1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

1. xNSx Gizmo

xNSx Gizmo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar ik de FM5 Limited Edition voor de one nog zou kunnen bestellen?
    Ik vind er genoeg uit Duitsland en Italië maar mijn voorkeur gaat toch naar UK

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb een franse gekocht. Gewoon engelse game. Macht also kein flaus aus

3. Neophyte1986

Neophyte1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zo FM5 is gepatched.

Het hele idee van hard sparen voor een auto om die te kunnen kopen is hiermee om zeep geholpen,en al mijn zweet die het heeft gekost (alle assists uit en ai op de hoogte moeilijkheidsgraad om zoveel mogelijk geld te verdienen per race) en dan heel bij zijn als je races op goud hebt gehaald is allemaal voor niets geweest!

Want nu verdien je bakken met geld,en hebben ze de autos ook nog eens flink in prijs verlaagd!

Waarom zou ik nu nog alle races willen halen aangezien ik nu alles al kan kopen?

Echt heel onbegrijpelijk is dit! Als ik een kinderlijk eenvoudig spel wou hebben kocht ik wel skylanders of iets in die richting!

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Wat!?
    Het gaat toch om het racen zelf, en niet om de cash of de cars die je hebt. Misschien is jou doel van een spel om het uit te spelen en dan aan de kant te gooien, maar ik speel Forza games omdat dat het dichtste bij een race ervaring komt wat je als normaal mens kan ervaren.

Sent from Indianapolis driving A Mazda.

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ben blij met de patch.
    Ik heb gewoon geen zin om daar zo wel uur in te steken.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, mooi met die patch. Alleen jammer dat ik de laatste dagen 30 levels omhoog ben gegaan, en dat je nu ineens 81K per level krijgt :mad:

7. Neophyte1986

Leuk Bevonden:
    7
    Dus jij had het ook goed gevonden als je gelijk alle auto's tot je beschikking hebt,en 12 racetracks en dan een beetje doelloos rondrijden?

Nou sorry hoor maar ik heb wel een doel nodig om alle races op goud te gaan halen.

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Mijn doel is het racen zelf. Met alle auto's rij je niet opeens alles goud, dat zul je toch echt zelf moeten doen.

9. Neophyte1986

Leuk Bevonden:
    7
    Juist! Dat is het em nou juist,voor de patch kwam ik vaak geld tekort dus moest ik proberen om met een minder goede auto toch voor goud te gaan,nu na de patch kan ik gelijk de beste auto in zn klasse kopen en vele malen makkelijker naar goud racen!

Ik snap jou ook wel,het gaat om het racen,maar het mag best een beetje moeilijk gemaakt worden,en ik kijk graag dagen lang uit naar een auto die dan race voor race steeds dichter bij komt om het te kunnen kopen,

Het systeem van hoe minder assists en hoe moeilijker de ai des te meer geld je verdiend wordt zo een beetje om zeep geholpen vindt ik!

10. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor.
    Maar, je bent natuurlijk niet verplicht om met de beste auto uit een bepaalde class te rijden.
    Je kan het natuurlijk zo moeilijk maken als je zelf wil..... Of zo makkelijk natuurlijk.
    Ik vind Forza heel wat anders als, laten we zeggen een RPG, waar je heel je character wil opbouwen en levelen door er veel tijd en moeite in te stoppen.

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb in FM4 tientallen miljoenen, en speel het nog steeds met plezier. Heb nooit geraced/gerivald voor het geld, maar voor het plezier. Ik rijd (in de SP) in de auto's die ik leuk vindt (hoogste moeilijkheid, geen assists), voor leuke races. Ik ga m'n eigen plezier toch niet vergallen door in te goede auto's en zo op de hoogste moeilijkheidsgraad alle races zonder uitdaging binnen te slepen? Rivals, of he veroveren van de leaderboards is een ander verhaal, daar rijd ik natuurlijk wel met de snelste auto's waar mogelijk. IK verwacht niet dat dit m'n plezier noemenswaardig gaat vergallen (maar ook niet dat het nu plots veel leuker wordt):thumbs:

Voor de patch was het ook niet heel duur vond ik, om je auto heel snel te maken. nu alleen nog wat minder.
    EDIT: VOlgens geruchten is de AI wel makkelijker geworden... Dat vind ik wel heel heel stom om te horen... Had liever gezien dat hij een paar tandjes lastiger werd. :mad:

Laatst bewerkt: 19 dec 2013
  12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Als Vip/Tier5 had ik al 5 miljoen credits gekregen van Turn10 tijdje geleden. verder was er laatst al een tijdelijke actie om voor een fractie auto's te kopen, dus een blind paard kon dit zien aankomen.

Ook ik lig er niet wakker van van deze aanpassing. Ik heb met Fm-games 1 doel, sinds FM3. 1000/1000 ;-) en alle Italiaanse auto's. Horizon heb ik verkocht, te saai. Dát vind ik nou doelloos rondrijden.

Verder vind ik juist het competitiegehalte wat we hier organiseren erg motiverend om jezelf te blijven verbeteren. En daarnaast gezellig om weer eens met bekenden een potje te racen.

13. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rush naar huis omdat ik hoor dat de update er is.. wacht tot ie klaar is...ennn

Niks..

Ik kan tag niet vinden waar is dit verstopt ? In het multiplayer menu zie ik nergens tag staan.

14. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik verdien in races na de update ook nauwelijks meer dan daarvoor. Alleen met je driver level ga je nu per x 35000 omhoog ipv 15000 (cr) Heb ook geen miljoenen credits of auto's gehad zoals hier eerder vermeld werd.

15. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Volgens mij gaat het levelen ook veel sneller. Ik schiet soms 2 levels omhoog na 1 race, dat was nou ook weer niet nodig geweest.

16. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    was er een update voor FM5?

17. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Yep...

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556

Niet mijn auto, kwam het tegen op Reddit.

Dacht eerst welke kloot laat z'n auto nu zo ombouwen, na het lezen van de comments kwam ik erachter dat het Forza 5 was :+

19. coolruler

coolruler New Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag 3 uurtjes forza gespeeld. echt een topgame maar ik vind het echt een gemis dat je de landschappen niet snachts of savonds kunt rijden. dat is zo een misser.

20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

Check anders ook ff de live gaming van het forum. Zie de Rivals. Verslavend....

Deel Deze Pagina