1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Is er al iets bekend met hoeveel auto's tegelijk op de baan gereden kan worden? Want wat ik zo jammer vond aan voorgaande Forza's was dat het maar 8 auto's tegelijk op de baan was. Zou gaaf zijn als het bijvoorbeeld op het parcour van de Le Mans (Sarthe) met iets van 20/25 auto's tegelijk was. Heb vorig jaar toen ik voordat ik naar de Le Mans ging een tijd Forza 4 zitten spelen maar het gevoel van het rijden op Le Mans met zo weinig spelers is voor zo'n groot parcour wel echt minder.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Forza 4 is 16 dus ik verwacht niet dat ze weer 8 gaan doen. Ze hebben wel gepraat over 'veel auto's op de baan'. Hopelijk inderdaad 22 of meer graag.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klinkt goed, wist trouwens niet dat FM4 16 auto's had dacht iets tussen de 8 en 12, maar 16 is nog steeds te weinig vind ik hehe. Hoe meer auto's op de (vooral grotere) banen hoe meer je het gevoel van een echte race krijgt.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik hoop op 32. Dan kunnen we hier op XBW 2 competities van 16 man door elkaar doen. Prototype's en GT2's door elkaar ofzo. Lijkt me uber sexy.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal er niet teveel op hopen. Regen en nacht zit er ook niet in wat iedereen verwachte. :)
     
  6. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Maar daarom juist meer kans op 32 spelers?
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Aan servers kan het niet liggen, die zijn er genoeg. Battlefield 4 krijgt 64 man online op de Xbox One, dus 32 zou wel te doen moeten zijn!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah de reden dat die gaf was dat de graphics veel vroegen en ze nog niet alles uit de One konden halen. Dus zal me niks verbazen dat dat de reden voor nog steeds 16 auto's ook is.
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Hij (Dan) gaf toch de nieuwe physics als reden? Die zouden teveel eisen
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan ook idd. Een van die twee was het. Kan het me niet precies meer herinneren. :)
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zo lang het maar niet 8 is please. Beetje meeh zou dat zijn. 16 zou ik wel genoegen mee nemen, maar liever meer natirlijk.
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Maar eigenlijk heb je niet zo heel veel aan 32 man. Lijkt mij lastig om zo'n grote groep zonder n00bs te vinden. Anders wordt het een flinke chaos en vertrek de helft van de spelers na de eerste bocht. Zie F1 2012
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Racen met een vaste groep! We hebben hier met de XBW competities een groep met mensen die allemaal netjes rijden en normaal met elkaar om gaan! geen crashers (oke soms, ontkom je soms niet aan, maar het is nooit met opzet), geen mensen die met 560 km/u de eerste bocht in knallen enzo. :)
     
  14. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zei hij idd, maar is gewoon bs. Misschien was het een gebrek aan tijd of dat ze al van te voren weten dat maar een klein gedeelte van hun gamers dit ook gaan gebruiken.
    Ze zullen ook wel weer minimaal 16 spelers in MP hebben, zeker gezien de dedicated servers zou het makkelijk moeten kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    I know. Als de X1 met Forza in mijn condo komt, wil ik voor het eerst Gold abo en hier meedoen met de competities. Nooit op de 360 gehad, maar aangezien ik nog altijd Forza 4 speel en de AI toch een beetje saai is lijkt het me wel heel leuk. Maar denk je dat je op dit forum een leuke groep van 32 man bij elkaar kunt krijgen?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind dat dat nooit een excuus moet zijn imo. :)
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nu zit de groep elke week op zo'n 10-12 man, maar dat komt omdat veel mensen klaar zijn met het spel. Bij de eerste paar comeptities moesten we echt werken met een reserve lijst omdat er te veel mensen waren. Maar vanaf 12 man is het al leuk met de competities hoor. Als we dan elke week zo'n 16 man hebben ben ik al tevreden. :)
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik schrijf me alvast in :) lang geleden dat ik mee deed op xbw met een competitie..

    PGR3 tijden hier op xbw waren legendarisch :)
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als je op tijd aan de handrem trekt is 340 km/u best te doen in de meeste eerste bochten. Tenminste, als er genoeg mensen voor je die bocht ingaan. 560 is een beetje overdreven inderdaad. :cool:
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina