1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    MS/T10 kennende krijgen we er misschien nog 2 ofzo, dan hebben we geluk. :p

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ben er ook bang voor. Die keutel van de ring die hebben ze waarschijnlijk weer ingetrokken.
    Wordt dan maar wachten op FM6.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    2:15.276 gereden voor de Bounty Hunters. Moet genoegd zijn.. verwacht ik zo :)

4. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nette tijd! :thumbs:

Zit zelf op 2:16.543 en met de Bounty op 2:16.773 en nog een paar dagen te gaan denk ik dat mijn tijd niet genoeg zal zijn.
    Ik ga het nog maar eens proberen!!

5. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Forza 5 of nfs rivals?

6. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Heb zelf nfs rivals gehad maar vindt Forza 5 leuker
    NFS rivals is constant heel druk op het scherm en je kan niet eens rustig rijden je heb gelijk politie achter je aan.
    Maar uiteindelijk moet je zelf kiezen wat bij jou het beste past

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik hoop serieus dat die kerel zijn tijd niet meer verbeterd. Wat ik ook probeer ik kan gewoon niet sneller dan de 2:16.7xx (wel sneller dan zijn tijd :+). Ik snap er geen ruk van, ik heb op jouw ghost gereden (Tender), de eerste 2 bochten gaan prima, soms lig ik iets voor, soms iets achter. Maar vanaf het rem punt (na dat eerste 'rechte' stuk begin je gewoon weg te rijden.

Misschien dat het er aan ligt dat ik mijn auto gewoon niet soepel genoeg door de bochten krijg. Ik voel de auto glijden, en dan voel je hem inhouden omdat TCS aanstaat. Maar wat ik ook probeer, ik krijg hem er niet soepel doorheen.

8. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hij is er al onder! 2:16.294 :mad:

9. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zou gewoon voor forza5 gaan, tenzij nfs echt je ding is/was. Vond nfs altijd wel leuk om te spelen vroeger, maar toch al een aantal jaar klaar met die serie nu inmiddels. Het is me gewoon te arcade. Forza 5 daarentegen is meer een simulatie spel, en je kunt het zo moeilijk instellen als je wilt. Het ligt er eigenlijk aan naar wat voor een racegame jij opzoek bent. Wil je gewoon een arcade racer spelen(nfs) of ga je voor de simulatie(forza5)

Trouwens ik hoop echt dat de nurburgring er nog in komt, dat blijft voor mij echt de ultieme racetrack!!! Mis hem wel een beetje, alhoewel die road america ook wel even een leuke toevoeging is.

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Potdikkie, dan moet ik toch maar proberen het onmogelijke waar te maken :+

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zoals ik tijdens de Ruf-race zei (msischien kreeg je het mee, misschien niet, kweenie): Ik schakel relatief vroeg op, ruim voor de toerenbegrenzer (motor kakt in hoog in de toeren). Misschien heltp het, succes!

12. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  13. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Hoe krijgen jullie die foto's die je gemaakt hebt hier op het forum?

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik had het nog een paar rondes geprobeerd, maar de zin was weg. Het viel me wel op dat ik sneller was met vroeg schakelen. Het enige dat me genekt heeft zijn die paar bochten die ik gewoon bijna niet goed voor elkaar kreeg, dan maar geen Corvette :+. Ik doe vrijwel niks met de auto's die je krijgt (de auto's met paintjobs) maar het is natuurlijk wel leuk om te kunnen zeggen: DIE HEB IK!

Ik heb trouwens op jouw ghost gereden, ik kreeg het voor elkaar om +- een halve seconde voor te liggen op je ghost (het moment dat de ghost dus zeg maar niet meer doorzichtig is). Helaas bij 5 bochten stukken na het rechte stuk, tot aan de lange doordraaier verloor ik alleen maar tijd. Puur omdat ik dat perfecte punt bijna niet te pakken kreeg, ik remde te vroeg, stuurde te vroeg of ging te vroeg op het gas.

Laatst bewerkt: 27 feb 2014
  15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Staan op www.forzamotorsport.net als je ze upload vanuit de game.

17. Neophyte1986

Neophyte1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand enig idee hoe je met een audi etron lemans fatsoenlijk weg kunt rijden met manuel clutch? Heb echt van alles geprobeerd maar wil me niet lukken...

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Is n diesel toch?
    Vooral veel gas geven denk ik (heb m nog niet gereden zelf). Dan trwk je misschien wel qawat strepen op t asfalt maar dan ben je wel waeg. Als je met de controller rijdt is de clutch een soort aan/uitknop, inherent aan deknoppenconfiguratie helaas, maar heel beschaafd wegrijden zit er dus niet echt in.

oja. Tcs uitzetten, die grijpt soms bruusk in bij wegrijden waardoor je stilvalt..

19. Neophyte1986

Neophyte1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Tcs heb ik uit staan,
    heb echt van alles al geprobeerd,veel gas,weinig gas en de clutch tappen maar elke keer als het licht op groen gaat zakt de motor helemaal in waardoor iedereen voorbij scheurt.

bij de indycar was dit trouwens ook al alleen daar werkt de clutch tappen werkt daar nog wel:9

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmmm, dat overkomt me soms ook random als ik met m'n RUF wegrijdt in FM5.. :mad: Irritant is dat, weet niet zeker waar het hem in zit..

Nieuwe challenge

Deel Deze Pagina