1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat is niet realistisch nee in die hoeveelheid, maarja de mainstream he.. De 13 jarige brats die willen action en die krijgen dat... Bah, doe mij dan GT6 maar.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het kan wel:

    [yt]c6wPa-E79X8[/yt]
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad, dat het kan weet ik ook. Maar die Gallardo hierboven is vast weer zo'n zieke 1000+ PK uitvoering, en dus zoveel vlammen bij een Aventador/P1 is gewoon best nep imo.
     
  4. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd wel heel veel vlammen. Zoveel dat het zelfs gaat storen als je er op let. Soms had ik het idee dat ik naar Bernese Alps zat te kijken. Dezelfde bochten combinaties alleen een andere omgeving.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Bedankt

    Forza heeft me tot nu toe wel erg teleurgesteld. Open Wheel is leuk maar had toch liever een dag/nacht cyclus gezien en dynamisch weer.

    Forza 5 had de reden kunnen zijn dat ik de X1 zou kopen maar nu is dat ook niet meer zo. Wanneer ik de X1 haal komt Forza er wel maar de kans op een PS4 is nu wel wat groter geworden.
     
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Een standaard Aventador vlamt (in sportstand) weldegelijk, misschien niet zoveel als in de video's maar toch.
    Overigens vind ik het er wel een beetje nep uitzien. Bij de Aventador lijkt het meer een soort lamp die flitst en bij de P1 lijkt de animatie wel in slowmotion.
     
  8. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt een day one aankoop voor mij !

    Nog 3 uurtjes te gaan, straks krijgen we 50 minuten gameplay.
    Wie weet zit er toch day/night cyclus in.
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Op het eerste gezicht wederom te weinig vernieuwing.
    Geen FM meer voor mij.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha ik dacht dat je aan het overdrijven was, maar dit slaat alles. Om de 4 seconden laat de P1 gewoon scheetjes :cool:
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Nah dat denk ik niet. Ze hebben zelf al gezegd van niet.

    Wat ik trouwens niet snap is waarom ze geen nacht willen doen. Regen doen ze niet vanwege de physics (of je dat geloofd is een ander ding), maar nacht heeft niks met physics te maken. Ja misschien de temperatuur van de track maar dat is gewoon een variabel. En Forza Horizon had ook gewoon dag/nacht.

    Voor mij is er nog wel een kans dat ik hem haal ondanks het gemis. Maar dan wil ik wel 24+ online en backwards compatibility voor mijn Fanatec stuur.


    Hopelijk krijgen we ook:

    [​IMG]
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Beter krijgen we gewoon een aantal nieuwe circuits erbij dan. Spa, Mount Panorama, Brands Hatch, Monza etc..
    Maar zal wel niet. :mad:
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze hebben nu ook laser scanned tracks. Dus dat betekend dat (in iedergeval) de track zelf, dus het weg dek, van elk circuit helemaal opnieuw word opgebouwd. En dat kan stiekem heel veel tijd kosten in vergelijking tot het inrichten van de props en tribunes enzo. Om de tracks te scannen moet je naar die tracks toe. Aangezien ze nu toch alle tracks vanaf de grond op moeten bouwen kunnen ze in plaats van een aantal oude tracks nieuwe relevantere tracks bezoeken om te scannen! :) Maar dat zal wel niet, ik verwacht er niks van, dan kan het alleen maar mee vallen.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat ze Nürburgring maar een dag afhuren dan!
     
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Nu moesten ze sowieso al terug naar Silverstone en ook naar Mugello (vanwege nieuwe, enorme, tribune). En Spa en Nurburg liggen (zeker voor Amerikaanse begrippen) niet ver van elkaar, dus als je er dan toch bent...

    Net als Flavourlicious kan ik een heeeeeeel klein beetje begrijpen dat er geen regen inzit. Want ja, nieuwe features als driedelige lak, vliegjes op de koplampen en andere 'nieuwe' features die wel al vaak genoeg op de huidige consoles hebben gezien, kosten veel tijd om te maken en je moet nou eenmaal prioriteiten stellen. Die blijkbaar meer liggen bij Autovista dan bij Forza 5.
    Maar voor het weglaten van dag/nacht cyclus heb ik dan weer geen begrip. Na Horizon hebben ze wat dat betreft flink wat kennis in huis dus zou het behoorlijk efficient kunnen zijn om die te gebruiken voor Forza.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Precies dat dacht ik dus ook. Het staat bijna klaar om gebruikt te worden.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Laat maar komen, die 40min FM5 :D
     
  18. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    - "We're doing a lot of tracks" maar hij mag niks zeggen erover. Ben benieuwd.
    - Vooral echte tracks, maar ook fictional (O.A. Praag).
    - Physics that weren't even possible 2 years ago.
    - Calspan onderzoekt veiligheid van auto's en banden. Er wordt daar diepgaand onderzoek gedaan naar onder andere physics voor banden.
    - Geen day/night.
    - Geen off road.
    - marbles (stukjes rubber van de banden) op de track.
    - Geen crashing simulator. Verschillende lagen aan materialen op de auto. Zo zijn krassen en dirt op de auto stukken mooier.
    - Schade moet er uit zien alsof auto's net battles hebben overleefd.
    - Geen crazy crashes, wielen breken niet af.
    - Geen regen. Het behalen van 60 fps op 1080p met de nieuwe physics was veel werk.
    - Nieuwe materialen. Verf kan nu ook Chrome, Goud, Carbon Fibre, Mat.
    - Community much more integrated. De game leert wat jij leuk vindt qua liveries.
    - Dedicated servers. Snelle grote matches.
    - Game kiest online racers uit met dezelfde rijstijl en skills.
    - Ze kunnen snel en makkelijk de game veranderen.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij zegt sowieso erg weinig tot op heden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina