Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Was bedoeld voor die gast voor jou :p

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    voor op de console bedoel ik dan heh, op de pc heb je (normaal gesproken) geen controller.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Misschien bedoel ik het anders, de ervaring van het rijden en de opwinding ervan. Bij Forza heb ik dat niet echt dat ik een kik krijg bij het maken van een bocht of drift, het snel ergens langs scheuren dat ook maar net goed gaat. Bij PGR had ik dat soort gevoel wel en de genoemde games, Forza is dan natuurlijk wel realistischer met exact rijgedrag van de wagens, maar toch mis ik de hobbels zoals in de moderne GT games bijvoorbeeld. Bij GT is er dan weer gebrek aan snelheid en bij Forza vind ik dat dan wel een heel stuk beter, de sims op PC zijn dan inderdaad een verhaal apart.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gevoel van snelheid en opwinding heeft volgens mij vrij weinig te maken met realisme.
    Want dan zou Burnout dus de meest realistische racer zijn :p.

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar heb je ook weer gelijk in. :cool:

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Forza 4 wordt toch een stuur door Ferrari gereleased. Hadden ze die moeten gebruiken :).

7. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    [quote="Gamersnet.nl]

Warthog alleen te bekijken in Forza 4, niet bestuurbaar

Het is een hele vette eastern egg voor de Halo fans en eerder hebben wij al een trailer geplaatst van de Warthog die te vinden zal zijn in Forza Motorsport 4. Hoe mooi de machine ook is, het zal niet mogelijk zijn om er in te rijden. Het kijken niet kopen principe heeft echter wel een reden, aldus Dan Greenawalt van Turn 10 Studios:
    "One, it's got some technology that's built into Halo that would have been a big investment for us to then build into the game only to support one vehicle,"

To do with vehicle dynamics in general, it's a very, very tall vehicle. It's got four wheel steering to a very large degree. It's one thing to have four wheel steering on a car like a GTO - you know, real cars. But to have the amount of crab walking that car can actually do, per the specs? We're technically oriented. We don't just kinda do things. We researched the Warthog. We were like, well, we would have to do, literally, crab walking steering on the front and back. Technically we don't support that because no real world cars in our game do.

Also, the suspension travel is gargantuan. It's a different type of suspension than is found on most cars. And then the final damning fact for us was, we didn't make the tyres in Forza 4. Pirelli made all of the tyres in Forza 4. This may sound like a cop out, but it's true: we didn't want to soil the ability to say all of the simulation in Forza 4, when you turn off all of the assists, is drop dead, absolutely as good as we could have got it. They didn't give us tyres from nanotube technology from 2525."
    Leuk is wel dat de Warthog te bekijken is in de Autovista modus. Alle andere auto's in deze modus worden van informatie voor zien door niemand minder dan Jeremy "Top Gear" Clarkson, maar voor de Warthog zal Cortana de informatie over de bolide overbrengen. Over wapens wordt echter niet gerept, want Turn 10 wil vasthouden aan het 3+ predicaat van PEGI.[/quote]

Bron.

Was eigenlijk wel te verwachten toch? ;)

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    hadden ze bij de trailer al gezegd toch?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Was inderdaad al bekend.

Stiekem geloof ik het niet helemaal :p.
    Ik bedoel, het is toch een fluitje van een cent om hem 'rijklaar' te maken? Dikke fun online :p.

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Bedankt voor de uitleg!! Gelijk maar even regelen, want heb nog iets van 30 miljoen staan en een wagenpark van hier tot Tokyo en terug. Weet enkel niet of ik bovenstaande auto's heb, maar dat is natuurlijk snel geregeld. :thumbs:

Heb er steeds meer zin in! Denk dat ik woensdag maar weer even ouderwets ga racen. :)

12. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met thrustmaster ? ben wel geinterseerd in dit stuur :

Weet niet wat de kwaliteit is van dit merk. Maar hij kost 89,99

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    oeoeoeoeoeoeoe..... hebbuh hebbuh hebbuh. Weet alleen niet waar ik 'm kwijt moet in de woonkamer...

14. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou lekker voor de MS wheel of Logitech gaan.

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Trustmaster zou ik niet aan gaan beginnen, kwalitatief niet goed, in mijn ervaring.

16. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, welke trailer dan? Ik check bijna nooit video's van games, eigenlijk alleen maar de nieuwtjes. :p

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Toen de warthog trailer uitkwam, wat gewoon de warthog in autovista was met jeremy commentaar er bij, zei Turn 10 al dat hij niet bestuurbaar is. ;)

Zoiezo gaan mensen daarom klagen, dus maken ze vast we een update waardoor dat ding wel op de track kan worden gebruikt. :)

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    nou van mij hoeft het niet hoor,, prop er dan nog liever een extra track in of wat meer normalere auto's

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zo is dat! Spa (for crying out loud Turn10), Monaco, Monza en ga zo maar door!

20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Verwar je het niet met Trust? Dit is Thrustmaster he, kwalitatief hoogstaande producten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina