Kan me herinneren dat in het begin de wagens ook los te koop waren. De laatste packs kun je alleen als volledige pack kopen toch?
Forza stelt mij al 2 delen zeer teleur!! Beschaamende troep auto's enorm veel geld kosten ze en ze voegen absoluut niks toe aan het spel. Ze moeten is wat serieus meer straatauto's erin gooien. Opel Manta, Opel Corsa C/B GSI, Suzuki Swift GTI, Suzuki Swift sport. Nissan Pulsar, Daihatsu Charade, Opel c Kadett, Opel Astra GSI, Toyota Starlet, Er is zoveel meer om erin te gooien dat ik dit gewoon beschamend vind!!
Inderdaad een leuk pack! en ook nog auto's die we nog niet kennen uit de voorgaande delen. De Ford Truck, en dat GMC busje hadden we dan van mij eruit gemogen.
Speciaal voor alle (zelfbenoemde ) Nordschleife-liefhebbers: de nieuwe rivals-Challenge gaat over de groene hel! Klik,op m'n signature voor meer info.
Ik wil toch wel een paar packs downloaden eigenlijk, ik heb alleen een vraagje... Mijn locale staat op UK, moet ik dan ook Microsoft points kopen uit UK dan en weet iemand eventueel een goede site daarvoor?
Hoeft natuurlijk geen points te gebruiken en als je dat wel wil kun je ze overal kopen. Mijn Xbox switch ik soms van Ierland naar US. Op beide een adres met mijn cc eraan vast en US ook nog Paypal. Onlangs (tijdje terug) was er een storing en toen heb ik punten via ebay gekocht. Was een mooie prijs en binnen een paar minuten had ik de code al.
Toch gebruik ik graag points of gewoon tegoed. Nu kwam ik deze tegen: https://www.gamepointsnow.com/codes/€50-Xbox-Gift-Card-(Xbox-One-&-360) Maar dat is gewoon een bedrag in Euro's, wordt dit direct omgezet in ponden als ik deze code activeer op mijn UK locale Xbox one? En daarnaast weer ontopic, wat zijn volgens jullie de meest interessante DLC car packs? /edit, zie net dat het tegoed alleen maar te gebruiken is in landen met de euro. Xbox gewoon op de Duitse locale zetten?
Nordschleife boosterpack. Is een kleine pack maar bevat de nieuwe formula Ford en de dikke '90 Audi Imsa raceauto (toen gt net zo snel als lmp was).