1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ga nou niet op dat soort beelden lopen kwijlen. Ingame gaat het er een stuk minder uitzien. Vind overigens FM3 er wel behoorlijk goed uit zien en hoop dat ze de kartels weten aan te pakken.

    Ter vergelijking van bovenstaande screens hieronder wat foto-mode shots van FM3.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza 3 was een erg goede game en heb vertrouwen dat dat hier ook weer zal zijn.
    Alleen hoop ik op een betere sp want bij de 3 ging die wel vervelen.
    Duurde enorm lang eer dat ik alles op 100 % had.
     
  3. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd.

    3 vond ik inderdaad ook na een tijd saai worden, 2 vond ik veel toffer
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Allemaal bewerkt.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Denk weinig. Hooguit wat settings in photmode. Gaat erom dat het een vertekend beeld geeft van hoe de game eruit komt te zien. Zelfde geldt voor die 5 pre-order auto's die gereleased zijn.

    Hier een linkje met de eerst gereleasde "screenshots" van deel 3.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ziet er allemaal erg vet uit! Alleen moet deel 2 nog steeds uitracen, erg langdradig allemaal.

    Owja, iemand tips om de drift (Achievement te halen?) Krijg het maar niet voor elkaar. O-)
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Er moet veel meer sfeer komen bij dieraces, dan is het al minder saai n een paar uur
     
  8. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige races duren ook veel te lang. Die endurance races zijn niets voor mij. De andere races vind ik wel leuk.

    Idd meer sfeer kan het plezier wellicht verhogen!
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Endurance races kunnen tof zijn.. mits ze een optie geven te saven wanneer je wilt (ahum GT5 kuch) en het interessant maken.

    Pitstops maken, radiocontact houden, op je temperatuur letten (motor, banden) benzine in de gaten houden, dag/nacht transities, weersomstandigheden die opeens om kunnen slaan, AI die bij je blijft racen, raceongelukjes van de AI, vlaggen, pace-car, etc, etc, etc...

    Oftewel dynamiek in de races.. 50 rondes rijden op een baan zonder bovenstaande dingen is inderdaad gewoon teringsaai en slaapverwekkend.. iets waar meeste sim racers last van hebben helaas, terwijl er zoveel meer mogelijk is.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Fujima Kaido, HKS Time Attack Evolution, zelf schakelen en wat spelen met assists, dan kom je al een heel eind als het goed is.
    Qua setup no idea, dat is te lang geleden. :9
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem,soms duurde het echt wel heel lang en was er niets fun meer aan.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik had laatst na een tijdje NFS Hot Pursuit gespeeld te hebben, FM3 weer eens erin gegooid en toen ik die graphics zag...holy crap, dat was een wereld van verschil. Forza 3 is echt prachtig inderdaad. Denk eigenlijk niet dat FM4 veel mooier zal gaan worden.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat mij betreft hoeven ze grafisch alleen de kartels aan te pakken. Vind dat te opzichtig in FM3. Daarnaast mogen ze wat mij betreft de omgevingen wat levendiger maken :)

    Weet niet of het hardware matig mogelijk is om die kartels weg te krijgen.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dit er allemaal in het spel wordt zoveel beter. Lange races kunnen heel leuk zijn, maar niet hoe het was met dit erin blijf je het spel ook veel langer spelen
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kartels? Hmmm...zijn me nooit echt opgevallen eigenlijk. Wel viel me op dat als je in de cockpit view gaat je helemaal geen voorraam hebt :D

    Het zal hoe dan ook geen game zijn die ik ga kopen, ik heb FM3 uiteindelijk wel gehaald maar echt amper gespeeld. Als ik dan kijk hoeveel vaker ik arcade racers zoals Blur speel, en racers als Hot Pursuit en Dirt 3....dan is dat toch echt duidelijk meer mijn straatje.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Misschien valt het me ook extra op omdat ik 50cm van mijn scherm afzit 8)
    In cockpitview moeten btw ook schakelanimaties komen. Als je GT5 en FM3 cockpitview vergelijkt is GT5 zoveel mooier.

    Naast grafisch zou ik volgende verbeteringen / toevoegingen willen zien:

    - meer schade (compleet stuk)
    - banden die stuk kunnen.
    - 16 AI / 16 man online
    - pit stops met meer mannetjes zou leuk zijn
    - weersomstandigheden die wijzigen

    Dat was het zo op het eerste oog even. Ik vraag me alleen wel af in hoeverre dat realistisch op deze generatie consoles en of de beperkte opslagcapaciteit van de 360 dvd's hierin geen beperkingen aanbrengt?
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Freeroam in een stad of op de autobahn zou geweldig zijn. Ik weet dat jullie gaan zeggen, ga Test Drive Unlimited 2 spelen maar nee, die game biedt niet de rij-eigenschappen en geluiden die Forza wel heeft.
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dat kon in FM3 ook al

    Nee dat hoop ik dus echt niet. Dit moet echt een ((semi)-sim)race game worden en dan horem dat soort dingen er naar mijn beleving niet in..
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Optisch is de schade extreem beperkt. Daarnaast is compleet stuk volgens mij ook niet mogelijk toch? Je kan altijd een paar kilometer per uur blijven rijden, dacht ik?

    Anyway, ik wil motoren die boem zeggen en auto die opvouwen als ze met 300+ de muur raken :)
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Mhh nu twijfel ik ook, al lang niet meer gespeeld maar je kon je damage op realistic niveau zetten en volgens mij kon je dan helemaal kapot(dat je geen meter meer vooruit komt), maar als het niet kon mort het er idd inkomen en optisch mag/moet sowieso verbeterd worden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina