1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    stond op andere fora en hoor het meer. dus het is waar.

    als iemand wil bitchen of dit moet je vooral doen maar ik heb toch gelijk
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zo klinkt het idd nog leuk!
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378


    Amen..... paar paginas terug vroeg ik naar een bron omtrent je verhaal over season pass. Geldt daar ook bovenstaande reactie voor? "dus het is waar" ;) kweenie of de spoiler ook van jouw hand komt? Bronvermelding is wel zo eerlijk lijkt mij.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Omdat? Is al vaak over gediscusierd maar dat zijn gewoon zilveren velgen.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat matte lak vind ik nou echt niet mooi bij een auto, dan lijkt het net zo'n rijdende straaljager lol Komt omdat ik vroeger veel aan modelbouw heb gedaan, met vliegtuigen moest het altijd mat zijn, en bij auto's mooi glanzen, dat zit er nog een beetje in bij mij zeg maar. :p
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    USB stick kwijtgeraakt... Forza 3 lvl 40 weg. Dag auto's voor Forza 4...
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    [​IMG]
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Why thankyou:+
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Sorry, maar heb denk ik iets gemist.... kun je je auto's meenemen naar Forza4???
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nee! Op basis van je wagenpark en level in Forza3 ontvang je na het importen van je Forza3-profile gift-cars in Forza4. Welke auto's dat zijn vind je een aantal pagina's terug. Staat een mooi overzicht op dit forum. En ik zoek nog 2 auto's, maar dat zijn gift-cars uit Forza3 en die vind ik vooralsnog NIET op auction house..... |:-
     
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote even de plaatjes die Mazda6 MPS had gepost:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bij het eerste plaatje zie je welke auto's je naar Forza 4 kan exporteren n.a.v. je driver level. Bij het tweede plaatje zie je de auto's die je naar Forza 4 kan exporteren als je die in je garage in Forza 3 hebt staan (dus gewoon kopen of winnen met events). ;)

    (Ik weet niet of ik het zo goed heb uitgelegd. Zo niet, dan moet iemand me maar straffen. }:])
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb het gelezen op meerdere fora, hoor het via xbox live van mensen forum.autogespot.com praten ze er ook over. daar heb ik altijd afbeeldingen etc vanaf gekopieerd naar hier. en daar werd het verteld. ik geloof het en daarom zet ik het hierneer. ga nou niet lopen bitchen over een stomme bron. want 9 van de 10 keer kijkt niemand daar naar. en nu omdat jij het niet geloofd moet ik de bron gaan zoeken.. zoek gewoon google. komt vast wel de quote van Turn10 naar boven..
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik geloof in de ooievaar, bloemkolen en Cees Flodder :thumbs:

    Hoor ik daar nou een kameel sch#*ten met slecht taalgebruik? Rieleks man. Ik beroof je niet van je pincode.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Alleen raar dat ie dan uren mag spelen, in de Spykerfabriek, maar dan wel met een controllertje :confused: Waarom geen stuurtje? Of is dat niet mainstream genoeg tov waar de meeste gamers mee spelen? Later zegt erover trouwens dat de game meer voor de controller is gemaakt, vind ik wel vreemd dan voor zo'n realistische racegame.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja maar Forza is ook niet hardcore realistisch, en voor het racen zelf heb ik andere spellekes die ik zoveel toffer vind. NFS Porshe unleashed op PC bijvoorbeeld is velen malen realistischer uitgewerkt, bij de oude GT games werden wagens lekker onbeheersbaar als je ze echt teveel gaf aan upgrades, de laatste jaren is dat wel een stuk tammer geworden op de console, maar tegenwoordig word er gekozen voor toegankelijkheid, veel aan hulpmiddelen etc.
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Forza is zo ongeveer het meest realistische wat je kan krijgen hoor, en ik vind het raar dat ze dan niet met een stuurtje rijden, maar later zei hij dat de game beter rijdt met een controller, dat zou ik debiel vinden, maar mss is dat zijn eigen mening, want hij zegt dat hijzelf meer een controller-gamer is.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Kom op he, Gran Turismo en NFS zijn echt niet realistischer dan Forza, nooit geweest ook 8).
    Noem dan Richard Burns of die GT SIM games op de PC, die zijn wel realistischer.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  19. JeePee

    JeePee Guest

    "Forza is ongeveer het meest realistische wat je kunt krijgen... "

    Oke.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2011
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Dat zeg ik nergens, maar GT1 en 2 zijn echt no way realistischer dan Forza.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina