Mee bezig, as we speak. Vanavond even met Flavour, als XBW-mod, wat laatste dingetjes doorspreken en dan komt hij vanavond of morgen online.
Kan ik mij daar meteen op stukbijten zodra mijn Xbox binnen is . Vorige deel niet zo heel veel meegedaan ermee nu wil ik elke meedoen
Supergaaf Bluereaper. Had hem op de een of andere manier gemist, maar ben onder de indruk. Gave paint en gave foto! Ten aanzien van de Rivals: Ik ben op het moment in een XBW-rae in FM4 verwikkeld, wellicht daarná nog de aankonding van de Rivals!
Een man een man, een woord (dit keer) een woord! De Rivals Challenge is van start gegaan, met de Spec Miata Challenge op Indianapolis! De Forza Motorsport 5 Rivals Challenge is te vinden op deze locatie in het forum: Xboxworld.nl Forums > Xbox Algemeen > Xbox Live Gaming Forum > XBW Racing > Forza Motorsport > [Running] FM5 Rivals Challenge
@novacain Als je nog de stickers zoekt, kun je via apply decals, met je venstertoets zoeken op GT, keyword, description, etc Vanavond dis ff met nova en tender online geraced. Ging wel lekker. 2x tender verslagen! *vreugdedansje*. Mag ook in de krant ;-) Ps: tussen mijn filmpjes staat een howto
Hah, ik log net in: 2 Gifts received. Krijg ik weer een E21 en een LaFerrari . Helaas kun je ze niet verkopen, dat is wel weer jammer.
Effe de FM5 Rival-challenge promoten. Wanneer je sneller denkt te kunnen dan onderstaand filmpje, kun je aanspraak maken op de eerste gouden beker die vergeven zal worden! Wanneer je niet denkt sneller te kunnen dan onderstaand filmpje, dan zijn de FM5-Rivalchallenges de uitgelezen manier om op een leuke manier bij te leren! Skydrive; klikkerdeklik Meer info: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=172313
WTF die eerste bocht dat dat clean blijft Mijn forza is nu aan het installeren dan zal ik wat rondjes rijden, Was het nou al zo dat je na een aantal % al kon begonnen met spelen? En hoeveel is dat dan.
Ik begreep er ook niks van, maar reed maar door toen er geen driehoekje kwam. @ Divimus: Jeeej, hij is dus binnen Dat kan inderdaad bij een bepaald percentage, weet niet precies welk percetage alleen. En dan kun je bovendien nog maar een klein deel van het spel, de eerste race sowieso, en daarna alleen bepaalde cups/tracks (wordt steeds breder als hij meer downloadt) Veel plezier alvast!
thanks B. algemene vraag: ik krijg geen berichten dat mijn rival tijden zijn verbeterd. weet iemand of dit te maken heeft met het lege friends leaderboard? Krijgen jullie hier wel berichten over?