1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de keuze om de F1 track en de Nordschleife niet te linken snap ik dan weer totaal niet :p
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat komt omdat het Nürburg F1 circuit en de Nordschleife voor Forza 4 2 compleet anders geprogrameerde tracks zijn. De hele lighting environment is verschillend en vandaar dat het lastig is om ze samen te combineren. Nordschleife gebruikt de F1 track als achtergrond scenery, dus niet de daadwerkelijke baan zoals je hem rijdt.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, en? Moeten ze er maar 1 geprogrammeerde track van maken. We leven anno 2011. Kijk naar Tsukuba, Twin Ring en met name extreme circuit Montserrat. Dat is Iberian, Ladera en Montserrat aan elkaar geregen. Meerdere layouts op 1 track. Kweet ook wel dat de Ring "iets" langer is in afstand dan voornoemde tracks, maar dan blijf ik er bij.... "we leven anno 2011". Dan maar een extra stukje installeren op je HDD.
    Baal beetje van de tracks so far. Had meer nieuwe verwacht. Het lijkt er op uit te draaien dat het alle tracks van Forza 3 zijn + Bernese Alps, Infinion, Top Gear track, Indianapolis en Hockenheim. Van mij hadden ze er een berg Forza 3 tracks uit mogen knikkeren, zoals Tsukuba, Twin Ring, Maple, Sebring.... die vind ik wel zoooooo saai. Hoop dat ze Sedona weglaten, want dat vind ik een ergerlijke track.... Maar die zal er ook wel in zitten.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Het trackdesign zelf kun je volgens mij wel makkelijk koppelen.
    Het argument dat de environment wat anders is moet toch vrij makkelijk op te lossen zijn.
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het zou natuurlijk mooi zijn als de Behemot erin zou komen als DLC.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De track Sedona vond ik best oke in route, alleen hij was wat saai belicht en de bergen waren wat te tekenfilm achtig afgewerkt, bij de eerste Forza was dat cartoon achtige het ergst.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    beleving, zoveel leuker dan met controller en als je veel oefent ben je met stuurtje denk ik net zo snel of sneller. Ik vind het veel preciezer sturen.

    Sedona is top, dragmile, en grote ronde is ook mooi, vooral het geluid in de tunnel!! En Bernese Alps wordt ook een toptrack, prachtige omgeving.
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    heb het idee dat je met stuur preciezer kan insturen en dus sneller zou moeten zijn. Zelfde geldt voor de pedalen.... je kan in bochten gedoseerd gas geven waarmee je imo de auto beter op snelheid houd, zeker als je zonder ABS rijdt maar dan heb je het over controle bij optrekken. Maar heb er geen ervaring mee, dus een oordeel kan/mag ik er niet over geven.
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Gedoseerd gas lukt me met een controller ook aardig. Maar met een stuurtje kan ik veel constantere rondes rijden met een stuk minder fouten. Over een hele race gezien is voor mij een stuur sneller.
     
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Weet niet of dit al bekend was maar hier kun je iig alle auto's vinden:
    http://www.youtube.com/watch?v=93cUaXKQoQY&feature=player_embedded

    En anders sorry voor de dubbelpost. Kan me voorstelllen dat veel mensen dit wel interesssant vinden. Mijn auto is gelukkig aanwezig. (scirocco 2.0 tsi). Jammer genoeg alleen geen R versie :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Nog geen Giulietta?
     
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Met een stuur kun je vloeiender sturen doordat je het gewoon in een bepaalde stand kan houden.

    Met de pook op de controller blijft het toch altijd ff corrigeren waardoor er meer wrijving ontstaat en je dus trager bent..



    In de meeste simgames zijn sturen sneller. Forza3 en PGR volgens mij ook vangen dit aardig op met de controller.

    maarja je kan ook stellen. Als een controller sneller was geweest hadden ze die wel in een race-auto geinstalleerd. ;)
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Giulietta zit erin, maar geloof ik wel pre-order car bij gamestop, maar schijnt in de game unlockable te zijn.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik denk dat die pre-order cars later wel als DLC gaan komen.
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, of dat ie er wel al inzit, maar dat ie nog gelocked is zoals ook in forza 3 bepaalde auto's dat zijn. Hoe speel je die dan vrij? Door een bepaald level te halen ofzo? Heb er nooit erg op gelet in Forza 3 en ook nog niet zo ver gekomen met de carriere ;)
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Bij het youtube filmpje op de vorige pagina staat er onder als tekst:

     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Maar goed dat in videogame land geen risico's zitten verbonden bij Toyota, met dat gaspedaal probleem. :D
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    WTF.... ze geven codes "weg" om de demo al te spelen..... Facebook. 1 code voor 40.000 volgers..... More to come zeggen ze....
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik wacht wel tot dinsdag. :p
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Komt as dinsdag de demo al? Vet! Wel tentamen dag er na.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina