1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle tracks in FM zijn 10% breder gemaakt voor online gameplay, die tevens faalde..
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoop btw dat er eens iets van kwalificatie in zit. Wordt er altijd schijtziek van om achteraan te moeten beginnen en je een weg naar voren te moeten rijden (wat dan al snel beuken wordt). :mad:
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja inderdaad. Online is dat wel op te lossen, daar rijden we met competities ook met kwalificatie, maar in single player is dat niet te doen.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij F1 games kan het wel (waar het natuurlijk een essentieel onderdeel is), dus waarom niet bij FM5?
    Al zie ik het bij FM5 ook niet echt zitten, vooral niet als je op de Nurbürgring mag racen. :+
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Denk dat het voor de meesten ook te veel moeite is om voor een 3 lap race een kwalificatie te doen, maar doe dan random start order. Zo cliché om steeds achteraan te moeten beginnen. Weet niet eens zeker of je in voorgaande Forza delen altijd achteraan startte of random, maar bij sommige racegames begin je achteraan en kom je amper naar voren als je niet in de 1ste bocht voorbij de rest bent (rare AI kwestie).
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    In deel 4 kon je aanvinken in de bonus lijst of de tegenstanders even sterk waren als jou in PI en startte je altijd rond de 5e plaats. In deel 3 startte je naarmate de hoogte van je PI. Hoge PI vooraan, lage PI achteraan, eigenlijk wel debiel maar goed.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  8. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er wel tof uit tbh. Nu met de nieuwe hardware mag die toffe belichting en betere offtrack details ook wel, maar zolang er geen regen getoond wordt, weet ik niet of ik FM5 interessant ga vinden. Het wordt een van de mooiere racers, maar omdat het op niuewe console zit mag het ook wel.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nieuwe beelden zien er goed uit:thumbs: Jammer alleen (vind ik) dat ze weer (een boel) uurtjes in die Car Vista hebben gestoken. Zo'n beetje de minst gebruikte feature van mij in FM4.
    Hoezo?
     
  10. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eigenlijk het idee dat er bijna nooit mensen online waren. En ookal speelde deze het wel dan nog zou ik niet direct voor een serieus potje racen gaan omdat het prijzengeld dat je ervoor krijgt gewoon poep is. De modi drift en nascar waren dan nog beter.
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Net nieuwe trailer gezien in de Microsoft E3-conferentie, zo goed als niks vernieuwends gezien.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [yt]K-okY2QUhuI[/yt]

    [yt]OPWNXcW4EGs[/yt]
     
  13. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    FM5 lijkt toch de enige evt. system seller te kunnen worden, voor mij. Hopelijk laten ze komende week echt wat zien. Zal zeker een mooie game worden, maar over nieuwe features die ik graag wil zien, niks gehoord.
    Trouwens dat power of the cloud gedoe, is gewoon het inladen van verschillende AI drive styles van de cloud en het uploaden van hoe jij rijdt... Geen on the fly computing voor nodig, zover ik het goed begrijp.
    Dalijk komt op GT wat Forza 5, ff kijken 8)
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zometeen op Gametrailers komt gameplay! Hopelijk wat anders dan Praag :)


    Edit, maar dat zei jij ook al dus. :+
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er is nu gp te zien
     
  16. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat er niet werd gepraat over nieuwe features als bv nieuwe tracks of nieuwe weer effecten. Kan ie wel zeggen dat ze willen tonen dat je niet naar de PC hoeft voor simulatie, maar als ze dingen als dag/nacht cyclus en dynamisch weer missen, ben je geen sim.
    De gameplay zelf ziet er gewoon goed uit. Het licht effect op de auto ruit is mooi gedaan, maar ben niet weg geblazen door de looks.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De show is in Amerika, dus ze laten wat meer actie zien, maar traditioneel racen zite erin, met een hele leuke verasing! :D


     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is de game speelbaar deze E3? Kom net thuis en geen zin om alles door te nemen.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep is speelbaar. Maar zal we een demo met alleen die Praag track zijn.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan worden beelden pas (echt) interessant imo :) Kan daar echt niet op wachten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina