel 2. Met clutch schakelen is . Verder vind ik de cockpit view gaaf. Maar ik heb nog een lange weg te gaan wil ik serieus meedoen met jullie tijdritten etc.
http://photobucket.com/markherder Voor die mensen die het leuk vinden, foto's van onze dag Porsches jagen. Gekeken bij Joop Stolze, een 912 waar een vriend op gaat bieden (waarschijnlijk) en een Karmann Ghia (58 lowlight)
Eindstand Forza 4 Dit zal ongeveer de eindstand van mij zijn met Forza 4 omdat ik Horizon ook ga spelen. Ontdekte nu pas dat je ook jouw eigen groepen samen kan stellen in eigen garage. In dit geval Unicorns. En sinds kort zijn de statistieken in tabblad MY FORZA weer terug op de off. Forza website.
Hoe worden die custom car designs gemaakt!? Soms zie je reclame stickers op auto's verschijnen die helemaal niet voorkomen bij de standaard stickers. Zie als voorbeeld de foto!
Ga bij het multiplayer tab naar de winkel en zoek naar vinyl groepen. Daar staat echt elk logo wel op. (gemaakt door andere gamers die er dan ingame geld aan verdienen) Daar kan je trouwens ook hele liveries, tunes voor auto's en complete auto's kopen.
Of je gaat zelf aan de slag! Vierkantjes, driehoekjes e.d. combineren tot je tot een design als hieronder komt: Design is gemaakt door (onze!) Loyallronnin. Foto's komen van mij af