1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Het ging mij meer om de zijspiegels :+. In Forza 3 kan ik ze sowieso niet gebruiken omdat ik multiplescreens heb aan staan (afstand in de cockpit)

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Goed gezegd!

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wat is dat voor argument? Er is toch gewoon mogelijkheid om te discussiëren of je mening te geven over Kinnect-ondersteuning in de nieuwe Forza?

Ik weet dat het niet verplicht is, maar kijkend naar de titels die momenteel verkrijgbaar zijn voor Kinnect ben ik bang dat het enorm afdoet aan het realisme van Forza 4 en dat vind ik persoonlijk zonde. Aan de andere kant, volgens mij is het nog niet bekend hoe Kinnect verwerkt zal zijn in de game dus misschien loop ik negatief op de feiten vooruit :p

4. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Tijd die aan kinect besturing wordt besteed, had ook voor iets anders (en in mijn ogen nuttiger) kunnen besteed worden. Jammer dat Forza steeds meer de mainstream kant op gaat met elk deel =(

Maar toch must-buy weer :+

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ze spenderen er natuurlijk wel veel tijd aan en dat gaat meestal ten koste van de ontwikkelingstijd/ontwikkellen van andere features die FM mischien harder nodig heeft dan het open en sluiten van auto-deuren via kinect.

Ik zie niet in hoe online nu is in MF3 maar iets te maken heeft met kinect/FM4 en de huidige discussie..

Beetje raar argument, dus omdat we een onderdeel van een game niet echt tof vinden moeten we de game maar niet kopen en moeten we niet zeiken, beetje kort door de bocht niet?

Ik ben een beetje bang dat ze doorslaan met kinect en het aantrekkelijker maken van de game voor elke leeftijdsgroep.. ergerde ik me al kapot aan met het promooten van FM3 toen ze zeiden dat FM3 voor iedereen zou zijn, een kind kan het spelen en je opa ook.. maar de echte sim fans werden een beetje in de kou gezet en het werd allemaal te mainstream.

We moeten het natuurlijk allemaal nog zien, maar met wat speculeren is niks mis GtaGamer.. en als het je niet bevalt dan lees je deze thread toch niet? (flauw he?) :b:

Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Headtracking... Opeens ben ik geïnteresseerd in deze game. :+

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is inderdaad wel erg tof als dat goed gaat werken zeg !

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Headtracking en miniscuul betere grip en 3 miljoen polygoontjes per auto kunnen mij eerlijk gezegd geen reet schelen.

Ik wil gewoon meer nieuwe en originele tracks, ipv WEER de oude meuk die we nu al 3 keer voorgeschoteld kregen.

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Nou, bij goede headtracking koop ik onmiddelijk deze game inclusief Kinect! Sturen en gasgeven doen we met een stuur en pedalen natuurlijk.

Ze moeten de game wel leuker/afwisselender maken en ik wil al helemaal geen bestaande tracks meer zien pfff! Dat eeuwige Brno, Spa etc etc. Die komen mn neus uit.
    Ik wil door dorpjes, steden, over bruggen (beetje zoals Most Wanted).

Ook lijkt het me leuk als je wat meer aan de auto's kan bedienen. Zelf moeten starten, koplampen aan, toeteren :)

Laatst bewerkt: 19 feb 2011
  10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ben ik het mee eens.
    ik zou graag wat meer bekende tracks zien als monza, spa en monaco.
    die graphics bij forza 3 vond ik prima.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Geen bestaande tracks gaat hem niet worden, en dat hoort ook gewoon niet bij een racer ala Gran Turismo/Forza Motorsport.
    Wat meer van die zelfgemaakte circuits zou ik wel erg aanmoedigen, inderdaad om het leuker/afwisselender te maken maar daarnaast zijn sommigen erg gaaf.
    Met je tweede punt ben ik het ook eens, meer interactie met de auto.

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
  13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Lag het alleen aan mij, of hadden meer mensen er last van. De events/seizoenen doen echt ONTZETTEND lang, tegen het einde werd het meer een grind dan fun. Heb als het goed is bijna seizoen 5 uit maar jezus wat duurt het lang. Dus meer afwisseling in events/challenges mag van mij ook wel.

14. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Is dit spel al uit dan? Dacht dat het pas eind 2011 kwam ofzo..

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zal wel deel 3 bedoelt worden. En het duurt ook lang ja, ik ben nu bij de C-class Championship van het 1e seizoen.:p K ben wel level 48, maar dat is voor 40 levels online behaalt.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik maakte een verwijzing naar deel 3, en hopelijk word die ergenis verholpen/verbeterd in deel 4, maar inderdaad ik was onduidlijk.

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben al tijden bezig met de laatste achievement..... elk evenement spelen. Rij bijna alles zelf. Aangezien ik niet elke dage game, duurt het al een tijd. Zit nu op 78 % van alle evenementen. Seizoen 7 duurt pas lang ;) Komt mede door de 13 races voor de R1-klasse.
    Kan trouwens niet w88 op Forza 4!! Kinect interesseert me geen @@rs, wel nieuwe tracks/auto's etc.

18. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kinect ondersteuning is leuk, maar enkel voor Forza 4 zal ik hem niet kopen hoor :emo:
    ik hoop gewoon op meer gewone wagens zoals oude Coltjes, Mazda 323's en dergelijke
    EN een degelijke rally mode, dat mis ik echt...

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb bijna alle races gedaan, maar niet via dat seizoen geneuzel. Gewoon lekker zelf alles gekozen op het moment dat het mij uitkwam.

Zo kun je namelijk een auto pakken naar keuze. Speel het af en toe nog, maar niet zo vaak meer. Heb wel achterlijk veel geld dus kan alles kopen wat ik wil. Heb ik dan ook wel even over gedaan om te krijgen. Voornamelijk met auto's op kopen strippen en door verkopen. Zo had ik vaak in een uur weer een miljoen erbij.

Heb overigens wel zin in Forza4, jammer dat er nog niet zoveel bekend is. Mede ook aangezien het toch niet heel lang meer duurt of zou het gewoon weer netjes worden uitgesteld tot begin volgend jaar. :)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina