1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ford GT zat in Forza 3 als DLC. Alles wat bij 3 DLC was, zit zo'n beetje in dit deel. En de tracks ook, alleen koppelen ze nu de naam ALMS aan de game en zeggen , oeh wat een coole banen en auto's hebben wij al 4 delen lang. yeeh. Het is inderdaad net Fable.

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    En toch krijgt t spel altijd weer belachelijk hoge cijfers.

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zitten er niet meer auto's in dan in deel 3? maar altijd nog beter dan gran turismo, die oplichters, ja er zitten 1000 auto's in, maar je moet net geluk hebben dat je hem tweedehands kan vinden en dan zijn de meeste nog niet premium ook.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En terecht.

5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Er zitten volgens de aankondiging meer manufacturers in (merken) dan in FM3. ik verwacht dus zeker meer auto's, dat zal het punt niet zijn. Maar qua banen verwacht ik weinig nieuws/anders dan FM3/FM2

6. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er maar 5 nieuwe circuits in zitten en voor de rest weer alle ouwe meuk uit deel 2 en 3 zal het echt niet zulke hoge cijfers krijgen denk ik.

Ze moeten met meer nieuwe circuits komen om het in mijn ogen een waardig deel 4 te laten worden. Om nog een keer alle circuits uit 2 en 3 100x te moeten rijden in de career mode heb ik niet zo'n zin in ;)

Dan komen ze wel met bowling minigames en Auto Vista etc., maar dat is voor de echte racer natuurlijk niet belangrijk, en dat is volgens mij de doelgroep waar ze zich op richten.

Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En van die 1000 auto's moet je ze ook maar zien vrij te spelen, en maar hopen dat je de consept Modellen in de kleur krijgt die je wilt, dat heet... als ze dan ook nog in verschillende kleuren te vangen zijn. :9:D

Als het aankomt op de circuits verwacht ik niet zoveel meer aan nieuwe tracks, dat Top Gear parcour zal ik sowiezo verrot gaan scheuren.:9 Tja en inderdaad, dat bowlen ala PGR4 dat vind ik ook maar niks, maarja het is een trend in raceland tegenwoordig om dat soort ongein uit te voeren.=(

8. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Daarom, dus die kunnen er ook wat van, maar ik hoop wel dat er weer veel nieuwe modellen in Forza zitten.

Wat betreft de circuits is lastig, ik wil ook meer variatie, en desnoods iets anders dan de standaard racecircuits, maar het is lastig voor ze, als je een tour de france game maakt kun je ook niet ineens een heel ander parcour neerleggen en dat is bij hun toch ook, of ze moeten zelf circuits gaan verzinnen, of een keer daarbuiten gaan denken.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Top gear parcour zit ook in GT5 en is op zn zachts gezegd nogal een saaie baan..

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Niet met die volkswagenbusjes, dat was episch!!

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Je had in de eerste Forza een circuit in Rio, die zou ik ook wel weer in de Forza serie terug willen zien. Dan had je nog een soort NFS underground achtig level, met vrachtwagens en schepen op de achtergrond, en een groter circuit in New York, en nog 2 anderen waar ik even de naam niet meer van weet. Eentje daarvan die werd heel krap als je eenmaal het bos inknalde, dat gaf wel een kikkend gevoel, iets met Blue mountain was de naam maar weet het niet meer zeker maar ik vond deze tof.:cool::thumbs:

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, meer variatie en meer los van de typische circuitraces moet zeker mogelijk zijn.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Paar van die zelfgemaakte tracks uit FM1, en sowieso een paar zelfgemaakte tracks zijn altijd welkom. Levert weer wat variatie op, en tracks die je anders nooit zou tegen komen.

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    ik vond in FM 1 die Alpine Ring, Blue Mountains Raceway (I en II) en de Tokyo track met al die langzame bochten zo masterlijk. Ik ben de echte circuits als Silverstone en Laguna Seca nu wel zat.

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    En er zijn nog heel veel echte tracks die er in horen. Zandvoord, Spa, Istanbul. En inderdaad de oude tracks uit deel 1.

Ze hebben wel meer vernieuwing, maar niet op race gebied. Dan zegt die man, ja je hebt ook mensen die van tunen houden. En painters en mensen die tikkertje doen. Leuk, maar Forza 1 was gewoon Racen. En dat element wordt nauwelijks vernieuwd.

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Zal binnenkort wel een tracklist bekend gemaakt worden.
    Misschien aanstaande GC ?

17. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.forzastudios.com/features/tracks/3/
    Check deze site ff met alle tracks van Forza 1;)

Deze circuits van forza 1 waren meesterlijk:
    - Rio de Janeiro :thumbs:
    - Blue Mountains Raceway (heeft wel iets weg van Bathurst)
    - New York circuit (de lange versie die in deel 2 en 3 ontbraken)
    - Tokyo (met die geweldige haarspeldbocht en krappe bochten)
    - Alpine Ring

Hopelijk komen deze terug, dan ben ik al dik tevreden:D

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Er zijn Tracks zat, maar het moet ook weer niet al teveel gaan worden. GT is er een goed voorbeeld van, die wat je daar allemaal in de game hebt daar zijn maar net een handjevol die ik vermakelijk vind te rijden. Tja Spa is natuurlijk legendarisch, maar toch zou me deze denk ik wel later gaan vervelen, en heb ik persoonlijk liever le mans eigenlijk.

Nee wat ik wel zou willen zien zijn wat meer flora en fauna banen, dat vind ik persoonlijk mooier dan zo'n kale racevlakte zoals al die F1 achtige tracks.

19. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Stuurtje

http://www.fanatecwheel.com/Bekijk dit stuurwiel in het filmpje. Weet niet of het in Forza 4 te gebruiken is.
    Duidelijke beelden van soort F1 stuur. Niet de vage beelden van filmpje van E3.

Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk filmpje ? :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina