Wauw wat is de Ring geweldig zeg! Zó veel beter dan in FM4, en wat ziet de baan er ook gruwelijk mooi uit. Had het niet zo snel verwacht, dus echt tof dat de Ring er nu ineens is, en ook nog gratis ook. In ieder geval de reden voor mij om weer wat uurtjes extra FM5 te spelen.
Oi oi oi,.... kijk net in dit topic en zie dat de Ring er weer is!! Gelijk X1 aangeslingerd en niks updaten, stond er gewoon al bij. Gelijk een rondje geknald. Ziet er echt veel beter uit dan FM4 en ook veel realistischer. Had het spel al lang in de kast liggen, maar zal voorlopig weer even lkkr gaan Ringen.
Vandaag de 2.4hours van de N ring gereden in multiplayer. Achievements en badge erbij. Goede pace en ken nu de ring erg goed. Ik was nooit echt een fan van de ring maar ben na vandaag helemaal om wat een dik circuit.
Als je hem helemaal kent is het idd geweldig. Heb 2 keer meegedaan met de 24 hour Rennen in rFactor. Dus ken hem nu nog op me duim haha. Zeker in het donker was dat nodig.
Ja hij blijft verraderlijk. Als je teveel pushed dan ben je zo van de baan. Maar in forza5 is de ring erg gaaf, goede flow heb je er
Voor alle Forza-liefhebbers! Meet je in het Rivals-topic tegen je XBW-medeleden, van alle niveaus! Ontdek waar je staat t.o.v. van anderen en wissel waardevolle tips en tricks uit! Vandaag gaat de laatste week in van de Nurburgring Rivals-challenge! Klik op m'n signature voor meer info.
Leuk! Er rijden best veel mensen mee, ook mensen die je normaal niet zo vaak ziet rijden Iedereen heeft tot zondagavond 19.00u om tijden te posten in het rivals topic (met een foto/video als 'bewijs' bijgevoegd). Vanavond ga ik het klassement weer eens updaten, er hebben zich weer wat verschuivingen voorgedaan!
Als de 2013 Mazda #7 Andretti Autosport USF2000 los te krijgen is koop ik die. Hele pack wordt het niet tho.