1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Dat word dan een cup die ik ga ownen :p heb jaren lang diverse transit modellen over de Deutsche Autobahn gestuurd xD. Record tijd: München centrum => Venlo centrum 5uur 11min. 677km. :)

2. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Hebben mensen hier tips voor het verdienen van credits? Ben momenteel aan het sparen voor die F1 maar het schiet echt totaal niet op. Ik heb het idee dat het in de andere Forza games veel makkelijker was om aan geld te komen.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    http://forzamotorsport.net/en-us/

Rewards/redeem rewards :thumbs:

5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Check die "redeem rewards" ca 1x per maand. Net weer 1,5 miljoen binnen geharkt. :)

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    En rivals spelen, hoe beter je tijd hoe meer plekken je stijgt hoe hoger de reward.

ZEKER als je een favoriet automerk hebt die je op lvl 25 hebt=25% meer beloning. En belangrijke tip is clean.

Je verslaat veel mensen door alleen al rustiger een clean lap te rijden.

Daarnaast rivals rijdwn op ook de variaties, hierdoor word je drivatar beter op alle banen en verdien je zonder te rijden ook nog eens wat. Afhankelijk van t aantal vrienden die je in forza hebt en hoe goed die zijn verdien je ook iets.

Dus het ene zorgt voor t ander. De redeem rewards is t makkelijkst, maar 1x per maand.

Je kan ook tokens kopen, waarmee je of meteen een auto kunt pakken, of je gebruikt ze om dubbele rewards te krijgen voor een bepaalde tijd.

Je kan ook vip lid worden dan krijg je per level ipv 35k 70k.

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Begint toch te kriebelen als ik dit allemaal zie..

Crowdfunding voor de aanschaf van een X1 dan maar ;)

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Ik wil best 0,50€ doneren, maar heb je nog 800-1000 andere dan? :)

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Haha het zou toch moeten lukken he, bij de tijd dat ik 800-1000 sponsors heb is de new gen alweer uit denk ik :+

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Als je het haalt doe ik 5,- in het zakje. Scheelt toch weer een hoop funders.

Gisteren weer even gespeeld op de Ring, blijft toch wel leuk. Die nieuwe Lambo uit 2013 is een erg fijne auto, zolang die maar niet glijd. ;)

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Dan doe ik ook 5€ ;)

12. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Zonder motivatie of visie toch al €10 binnen dan :+ 1/40e deel, wie joined nog meer?

Ontopic: Hoe is de gameplay t.o.v. FM4?

13. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik vind het rijden echt veel verbeterd, zit meer gewicht en gevoel in. FM5 is wel minder uitgebreid uitgewerkt en minder gebruiksvriendelijk qua interface en functies maar dat komt vast doordat het een launchtitel was.

14. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Er missen een heleboel dingen in FM5 zoals clubgarage, instellingen voor lobby's en nog veel meer erg handige dingen. Maar qua physics is het echt een vooruitgang, echt elke wagen voelt uniek en de beleving van snelheid is geweldig, ook doet de nieuwe controller nog een extra duit in het zakje qua beleving.

15. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Wat is dat lekker in FM5: 3000 layers!!!

Na wat wennen in forza 5, heb ik toch maar weer de verfkwasten en de airbrush uit de kast gehaald.
    Die 3000 layers in de livery-editor geeft echt veel meer marge om loog's en afbeeldingen te maken. HEERLIJK. :thumbs::thumbs::thumbs:
    Zie hier het resultaat:

Mijn Ben & Jerry's ontwerp voor de XBWR- Forza5 online wedstrijden.

[​IMG]7 by blaauwronald, on Flickr
    [​IMG]10 by blaauwronald, on Flickr
    [​IMG]13 by blaauwronald, on Flickr
    [​IMG]5 by blaauwronald, on Flickr
    [​IMG]6 by blaauwronald, on Flickr
    [​IMG]8 by blaauwronald, on Flickr
    [​IMG]9 by blaauwronald, on Flickr
    [​IMG]11 by blaauwronald, on Flickr
    [​IMG]12 by blaauwronald, on Flickr

Laatst bewerkt: 29 jul 2014
  16. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Erg mooi Loyall! Gaan we altijd dit soort kunstwerken van jou zien? Ben benieuwd.

17. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Nog bijna dagelijks vermaak ik mij met Forza 4, en nog wel enkel offline racen. Geen painting, online races of tunen voor mij. Maar als ik zie en lees hoe zorgvuldig hier de competities aangepakt worden, wil ik dat ook gaan proberen. Dus daarom rij ik vanavond even naar Duitsland voor een X1 en Forza 5!
    Maar hoe is het niveau van de rijders hier? Ik rijd in Forza 4 met alle hulpmiddelen uit, enkel brake line. Echter heb ik met de AI op het hoogste niveau vaak moeite om in een gelijkwaardige auto vier tegenstanders clean te passeren binnen twee rondes...

@noriCeramic; MediaMarkt Duitsland heeft BTW-dagen. Een X1 met Kinect van 449 voor 363 euries!

18. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Hallo wat goedkoop, ik zie ze hier in nl ook gewoon liggen overigens. Gaaf dat je mee gaat doen, we kunnen nog wel wat rijders gebruiken

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

19. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Niveau is wisselend, van Robots tot Noob (ik). Er word in de aankomende cup, de GT3 cup, dan ook met verschillende divisies gewerkt, PRO/SemiPRO/AM.
    Zo kun je toch punten pakken in je eigen divisie en blijft het voor iedereen leuk om mee te doen. :)

20. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Dit klinkt best interessant, hier wil ik mijzelf ook graag voor aanmelden dan. :D

Deel Deze Pagina