1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ga X1 halen na mijn vakantiewerk.
    PS controller moet je echt niet aan beginnen.
    En iedereen koopt een xbox waar ik nu op 360 mee game dus ja
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Lees gelukkig net op insidegamer dat je direct kunt beginnen met spelen, downloaden komt later wel!
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja dat probeerde ik je al 20 keer te zeggen.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Meen je niet.. toch geloof ik het nog niet 100 % Microsoft kennende veranderd er op het laatste moment zo het een en ander...
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sorry dat de quote wat oud is, maar jongejonge, wat is die Dan de weg kwijt zeg... I.p.v. een racegame te maken lijkt hij nu alleen maar te geilen (excusez le mot) op een autogame met zoveel mogelijk nietzeggende gadgets en features die je (ik) op z'n hoogst één keer probeer om het daarna nooit meer aan te raken. :mad: Jammer voor de raceliefhebber... Het zal ongetwijfeld een toffe racegame worden, maar met zulke uitspraken brengt wordt ik toch aan het twijfelen gebracht of ik hier een xbox1 voor wil kopen. Met een andere man/mensen aan het roer had er (voor mij) nog zoveel meer in gezeten in deze game..

    +1 Ik zit er nu een beetje hetzelfde in als Mental geloof ik.
    EDIT: Aan de andere kant kriebelt het wel weer als ik filmpjes als die van . zie... Lastig :) Wat een luxeprobleem hebben we eigenlijk he :)
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2013
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    T is mij te glimmend allemaal (zelfde voor gt 5) zolang je goed rijdt is er niks aan de hand maar raak je iemand dan zijn het gewoon stevige blikken! Ikweet nog niet of ik een xbox one met mf5 ga halen.. Ik twijfel juist steeds meer. ik bedoel je rijdt een rondje en dan heb ik het wel gezien(bij gt5 dan) Ik hou dan toch echt meer van Grid2, waar je gewoon elke bocht in gaat van overleef ik hem ja of nee, wie gaat mij passeren.. Of dat de auto voor je een lekke band krijgt. enz enz dat gevoel heb ik bij forza nooit gehad
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze gaan iets teveel de GT kant op lijkt het. En rond een launch van nieuwe consoles verkopen graphics altijd beter. Want dat zie je gelijk. Zal wel een toffe game worden dat wel maar echt online race game op de console zoals je ziet op de PC zal ik meer Project Cars in de gaten houden. Physics is nog even afwachten maar het idee van racen tegen elkaar online en pitstops etc snappen zij wel meer en ze laten auction house gedoe achterwegen. :)
     
  8. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    En die track list van Projec CARS.....
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vind het grafisch niet tegenvallen. Spiegel zou misschien wel beter kunnen, zelf vind ik het niet al te storend. De lichtval in de auto e.d vond ik wel tof.. Alleen was er nou serieus 2 min. gecombineerde laad tijd voor een ronde van net geen 2 minuten? :eek:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me niet. Zullen ze opgerekt hebben voor de show om die teksten te laten zien. :)
    Want bij de E3 gameplay beelden op de vloer gaat het wel gewoon gelijk door nadat je auto gekozen hebt.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2013
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik kom op 40 sec pure laadtijd (van push A to start tot assists / start scherm). Spiegel vond ik ook niet best, maar zal ongetwijfeld nog wel opgepoetst worden. Hoop dat carrièremodus weer eens wat spannender en logischer wordt, zoals bijv in 2; opwerken naar de endurance races, al denk ik niet dat dat er in gaat zitten. En wil random / keuze startorder en niet standaard achteraan beginnen en je zo snel mogelijk naar voren willen beuken.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Meestal waar oordeel ik dan?
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Forza 5 moet deels via Xbox Live gedownload worden
    }:]


    Cool, vooral op Fujimi_O_
     
  19. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je alle assists uitzetten en de moeilijksheidgraad omhoog laten schroeven.
    En daarna pas gaat de race echt beginnen, 10x leuker en veel spannender :)

    Als FM5 je niet ligt, dan is DriveClub (30FPS) wel iets voor jou.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Of beter nog: online (in een georganiseerde cup) meeracen :) Sowieso veel leuker en spannender (vind ik) dan tegen die voorspelbare AI's racen. Heb ongeveer 100 miljoen credits in FM4, maar de career heb ik voor nog geen 5% uitgespeeld :)
    http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=96

    Ben wel nieuwsgierig hoe snel je bent, Appie :D

    Lijkt me trouwens leuk om in FM5 een heel snelle Drivatar te proberen te maken die een boel credits voor me verdient :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina