1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hopelijk opent iemand het menu en zien we regen en nacht staan! :cool:


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net kort wat van gezien en zag er wel tof uit. Had het gevoel dat het nog tikkeltje arcade was, maar dat kan ook gewoon door de beelden komen, waarbij ze de actie (net als in de trailer) wat meer benadrukken. Hoop iig dat ze met weerseffecten komen. Zou wel gaar zijn als dat er weer niet in zit.
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    64 man voor Battlefield 4, Hoop dat we ook minimaal met ze 30e kunnen racen op forza 5 :)
     
  4. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Reken daar maar niet op. Gelukkig worden dan weer wel de stiknaden in de interieurs scherp weergegeven... :F:
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Nog geen duidelijkheid over racestuurtjes voor Forza 5 & XBOX ONE:

    Wat mij opviel was dat er alleen gamebeelden te zien waren.
    En niet foto of clipje van een gamer die het spel bestuurder met een stuurtje. Daar had ik op gehoopt, dat er meer duidelijkheid over de stuurtjes zou komen.

    Wel verontrustend is dat ik bij een of ander vechtspel (blauwe weerwolf tegen een zwaardvechtende bodybuilder) een joystick controler werd gepresenteerd van Mad Catz.
    Een conclusie kan zijn: Mad Catz wist dus tijdig vooraf wat de specs van een XBOX ONE-controler moesten zijn om hiermee op de E3 te verschijnen en om op tijd de produktie te beginnen.

    En dus een select aantal third party fabrikanten weten de "specs" en hebben hun randapparatuur: controlers, stuurtjes, headsets, joysticks etc al volgens de juiste specs ontworpen op tijd voor de produktie.

    Of Mad Catz is voorlopig de primeur gegund om officieele XBOX ONE- randapparatuur te maken en heeft Fanatec de boot gemist. En dat Fanatec en Microsoft dit bewust stilhouden.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Thrustmaster maakt ook nieuwe sturen, en die staan ook op de vloer samen met Forza 5 die daar te spelen is. Ik hoop gewoon dat ze nieuwe Fanatec firmware maken, voor het stuur en de console. Dat is alles wat nodig is, een usb kabel hebben we natuurlijk al.
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dat heb ik gemist. Zijn er al foto's vn dit Thrustmaster stuur?
    Zie nu op de Thrustmaster site de aangekondigd dat Thrustmaster de officiele launchpartner is.
    Maar staat Fanatec niet op de E3 als Thrustmaster er wel staat?

    Nog ff wat anders.
    Day One edition DLC voor FM5:


    Microsoft released details of a premium "Day One" edition of the Xbox One and its E3 press conference. On the Amazon listing for the console, it's noted that, "Xbox One - Day One Console includes a limited edition controller, token code to unlock Day One achievement, premium packaging, and decal." There will also be exclusive DLC available for select games, including the following.

    •Ryse: Son of Rome - Exclusive multiplayer map and sword with bonus attributes.
    •Forza Motorsport 5 - Access to four cars tuned to the top of their class.
    •Kinect Sports Rivals - Exclusive sporting equipment that separates your Champion from the rest of the world.
    •Dead Rising 3 - Exclusive Frank West and Chuck Greene Tribute Packs with bonus attributes.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik zie geen screens met Porsche's erop..

    :confused:
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Tsja, als het in Forza 4 goed geloond heeft door Porsche als DLC aan te bieden, zijn ze natuurlijk gek om dat niet ook in Forza 5 zo te doen. Of doet EA weer lastig met de licenties?
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zie mezelf toch echt niet betalen voor een car pack. Zou toch wel jammer zijn als ze bepaalde auto's of merken enkel als DLC gaan aanbieden. Dan lever je bewust een minder volledige game af, om via DLC nog meer inkomsten te genereren.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik zit zelfs te twijfelen of ik die One wel wil hebben..
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik koop alleen een one als mijn stuur erop werkt. Dat is het enige wat mij nog over kan halen.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Forza zal ik wel missen heb alle delen gehad op Horizon na en die haal ik binnenkort. Maar de nadelen van de Xbox One wegen zwaarder dan de voordelen. Wie weet draait MS nog voor de launch dingen als Kinect, Always-on terug... maar ja dat zie ik niet snel gebeuren.
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    dat is ook nog zo, ik heb ook nog zo'n complete Fanatec set staan..

    beter laten ze dat er op werken..
     
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Zijn er al foto''s van dat Thrustmaster stuur voor Forza 5 en de Xbox one?
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nope, zal in de loop van de week wel komen.
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Als Forza 5 geen dacht/nacht en een uitgebreid weersysteem heeft (dus niet op slechts een paar circuits) haal ik een Xbox One of PS4 op basis van de winnaar uit de strijd Froza 5 vs. Gran Turismo 6
    En ik lees net dat GT6 een nieuwe physics engine krijgt, dus het wordt nog interessant.


    Die kale kletskous van Turn10 zei dat de stuurtjes op de stand nog een vroeg model betreft waarvan het design en techniek nog niet helemaal af is.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    GT6 is trouwens PS3 only, dus daar kan je de aankoop van de Xbox One of PS4 niet aan laten hangen.
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    For real? Wat een gemiste kans is dat dan zeg...
    jammer want Drive Club vond ik niet heel overtuigend eruit zien tot nu toe
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nieuwe a.i systeem lijkt echt gaaf, eindelijk keer beetje tegenstand als je niet op de multiplayer zit ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina