Laat ik even het feestje verstoren:
Leuk filmpje, maar vooral een groot reclamepraatje natuurlijk.
Graphics zullen wel iets mooier zijn, maar vraag me af hoeveel.. De omgeving was nog erg saai met hetzelfde vlakke gras naast de baan, precies hetzelfde als in Forza 3. Online mogelijkheden zullen uitgebreider zijn, maar zal wel op Hot Pursuit lijken, paintsjobs zullen wel iets uitgebreider zijn dan forza 3..
Kinect had voor mij niet gehoeven, vraag me af wie op het forum er op zit te wachten.. liever steken ze die moeite in het verbeteren van de race ervaring/auto's. Je kan gewoon nooit lekker racen met je handen in de lucht. Headtracking om in de spiegels te kijken.. komop.. alsof dat gaat werken.. verspilde moeite imo.
Meer auto's dan ooit tevoren? Leuk, elk deel heeft altijd meer auto's. Liever geven ze elke auto een unieke feel dan 1000 auto's te geven waarvan je in de helft toch nooit rijdt omdat ie hetzelfde is als een ander met betere stats..
Een 'world map' om races te selecteren is leuk, maar niet baanbrekend nieuw of iets..
Er wordt iets gezegd over 5 new 'locals' oid? kon het niet precies horen. Als dat tracks/banen zijn vind ik dat heel erg weinig.
/end azijnpisserij.
Lijkt dus gewoon een uitgebreide forza 3 te worden, heb weinig nieuws gehoord (16man player is leuk, maar 8 idioten die me van de baan willen rammen vind ik al genoeg). Is opzich niets mis mee, heb me zeer goed vermaakt met Forza 3 en ga deze ook zeker spelen, maar ik ben niet uit mijn stoel geslagen van verbazing ofzo..
Laatst bewerkt: 2 apr 2011