[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamemania zegt geen Xbox One games te verkopen..als de console nog niet uit is... Waar zou je de Collector's edition wel kunnen krijgen? Want ik heb eigenlijk alle 360 Forza CE's en wil deze eigenlijk niet slippen. :mad:

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Als ik Forza 6 pre-order heb ik hem misschien wel op tijd binnen als de Xbox one weer voorradig of gereleased wordt in Nederland:+

3. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Xbox one games forum totaal ingezakt. LOL. Eigenlijk triest:'-(

4. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    val wel mee. er is echter op het moment weinig om te discussiƫren. Ik denk niet dat het de hele week zo rustig blijft. Stilte voor de storm

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wacht maar.. Als de One uit gaat komen word het wel drukker. ;)

6. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    OXM Heeft een kleine FM5 preview. Volgens mij was al bekent dat alle huidige tracks opnieuw zijn ingescand, iig is hier dan nog eens de bevestiging.
    Helaas nog geen nieuwe info over wat voor nieuwe tracks je kan verwachten. Ik las ook op neogaf dat men van 25k toeschouwers naar 400k is gegaan. Blijkbaar gemist dat er 2de pagina is ;)

Laatst bewerkt: 20 aug 2013
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Spa :cool:, goed bezig daar.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Deze game ziet er super goed uit,
    En deze gaat hier zeker binnenkomen,

11. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    welke toeschouwers?
    En Spa was natuurlijk te verwachten na de ontdekking in een screenshot. Hopelijk komt er nog wat echt nieuws.
    Maar die screen van die 300SL; wordt nou niet echt weggeblazen. Als je had gezegd had dat die uit Forza4 komt had ik het ook geloofd...

12. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Waar Forza Motorsport 5 speelbaar zal zijn gedurende komende Gamescom 2013, maakt ontwikkelaar Turn 10 Studios twee nieuwe racetracks bekend. Dit jaar opnieuw van de partij is het bekende Mazda Raceway Laguna Seca-circuit en, nieuw voor de serie, ons Belgische Spa-Francorchamps. Niet enkel ex-Forume 1-piloot Michael Schumacher is gek van ons circuit, ook tal van virtuele racefanaten scheuren maar al te graag over de Waalse racebaan. Beelden van Spa volgen op een later tijdstip

13. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Spa-Francorchamps zal net als alle andere circuits en alle beschikbare wagens in Forza Motorsport 5 speelbaar zijn in 1080p aan 60 beelden per seconden. Forza Motorsport 5 is een exclusief spel voor de Xbox One dat met de launch beschikbaar zal zijn

14. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  15. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zag ze ook net, je ziet ook wat zand opwaaien in de achtergrond en iets wat lijkt op zand op de ruit. Denk alleen niet dat de ruitenwissers het doen :p
    In hoodcam lijken de reflecties op de motorkap wel wat extreem. Offtrack detail lijkt nogal toe genomen en dat ziet er zeker goed uit. Publiek is stuk beter gemaakt. Die achteruit kijkspiegel mag nog wat aan gedaan worden, imho.

Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wederom lange laadt tijden. En die gozer lijkt net als mij te rijden (met de knoppen). Want hij remt heel beroerd! Of hij gebruikt de handrem i.p.v gewone rem.
    Ik zie weinig stof opwaaien.

Persoonlijk kan ik nog wel wachten met next gen.. na het zien van deze beelden. (het is echt het forza styltje ) veel kleur en dergelijke..

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, die laadtijden vielen me ook. Telde zelf 25 seconden...echt veel te lang... Verder weer al die zelfde tracks. Gelukkig nog wel Spa en Praag, maar die andere banen ben ik echt zat (zeker als ik die in career weer allemaal moet doen).

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mooie Ridge Racer heli erbij, niets mis mee :thumbs:

19. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er is op amazon een stuurtje voor xbox one verschenen van thrustmaster (staat ook hier op xbox.com)

Dit is blijkbaar van madcatz:

Opvallend is wat mij betreft het onbreken van clutch bij beide modellen, dat zou wel heel vreemd zijn.

20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Nee hoor, was te verwachten. En wat ook te verwachten is dat met clutch rijden weer iets voordeel geeft . Net als Forza 4.
    Net zo logisch om Fanatec stuurwielen met de clutch pedalensets niet compatible te maken.|:-

Business as usual: in tijden van crisis moet het geld rollen : Microsoft gaat voor de meest winstgevende deal met de Thurstmaster en Mad Catz en laat de stuurwiel race-gamer nog meer geld uitgeven aan nieuwe hardware zonder clutchpedaal en rempedaal zonder pressureload-cell)

Laatst bewerkt: 22 aug 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina