1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook nog geen headtracking met Kinect in de demo..
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb echt veel uurtjes in Forza 3 gestoken, en Forza 4 ziet er echt beter uit, met name de details,niet alleen de auto's maar ook zeker de omgeving.
    Wat mij zelf opviel was het licht en de textures. Een beetje een raar voorbeeld, mar neem nu de curbstones, die dingen zien er echt goed uit waar in Forza 3 het nogal "meh" was. De gebouwen aan de zijkanten van de tracks zien er erg puik uit, lijkt nu geen plakplaatje meer op een plat vlak.

    De vistas als je aan het rijden bent..._O_, kan er verder wienig aan toevoegen.

    Geluid is ook verbeterd het klinkt veel robuuster, duidelijker, en nee dit ligt niet aan de auto waarmee ik reed, moeilijk uit te leggen. Muziek, tja ik weet niet wie dat allemaal uitzoekt, maar hij weet ze wel te kiezen, echt ontzettend fijn.

    Ik heb geen uitgangspunt voor de handling aangezien ik nooit met deze auto's heb gereden in Forza 4, maar met alle assists uit voelde het net wat realistischer/moeilijker aan. Heb voornamelijk met de Ferarri 548 Italia gereden, wat een geweldig ding is dat toch, rijd heerlijk. Moest wel even wennen aan het rijden weer ondanks dat eht een Forza titel was, auto's spinnen en glijden nu toch net wat sneller. Er is ook een stuk waar je lang naar beneden rijd op 1 van de versies van de Bernsese track, alles begint te trillen wanneer je ontzettend hard reed, niet eerder gehad bij Forza 4 maar vond dit wel een leuke toevoeging.

    AI blijft stijf op de perfectle lijn rijden, ze zijn zich nauwelijks bewust van mij, of pas echt op het allerlaatste moment.


    Auto's waarmee je kan rijden zover ik kan zien:
    Mercury Cougar Eliminator
    Subaru WRX STI
    Ferrari 458 Italia
    Pagani Zonda C
    BMW F10 M5
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er zijn sommige games die een gamma en of contrast optie hebben, de Forza games hebben dat volgens mij niet gehad, maar weet dus niet of dat nu wel zo is in Forza 4. Ja ik loste dat dan altijd op door in de voorkeur beeld optie dat aan te passen, en op te slaan voor games. De standaard instelling is dan gebruikelijk mooier voor DVD films, in games is dat meestal dan minder mooi, maar vind ik persoonlijk.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb jij ook heeeeel toevallig een Panasonic plasma of dat niet? Want THX en Game doet me gelijk aan mijne denken, maar dat hoeft niet natuurlijk.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, ja ;) 42 inch G20, bruut apparaat :D
     
  6. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW \o/

    Net de demo gespeeld en ik moet zeggen echt veeeeel maar veeel beter dan Forza 3. Alles ziet er veel echter uit. Eigenlijk niet, eigenlijk is het gewoon net echt ! |:-

    Ik kan niet wachten om de volledige versie kapot te spelen !
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ah ok dan, ja ik had zelf FM3 wel gekocht maar gewoon niet heel erg veel gespeeld. Ik ben gewoon echt geen race fan, dus daar heeft het een beetje te maken. Maar goed, er zit dus wel degelijk verschil in..my bad :)
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik wou sowieso al wat uitgebreider op graphics ingaan, dus het was echt niet zo bedoeld dat ik jou persé het tegendeel wou bewijzen :p
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    No problemo man. Het blijven geweldige graphics, ik heb het in geen enkele andere racer zo goed gezien, GT5 ook echt absoluut niet. En als je bijv Hot Pursuit even aangooit en dan deze....ooooh dat verschil blijft groooot en dan schrik je best even :D
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    [yt]FBI8HPXc5_w[/yt]
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    awesome filmpie
     
  12. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand anders ook problemen met live? Ik werd eraf gegooid na een snelle tijd en kom met geen mogelijkheid meer op live!
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Live is down denk ik. Kreeg het ook niet voor elkaar.
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Chill, mooier nog dan een autoreclame, krijg er zowat kippenvel van ;)
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ah ik ben hier ook al een half uur aan het proberen om te connecten. Dacht dat het weer lag aan mijn brakke Wifi netwerk, maar er zijn dus meer mensen die hier last van hebben?
     
  16. Postmen

    Postmen Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat is dus de reden dat ik er niet op kom.

    Ik moet zeggen, schitterende demo, echt vet: mooien graphics van de auto's en de bergen.

    Hoe gaat het met de ronde tijden?

    Ik rijd na een paar potjes met de Subaru 1,43 788. (alles uit en tegen professional)
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er ook niet op...
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    hele live ligt eraf, staat niet eens meer in de menu's van de xbox :p geen marketplace, niks.
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen silver members 'm ook al downloaden? Of is het voorlopig gold only?
     
  20. Postmen

    Postmen Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    7 oktober kunnen silver members Forza 4 demo ook downloaden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina