Ze moeten natuurlijk wel zichtbaar worden in je garage als dlc car, misschien dat het daarom is??? Sent from Bathurst driving A Holden.
10 jpegs totaal 539 mb lijkt me wat overdreven. De carpacks in fm4 zijn volgens mij iets van 125 mb compleet speeelklaar. Zou tevens betekenen dat die afbeeldingen alleen al ruim 1% van je hdd opvreet
Of misschien worden de auto's al toegevoegd aan het spel. Ik gok ook maar wat Tender heeft geloof ik niets anders aan de game gezien. Sent from Bathurst driving A Holden.
Heb ik al getest Ron, maar helaas. Kan me in Fm4 nog wel zoiets herinneren dat je gratis dlc kon downloaden. Was toen een 'foutje bedankt' van Turn10.
Uhu, dat is het waarschijnlijk ja. In FM4 lieten ze je één gratis downloaden van 500MB, waarmee je in feite de hele pack downloadde (maar niet speelbaar kreeg, alleen die gratis auto dus) (zodat je die betaalde auto's zag online in races ipv VW Bora's), in FM5 lijken ze het gratis-auto-plan the hebben weggegooid en laten zse je nu (verplicht?) een update van 500+MB downloaden (elke maand?).
Pfffff dat is fucked up voor je HDD ruimte, zit je na een jaartje op 10gig of 20gig aan extra content voor een game waar je misschien helemaal niets van wil hebben. Sent from Bathurst driving A Holden.
Lijkt me nutteloos in FM5 met de cloud functies, drivatars staan ook niet op je HDD. Sent from Bathurst driving A Holden.
Reden dat er veel minder auto's in FM5 zitten is toch omdat ze kwalitatief er veel beter uit zien. Wellicht dat het dan toch klopt qua grootte??
Kgeloof dat ik toch maar eens een paypalaccountje ga aanmaken. Moest wel een adres zijn dan in het kand van je regio tich! Of zal ik gewoon wachten tot nl launch? Keuzes.....
Heb ik weer, net de Xbox de deur uit, komt die car pack uit (had ik kunnen raden he, 1e dinsdag van de maand ). Auto's zien er leuk uit, niet bijzonder, maar ik ga me er wel mee vermaken denk ik.
Bij mij gaat er iets niet goed met die update, hij bleef op 98% hangen dus maar gecanceld. Nu blijft hij op 0% staan Edit: nu op 1%, zou ik de game per ongeluk verwijderd hebben???? Edit2: 2% ik heb de hele game verwijderd blijkbaar en moet hem nu opnieuw downloaden en installeren Fuck!!! Sent from Bathurst driving A Holden.
Dat ja, maar door de duidelijke beelden in het filmpje begin ik het te begrijpen. Je moet 1 van die vele opties selecteren en dan restart die de race. Alleen vind ik het dan nog erg vreemd dat er geen vinkje achter komt te staan. Beetje raar, en ik las ook al dat je sowieso nog niet zoveel verschil zult zien en dat bij een lagere stand ook meer crashes kunnen voorkomen. Zo meteen dan nog maar een keertje proberen en dan even door racen.