1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Die illusie heb ik wel dat het sneller gaat met de clutch aan, maar kan ook dat het aan mij ligt, doe het dus schijnbaar ook niet helemaal goed. :+ anyway, doe het zelf meer voor de uitdaging maar in Forza 3 liet ik het zijn voor wat het was, maar nu moest ik het gewoon doen. :9
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Omdat dat een nieuwe toevoeging is.
    Zo veel mogelijk slome auto's inhalen. :+

    En het is wel grappig als ze in de weg gaan rijden. Dan moet jij dus de beste lijn zien te vinden om er langs te gaan.
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    mhh.. maar waarom is het bij de bmw wel en bij de pagani niet.. of hebben ze dat gewoon in de demo gedaan om verschillende dingen te ervaren en kan je dat straks in de full game aanpassen? (hoop het wel)

    en ja is idd wel een uitdaging maar soms ook vervelend
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Rivals mode kent gewoon verschillende mogelijkheden.
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Lees de omschrijving van de uitdagingen maar eens. Ik denk dat ze het bewust zo gedaan hebben om de mogelijkheden te tonen.

    Ik denk dat we nog maar 10% van de rivals-mogelijkheden gezien hebben.:)
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ga het misschien ook proberen enkel zou het wel leuk zijn als het dan ook verschil maakt... dat is, als je het onder de knie krijgt.
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    In DTM 3 was er ook al de optie om de clutch te gebruiken, maar ik kreeg het daar maar niet voorelkaar met de controller, en bleek dus meer voor spelers met een stuur gemaakt te zijn naar de reacties van gamers. In theorie zou je wel sneller kunnen zijn door net dat beetje extra uit je wagen te kunnen halen, maar over het algemeen denk ik dat het meer gedaan is om het simulatie gehalte te verhogen. Als het spel uit is zal ik sowiezo de buttons gaan veranderen, en zal ik eens gaan rijden met beide opties manual zonder en met clutch, om te ervaren of het inderdaad veel uitmaakt.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben echt benieuwd, heb sowieso ook een MS stuurtje. Enkel ben ik bang dat het best lang duurt voordat ik het volledig onder de knie zou hebben.
    Heb nog even om erover na te denken. ;)
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zie hier dragrace-tijden uit FM3, uit de xbw-competitie..
    Je kon 29.112 rijden met manual+clutch, en 29.663 is echt een heel heel snelle tijd voor manual 'zonder clutch'. Geen idee of het vershcil ook in FM4 zo groot is.







    NaamTijdTransmissieManual ClutchAssists
    Mazda6 MPS29.112ManualJaGeen
    Toxin29.179ManualJaGeen
    Averagegamer29.199ManualJaGeen
    TobiasBB29.402ManualJaTCS
    Mavi29.663ManualNeeGeen
    Zen29.816ManualNeeABS,TCS
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat scheelt aanzienlijk zeg. Niet dat ik dergelijke tijden überhaupt zal halen, maar wel gaaf dan!

    Dat lijstje haal je overigens ook snel te voorschijn. :thumbs:
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Met clutch is het gewoon sneller, soms scheelt het echt veel, zo was het in Forza 3, en dat zal hier niet anders zijn :). Helaas kan ik de koppeling niet gebruiken omdat de knopjes niet aan te passen zijn (correct me if I'm wrong!). Ik moet gewoon de koppeling op A hebben en schakelen op X+B (zoals het nu al is)!
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Same hier :) Zolang het niet in te stellen valt, blijf ik wel even zonder clutch rijden.
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    pff soms is het spel wel heeeel frustrerend, je eerste rondje is sowieso kut als je een tijd wilt beaten en dan moet je de 2e helemaal clean rijden en als er dan ff wat fout gaat moet je helemaal dat rondje weer afrijden want je kan niet opnieuw doen..

    ze hadden beter kunnen doen dat je een paar honder meter voor de start al vaart kan opbouwen als je tijd wilt beaten..
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat ik doe wanneer ik in het begin een fout heb gemaakt, vlak na de finish dus, ik de replay gebruik en deze net vóór de finish weer start. Hierdoor krijg je het "!" niet. Dit is ook alleen nuttig als je een fout aan het begin hebt, niet het einde ergens 8)

    Bij de Rivalen races kan je de rondes zo vaak doen als je wil, bij de "snelle race" modes heb je inderdaad niet de mogelijkheid om een echt goede tijd neer te zetten, maar daar is "snelle race" ook niet voor bedoed, het is racen tegen andere auto's/inhalen ervan.

    Als je voor een tijd wilt gaan moet je sowieso in je eentje rijden anders er niet eens aan beginnen.
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja klopt maar het is nog wel frustrerend dat je steeds een rondje van te voren moet rijden en dan de 2e ronde echt goed kan knallen maar dan raak je in de slip oid en moet je dat rondje weer uitrijden en kan je niet gewoon ff opnieuw starten doen.. maarja hoort erbij, was net gewoon beetje te gefrustreerd omdat het elke keer gebeurde klein foutje en dan weer #@%(#$^#$)^)$ :p
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Houd je iig van de straat. ;)
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het is een quote van de tabel zoals die in het FM3 competitie topic staat. Was opzich een heel interessante wedstrijd die week, omdat je op een betrouwbare manier het verschil tussen de verschillende schakelmethoden kon bekijken.

    Automatisch schakelen was overigens meerdere secondes langzamer geloof ik, er werd steeds veel te vroeg opgeschakeld
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  18. Postmen

    Postmen Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Meeste klote is nog wel dat je in 1 van de laatste bochten van het vorige rondje een fout hebt gemaakt, dan moet je de volgende ook voor jan lul uitrijden.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308

    Enerzijds heb je gelijk, anderzijds ben ik er blij mee. Dit scheelt namelijk zoveel ge-cheat ingame :) Dan krijg je in hot-lap dat iedereen onmogelijke aanlopen gaat nemen in de laatste sector (dus bijv. vanuit de grindbak een aanloop nemen). Dat is nu wel afgedekt. Soms erg frustrerend maar op lange termijn wel blij mee :)
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Verschil tussen automatisch schakelen en manueel merk ik zelf ook. Duurde wel even, maar nadat ik het schakelen een beetje onder controle was het verschil vrij groot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina