Ik hoop dat daar snel een oplossing voor komt met een update.
Het is toch nooit anders geweest op de 360? Gewoon menu's van de xbox in het Nederlands, locale apart in te stellen zodat je op elk moment de store had die je maar wilde, en games die Nederlands ondersteunden konden gewoon in het Nederlands danwel Engels ingesteld worden.
Trouwens over dat racestuurtje. Ik heb er vroeger eentje gehad die je kon vastzetten aan je bureau, maar ik speel nu vooral gewoon op de bank. Hoe moet ik dat voor me zien als ik bijvoorbeeld stuur + pedalen wil hebben, is daar nog meer equipment voor nodig?
Als je locale op us/gb staat krijg je denk ik ook de us/gb store te zien, plus dat je console dan in het Engels is. Maar je kan gewoon aanschaffen in de US store en daarna switchen naar NL lijkt me, alleen zijn daar dus wat problemen mee zo te horen qua vertalingen in games en moet je volgens mij ook je billing adres amerikaans instellen om in die store te kunnen kopen. Of je koopt hem in de NL store en switcht daarna terug naar US als je die rare vertalingen niet wil, maar US store is sowieso goedkoper.
Laatst bewerkt: 3 sep 2014