Hij followt je denk ik (de xb1-variant van friend?? ik snap het zelf ook nog steeds niet helemaal). Heb je zelf ook toegevoegd (gefollowt). Leuke ronde Toevallig rijden we (tot en met zondagavond) ook met de (STOCK!!)-formule 1 auto in de Rivals Challenge (op Catalunya, net als de echte F1-coureurs afgelopen week). Klik op m'n sig, de onderste, voor meer info over wat het precies inhoudt, en om deel te nemen als je dat leuk lijkt! Eigenlijk houdt het kort gezegd in dat we met z'n allen een week lang hotlappen op een specifieke baan met een specifieke auto (deze week dus F1 @ Catalunya GP) en op het eind van de week, zondag om 19u kijken wie er het snelst waren EDIT: Filmpjeeee\o/
[yt]jtOPNLhTjeQ[/yt] Nog een lap op Spa-Francorchamps. De eerste lap heeft er voor gezorgd dat ik 7089e van de wereld sta ipv 45000e Heb ook het logo van XBWRacing er aan toegevoegd en een muziekje Heb het btw op mijn iPad mini gemaakt met iMovie. Moet wel zeggen dat het best makkelijk is om dat te doen
Gewoon blijven oefenen. Je bent ook welkom in het Rivals topic. Niet te veel kijken naar andere tijden van xbwr deelnemers. Simpelweg meedoen en je wordt vanzelf nog beter!
Hoe maken jullie van die gruwelijk vette logo's en skins? Bijv. het Xbox logo enzo. Of een wolkje.. Heb zoveel ideeen maar geen idee hoe dit goed te maken is
Op youtube staan wel een paar leuke turorials, die geven een goed idee over hoe het moet. Het blijft wel fu****ing moeilijk.
Kunnen wij als simpele Hollanders zonder creditcard/paypal toch gewoon aankopen doen, als je locale op us/uk staat? Ik vind dat allemaal zo vaag omschreven..... Kan ik bij de MM nou gewoon van die kaarten kopen?