Heb het na anderhalve race alweer gezien. Driftend de bochten in, geen idee hebben waar je auto mee bezig is, buitenlangs drie man in een bocht inhalen op een redelijk hoog AI niveau... Het is weer precies Forza. Ook dat constante remmen in het midden van de bocht bij de AI. Man man man.
0 cent is toch gratis lol. Er staat free maar als je in het selecteer menu komt moet je idd 0 cent "betalen" gebeurd wel vaker met demo's in de store.
Ik dacht, even tijdens een sportschool-pauze checken wat m'n Xbox maatjes aan het uitspoken zijn. Zit verdomme bijna iedereen de Forza demo te spelen Is het trouwens wat?
Heb het iets langer volgehouden maar ik weet nu zeker dat ik hem niet ga halen. Misschien komt het omdat ik nu een stuurtje heb. Met controller vond ik Forza 5 wel lekker aanvoelen maar met stuurtje vind ik de demo maar vreemd. Het is weer een hoop glijden en dat ben ik na pCARS niet meer gewend. Dat gedoe met die Mods vind ik ook helemaal niets. Een vreemde manier om het spel nog meer arcade te maken.
Net de eerste race gedaan met automatisch die assist aan maar ik voel met stuur redelijk goed wat er gebeurt en kan normaal insturen, so far so good Ik rij met 540 rotation en simulatie steering, en ik heb de eerste race achter de rug.. Eerst nog wat meer spelen maar het voelt sowieso beter aan dan Forza 5
Ik moet eigenlijk nog wat dingetjes afronden in GZ Maar ik heb de game inmiddels wel. Met boek! En zaklamp
Graphics niet echt heel indrukwekkend. Nog geen regen race gereden though.. Hij is nog aan het downloaden. Net Rio gedaan en nu Lime Rock.
Probeer eens via de site. Even inloggen en zal die hem gelijk moeten downloaden. https://store.xbox.com/nl-NL/Xbox-O...t-6-Demo/797f4c79-ec31-4981-807b-c5f398611aba