1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ho wacht wacht wacht, ik weet nog dat Dan heeft gezegd dat nu IEDERE auto over autovista beschikt. Gaat ie nu al terugkrabbelen??

    Beter zorgen ze dat er claxons in de game zitten van iedere auto gesampled.... Waarom? Because racecar en omdat het leuk is.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hij noemt nergens een getal? Hij zegt hundreds of cars.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg mooie video dit ook


    [yt]vwJ28jorf6s[/yt]
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je hier een link van? :)
     
  5. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn gewoon echt _O_
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is onmogelijk. Want ja de nieuwe Xbox is zoveel minder krachtig dan de PS4 toch... :+
     
  7. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is dat meer een opmerking in het ps4 vs xbone topic ;) Er is hier niemand die beweert heeft dat FM5 er niet goed uit ziet. Het is naar mijn mening de xbox one game die qua graphics de meeste indruk maakt (tot op de bomen en popup, dat laatste wordt nog gefixed ofc). Het is alleen zo jammer dat het qua race features weer niet lijkt te gaan bieden wat ik graag in een race game wil zien.
    Het was wel een tegenvaller dat regen en nacht effecten er niet zouden zijn. Maar ik vond het nog teleurstelleder om te horen dat dan greenewalt dingen als bandenslijtage en brandstofverbruik maar onbelangrijke details vind, die ze niet goed ingame hoeven te zetten, want ze hebben zulke goede physics en graphics.
    Nu kan het natuurlijk alsnog zo zijn dat ze bandenslijtage/brandstofverbruik wat meer een rol in lange races laten spelen, maar zulke uitspraken vullen me niet echt met hoop. Tov van forza 4 is daar niet veel voor nodig.

    Vooral dit stelt mij teleur. Niet dat ik ooit had verwacht dat Forza een echte hardcore sim zou worden, maar het doet me erg denken dat de focus van forza vooral bij non race fans ligt.

    Ik kan me nog forza 2 cup races herinneren waar pitstops niet in de regels stonden, omdat je gewoon geen ~30/35min op 1 setje banden kon rijden. Doe je nu een 50/60min race kan je het ook wel zonder stop redden, volgens mij.
    Ik zat echt niet te wachten op een of andere fancy AI, had liever toffe race features voor cup racing.

    Ik persoonlijk kan me dus heel erg vinden in deze uitspraak van die interviewer die ik paar dagen geleden poste. En dat is gewoon de reden dat ik voorlopig geen next gen console hoef te gaan kopen.
     
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    De game ziet er schitterend uit.. ! Daaraan kan je al zien dat the one wel aardig wat in zijn mars heeft.

    En ik hoorde nergens 140 cars voorbij komen in dat interview, dus wss meer, en autovista vond ik persoonlijk heel tof. Kan niet wachten op de game.
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik begrijp wat je bedoelt metalj, alleen wil ik toch graag deze game spelen. Hier haal ik een one voor in plaats van een ps4, want drive club lijkt me echt niks van wat ik ervan gezien heb.. en GT vind ik kwa gameplay en geluid al jaren niks meer, en je moet jaren wachten op een nieuw deel.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Dat filmpje is de mooiste die ik gezien heb! Wow
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er super dik uit. Jammer dat het wat meer de casual / arcade kant op gaat. Op zich wel te verwachten, aangezien dat ongetwijfeld veel meer zal verkopen en geld is eenmaal aantrekkelijk.
     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Alles draait om geld in de games industrie, te sim verkoopt het weer niet, en krijg je geen vervolg dusja keuze is makkelijk. Ik hoop dat de gameplay gewoon goed is en met alle hulpmiddelen uit is het gewoon uitdagend/sim genoeg voor mij.
     
  14. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zien er wel stunning uit maar het neigen naar arcade is een beetje floppy dunkt me. Net als de rest wat niet in de game is geïmplementeerd wat zeker wel mogelijk is. GT6 zal niet de huidige concurrent worden maar doet het aardig.

    Misschien omdat de focus nu niet op Sim ligt dachten ze dat de nadruk op pitting en dag/ nacht niet meer essentieel is voor de game, daarmee is hij niet duidelijk onderscheidend meer.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De game wordt niet arcade hoor. Check de preview op de frontpage. Nieuw banden model, laser scanned tracks. Dat soort dingen ga je niet doen voor een arcade game.

    Hopelijk zit de nieuwe Formule Ford auto er ook in. Prima autotje voor een competitie. Niet te snel, en ook zeker niet langzaam!

    [​IMG]
    [yt]tmZMwk14r4c[/yt]
     
  16. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het gewoon blijft bij die 2 getoonde open-wheel dingen en dat ze gelijk lijkt alsof er tal van open-wheel inzit. Er zitten echt bar weinig nieuwe features in, dit is gewoon een Forza Motorsport 4.2.2...
     
  17. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou zelf niet verwachten dat deze erbij zit, maar een ariel atom, een caterham of een x-bow vast wel. De classic F1 cars zijn ofc al leuke toevoeging.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze komen denk ik wel met nog wat modernere McLaren F1 auto's. Ze hebben een hele deal met McLaren, ze hebben open wheel en bij die reveal zeiden ze 'meer open wheel nieuws in de zomer.' We zullen zien.
     
  19. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou kunnen, GT5 had ook 2 F1 ferraris, waarvan eentje uit 2010, ondanks dat F1 2010 dat jaar ook uit kwam.

    Probleem zit hem voor mij ook niet in het wagenpark van FM5 ofc ;)
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Voor uw tuner love:

    Details you may pick up on via the audio include throttle, positive torque, negative torque, exhaust upgrade level, turbo boost pressure, which view the player's in, where competitors are and how close your car is to the trackside wall. There's an element of stylisation in the use of non-automotive effects like lion roars and human screams to enhance the mix.

    http://www.oxm.co.uk/57555/forza-5-gameplay-video-and-interview-turn-10s-audio-revolution/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina