Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [gt]718178[/gt]

Kan het niet goed zien of de race al de hele tijd aan het laden is,maar de laadtijden lijken duidelijk verbeterd, en dat mag ook wel want die waren best erg in 3.

2. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar komen, daar gaat mijn vrije tijd :)

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kan ook echt niet wachten

[gt]718175[/gt]

Laatst bewerkt: 28 jul 2011
  4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Allemaal leuk en aardig dat je kan voetballen en bowlen, maar hoop wel dat het echte racen de hoofdmoot blijft. Krijg met dat bowlen nogal een PGR-gedachte.... en dat vond ik zwaar zuigen dat dat soort dingen nou juist verplicht waren om verder te komen. Ik hoop dus dat het een extraatje is en niet zo zeer een must-do voor je eventlist....

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nieuwe banen, en dan niet 3 nieuwe, wil er graag (minimaal)10, en dan mag de helft wel fictief zijn.
    In Forza 3 is Camino Viejo en Almalfi(?,de "normale" baan, niet de 5+ minuut durende :p) een paar van m'n favorieten. Dingen zoals car clubs, bowlen en voetballen kunnen me gestolen worden.

6. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik het 100% mee eens. Who gives a fuck!? Ik wil gewoon racen en ik hoop inderdaad echt dat het geen onderdeel uiit gaat maken van de career modus. Die van F3 is perfect wat mij betreft.

GT5 en Dirt 3 laten je ook allemaal dingen doen die ik niet wil doen Gymkana (d:cool: en die rare remtests en bochtjes rijden in gt5. Allemaal leuk als het optioneel is en niet verplicht.

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Lijken mij mp modus. Voetbal in career gaat sowieso niet werken bijv. Ctf ook niet. Online lijken deze dingen me best leuk. En ik geloof niet daar het ten koste van het daadwerkelijk racen gaat.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Eigenlijk had ik het al gehad met sims als Forza, mede de altijd wat saaie career modes en tracks, Tsukuba en Laguna Sega die me beiden al gestolen kunnen worden bijvoorbeeld. :p

Forza 3 vond ik best goed gemaakt in bepaalde elementen, alleen het geluid vond ik nog altijd het minst, bij sommige wagens klonk het dan weer een stuk beter.

9. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Forza 3 nog altijd helemaal top. Vele malen beter dan GT5. Ik kan het weten want ik heb ze beide. Maar ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe je het speelt. Met de controller is geen enkele racegame leuk met uitzondering van wat Arcade achtige spellen.

Maar het blijft een smaakding ook al kan ik me stiekem niet voorstellen dat je er niks aan kunt vinden_0/

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Hoo wacht even, heb me zeker wel met het spel vermaakt, de Fujimi Kaido zou in mijn Forza 3 universum helemaal versleten bijliggen net als de Nordschleife, deze parcouren daar krijg ik echt geen genoeg van.:p Maar ook bij de GT games heb ik never de careermodes volledig uitgespeeld, in die zin koop ik de wagens die ik hebben moet en pas ik ze aan op kleine dingen, en zet ik er hoogstens ander velgen en banden op, verlaagde ophanging etc, maar verder doe ik weinig aan het vermogen zelf. Time trails doe ik altijd voor de lol, en daar zit voor mij net de plezier buiten het feit dat je je wagen ook nog tot een kunststukje kan maken.:)

11. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Grappig Fujimi Kaido, Nordschleiffe zijn ook mijn favorieten net als Suzuka, Laguna Seca en andere bestaande tracks. Als ik het vergelijk met GT5 vind ik het allemaal net ff kleurrijker. Het spreekt mij meer aan.

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zeker weten de Nordschleife op nummer 1! En Laguna Seca en Road America zijn ook gewoon topbanen.

13. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ken ik eigenlijk niet goed. Weinig gespeeld op de een of andere manier.

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Laguna Seca kon ik voorheen van de motor racegames, en toen deze in GT2 kwam vond ik het fatastisch dat het in de game zat, maar daarna vond ik het minder, misschien ligt het aan het design ofzo... of ik zit vastgeroest in dat motor race gebeuren lol. :p

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
  16. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee maanden een PlayStation 3 gehad met o.a. Gran Turismo 5, maar die vond ik toch beter dan elke Forza die ik heb gespeeld. Grafisch sowieso mooier en de geluiden van de auto's in GT 5 zijn i.m.o. veel realistischer dan de geluiden in Forza 2 en 3...

Ik hoop dat Forza 4 er echt goed uitziet. Zoals mensen hier al zeggen ziet Forza er altijd goed uit op plaatjes, maar ik ben benieuwd naar het echte resultaat!

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat GT5 voor mij echt bracht en leuk maakt zijn weerseffecten die dynamisch zijn.. pitstops die realistisch zijn en een goede dag/nacht cyclus.
    En natuurlijk 1 maal per week een seasonal update!

GT5 doet veel dingen niet 100% goed, maar de focus is en blijft (passie voor) auto's en de banen.. het racen vindt ik net zo saai als in forza, i-racing, GTR, etc.. Maar het straalt een bepaalde luxe en passie uit, erg mooi.

Forza 4 lijkt die kant ook op te gaan met het bekijken van bakken met commentaar van Clarkson.. nu nog bovengenoemde punten en het kan zich gaan meten met de huidige standaard van racers.

Als er geen weerseffecten, degelijke pitstops, meer nieuwe banen en een dag/nacht cyclus in komt laat ik de game ook maar liggen voor een keer..
    Het zou zuur zijn als forza dit alles dan niet heeft, maar dan wel bagger zoals capture the flag, voetbal en bowlen met auto's.

Maar dat is afwachten.. komt wel goed denk ik.

Laatst bewerkt: 30 jul 2011
  18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Met de bovengenoemde stellingen ben ik het volledig mee eens, GT 5 vind ikzelf ook veel mooier en warmer aandoen in sfeer, de wagens zijn fotorealistisch mooier dan in Forza 3 en ook de tracks, het is allemaal ietwat meer artistieker dan Forza en daar houd ik wel van. Racen in beiden games vind ik sowiezo saai en eentonig, en ben ik meer van de time trails en sprint races voor de plezier, en dan kies ik persoonlijk dan toch voor GT. Een ander minpunt aan Forza vind ik het wegdek die in deel 3 nog altijd teveel aandeed als een strijkplank, met af en toe hier en daar van die hobbeltjes, in de GT games zie je echt die hele auto in beeld shaken. Een ander pluspunt voor mij als rally liefhebber zijn dan deze stages in de GT games, en inderdaad de nachtraces etc.

Beiden games zijn top, maar het ligt er net aan wat je wilt.:)

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Het gaat er om hoe het racen aanvoelt en daarmee schopt FM3 GT5 komt !

20. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me meer af hoe het racen aanvoelt met kinect, ik wil hem wel kopen niet zozeer omdat hij óók met kinect kan maar ik heb forza 2 en dat voelt al zalig aan. Ik kan niet wachten op deel 4 vooral die graphics_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina