Heb beide niet echt veel gereden. Maar ik denk dat de F1 meer grip heeft en de indy meer speed. Kan niet wachten om morgen een rondje te doen met de Porsche cup Ruf.
lang geleden waren er al berichten dat ze in Long Beach en Monza aan het scannen waren. Beide tracks zaten als placeholdes in dev builds die de press kon spelen ergens dus Monza zou nog kunnen. Nordschleife denk ik niet. Laser scannen is tijdrovend en zwaarder dan gewoon spul. Je moet je voorstellen dat ze nu alles moeten scannen, die scan komt binnen in miljoenen kleine puntjes. Daar moet dan een collision mesh van worden gemaakt waar je op kan rijden + een visuele mesh + alle objecten en zooi die te zien is. Hoe langer de track, hoe meer scan werk, hoe meer data, hoe meer data te verwerken, hoe langer het duurt.
Wordt tijd dat die komt en daar betaal ik graag voor. Ben zeer benieuwd hoe goed ze m kunnen krijgen met die laserscan! Tot die tijd maar in t echt rijden op de Ring, heb er dit jaar alweer 20 rondjes opzitten !
Come on! /edit: Hij is eindelijk aan het installeren! Had m'n Xbox 10 minuten uitgezet (instant-on) en daarna aan en toen was hij aan het installeren.
Mooie track idd! Die bloemen rotonde en die laatste hairpin.. fijne stukjes xD Verstuurd vanaf mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk
Die bloemen rotonde zorgt anders wel altijd voor chaos in de eerste lap. Iedereen staat daar bijna stil zelfs of wordt gelanceerd over de bloemen haha..