Hmm benieuwd hoe dat downloaden zometeen zal gaan, omw om m'n X1 op te halen Voor het geval hij vanavond klaar is met downloaden, wie wilt er wat racejes online doen?
Wil vanavond wel even kijken, maar inderdaad, als hij vanavond klaar is en dat vraag ik mij af. Edit: MS heeft even wat servers toegevoegd want opeens schiet hij van 10 mbps naar 120. Vanavond even spelen dus.
Moet ook wel want iedereen download opeens tegelijk. Speciaal voor dit weekend hebben we een speciale challenge opgezet! Zin om een tijd neer te zetten en je te vereeuwigen op de XBW leaderboards? check dan onderstaande links! http://forum.xboxworld.nl/index.php...-in-a-reasonably-priced-car-challenge.174552/ http://www.xboxworld.nl/artikelen/competitie/xbw-reasonably-priced-car-challenge/
Server plat. Zelfs in Careermode loopt ie vast na een race. Xp scherm komt niet in beeld, net als het LB scherm niet. Geen FM5 dus op dit moment mogelijk. Leuk zo'n launch weekend.
"Were you receiving an error message when attempting to matchmake in Forza Motorsport 5? We’re pleased to announce that this issue has been fixed. Thanks for your patience."
Als ze nou eens extra servers installeren voor Forza 5 want zowel de test als Race 1 van GT3 cup ging nergens over wat dedicated servers betreft!
Als dit weekend afloopt komt forza dan ook voor een leuk prijsje in de store? Of is hier nog niets over bekend?
Hou de MP maar in de gaten hier op het forum. Denk zomaar dat er diversen zullen worden aangeboden. Ik heb denk ik straks ook een digitale versie in de aanbieding.
Neem aan van wel, veel hebben een voorproefje gehad en willen vast de game kopen voor €30. Alleen timing is wat ongelukkig met Destiny voor de deur.
Ben niet echt vh racen ( op Burnout na ) maar leuk en mooi spel alhoewel ik me irriteer aan die lange tussenfilmpjes e.d. , kan allemaal wel wat sneller imo
Klopt dit vind ik ook. Dit mag wel wat vlotter gaan. Eerst de hele tijd dat beeld om je auto heen en dan pas de opties ... Spel zelf vind ik grafisch erg mooi, geluid is beter dan in 4 en het rijden voelt realistischer aan (lees lastiger de auto's op de baan te houden) Maar sommige menu's mogen wel iets sneller gaan of de mogelijkheid krijgen om geskipped te worden. Hopelijk snel mijn XB1 weer retour zodat ik verder kan racen
Het hoofdmenu kun je wel enigszins skippen. Dat is het menu dat je auto in de garage staat bedoel ik. Als je dan op een knop rost, popt het menuutje gewoon op.
Ik bedoel als je een auto gaat kopen. Ze zouden gewoon de merken in logo's moeten weergeven. Nu moet je langs ieder merk scrollen.