Het zeiknatte Sebring zag er indrukwekkend uit, beangstigend bijna. Alleen vind ik de hoeveelheid diepe plassen wat overdreven. De belichting is ook erg goed. Toch biedt de game voor mij te weinig vernieuwing om hem meteen aan te schaffen.
Nou bij mij doet mijn TX Wheel het helemaal niet. Ik kan alleen met de controller sturen. Hij ziet mijn wheel niet eens.. Vreemd ook Pcars ziet mijn wheel niet. Kan wel de knoppen op het wheel gebruiken maar verder niets en de controller settings laten ook alleen een controller zien en geen wheel. WTF..
Game opstarten met wheel aan en controller uit.. controller pas aan doen als je in hoofdmenu zit.. had ik gister ook last van. Ik heb geen tx maar voor mij wordt het ook een game die ik met controller moet spelen.. met 458 spider wheel heb ik totaal geen gevoel
Ik vond die plassen ook iets teveel van het goede, maar het schijnt dat ze daar in het echt ook liggen...
Nou probleem opgelost. Moest even de Xbox een harde reset geven. Het werkt en ik moet eerlijk zeggen dat het inderdaad veel beter is dan Forza5. Maar het gevoel van de auto is nog geen vergelijk met dat van Pcars maar verder een prima gamedemo. Al vind ik persoonlijk de graphics wat arcade achtig ik mis het realisme gevoel wat ik wel in Pcars zie. Wss toch een game die ik ga aanschaffen..
Wat Sebring betreft weet ik het niet zeker (al lijkt het me heel sterk), maar op Donington Park zijn de plassen echt veel te overdreven (van de gameplay die op de E3 te zien was). Op een circuit horen geen plassen te liggen (want goede afwatering). Als dat wel zo is dan wordt er niet gereden...
Ze zeggen bij Turn 10 wel vaker dingen die totale lulkoek is. Ik heb nog nooit plassen op een circuit gezien tijdens een race. Sluit mij dus aan bij @Rossi46 hierboven. Denk dat Turn 10 die plassen erin heeft gedaan voor wat meer spektakel, maar echt realistisch is het niet.
wat een mega dikke game, mooie graphics, auto's liggen lekker op de baan zeker een aanschaffing waard, nu hopen op mooie challenges en vooral het painten
Hoe dan ook. Ik ben een aantal keren teruggereden om hard door een plas te rijden In reallife is dat ook fantastisch.... SPLASH!!!! Oja en een fuckup van turn 10. Maar de telemetry is opnieuw verder uitgekleed. Nu zie je helemaal niet meer het aantal G's bij de G-meter, alleen een uitslaand balkje.
Leuke game maar het rijden blijft geen hoge ogen gooien vind ik, pakken beter dan Forza 5 maar niks vergeleken met Pcars. Leuk als voor erbij. Meer arcade...
Bij elk interview met iemand van Turn10 blijven ze maar simulatie roepen, als ze het maar vaak genoeg zeggen gaan mensen het nog geloven ook. Zal me ook maar een beetje op de achtergrond houden hier. Demo is inmiddels van de XB1 gegooid, dit gaat hem niet worden.
Nou, net even snel door de demo gescheurd! Tsja, wat moet ik ervan vinden... Overall is het echt een mooie complete game, met zeker verbetering t.o.v. Forza 5. Echter, in de demo erger ik me al aan dat "level" systeem. Upgrade dit, reward dat. Pleur op, ik wil gewoon racen! Ik zit er totaal niet op te wachten om een hele shitload aan flutraces te moeten rijden om een beetje leuke auto te kunnen scoren. Wat dat betreft is het concept van pCARS echt een verademing. Hier, dit is alles wat in de game zit, veel plezier ermee! Verder is de toevoeging van regen wel heel dubieus toegepast. Het ziet er mooi uit en er is duidelijk regen genoeg Maar het is dus wel gewoon statisch. Er is vanaf het begin van de race regen of er is geen regen. Het uitdagende van het veranderlijke weersomstandigheden is totaal niet aanwezig. Daarbij slaan te plassen nergens op, zoals ik al eerder zei. Het is nog irritant ook, want je bent alleen maar krampachtig bezig die dingen te ontwijken. Dat is geen racen. Ik geloof niet dat ik deze game ga kopen. Project Cars laat wat dat betreft zien dat ze niet zozeer een veel betere game hebben, maar wel dat hun concept veel meer op mijn wensen aansluit.
Hoppa, net de demo gepeeld. Vind het een prima opvolger. Heb twee modellen gereden; Honda S2000 en de Subaru WRX. Vind het er niks glibberig aan,... althans als je niet vol gas en vol remt. Uiteraard alles wel netjes gezet dus alle assists uit en schakelen met koppeling. Meest gave vernieuwing toch wel de regen en door de plassen knallen; heerlijk (zo zie je maar hoe iedereen van mening kan verschillen)!! Verder vind ik het erg goed uit zien, ben wel een beetje sceptisch over die 'mod-kaarten'. Vermoed dat het niet heel veel toe gaat voegen en eerder afbreuk kan doen. Wel jammer dat je de CR niet houd van de demo, want had al een Veyron en een miljoen gewonnen bij een 'level-spin'. Wel één irritant puntje dat je weer eerst moet luisteren voordat je verder kan klikken,...... ach ja, die uitleg is straks hopelijk maar eenmalig. De AI lijkt wel verbeterd, dus dat is zeker niet verkeerd. Jammer dat Rio een nieuwe track is, maar meer omdat ik destijds erg goed was op de track van Rio met een Enzo.
Heb er maar 1 rondje gereden maar ik vond het vooral erg smal. Chaos in de eerste bocht en weinig inhaalmomenten...
Ik ben toch wel erg positief en ga hem denk ik wel pre orderen. Is PC beter wat betreft gevoel in de auto en opzet? Ja, zeker.. Maar alles eromheen is ruk! Na de zoveelste update werkt het nog steeds niet zoals het zou moeten en dat weegt voor mij niet op tegen de positieve punten van PC. Dat Forza steeds meer arcade word vind ik ook jammer, al die flauwekul met die stomme kaarten.. Wat dat betreft waren de eerste edities beter, ook een beetje raar aangezien het verschil met horizon zo kleiner word. Ik vind het rijden in Forza toch erg tof en naar mijn idee is het gevoel met de auto er zeker wel maar is de ffb gewoon veel te zwak. Overigens voelt het rijden in cockpit view veel beter dan de andere camera standen. Ok, geen dynamisch weer en misschien wat andere "missers" maar misschien is dat met opzet gedaan om toch kwaliteit neer te zetten.
Ik laat deze even voor wat het is en koop hem misschien als hij in de grabbelbak ligt..maar voor nu houd ik het bij Pcars.