[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik las ook op het web dat je met de tx beter de besturing op normal kunt laten ipv simulated....

    Ik moet nog op de fysieke release wachten maar heb toch maar tx gekocht, ik kan een racegame niet meer met controller besturen dan mis ik gewoon wat :p

    Heb hem ff met forza 5 geprobeerd, maar enige waar ik tegen aan liep is dat hij dus maar 1 kant kalibreert,...
    in game doet alles het prima,.. ff klooien met hoeveel graden maar daar was ik zo uit...

    zal eerst wat geld sprokkelen, ( zal vast ook wel wat via forza rewards krijgen) en dan met de gasten van hier online eens wat gaan racen,..
    (main game is toch pcars op ps4, maar dit is ook leuk voor de verandering :cool:)
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zie het. Hoor graag je bevindingen. Screenshot van je settings zou perfect zijn.
    Ik ga nu Expeditie Robinson kijken, anders had ik je stream gevolgd.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zat net ff te kijken naar je op Hockenheim in de Aston Martin. Kon niet zien welke tune je koos. Tune met veel grip? Stuurgedrag was volgens mij wel ok. Zag je wel een paar keer wat wijd uitkomen.

    Ben benieuwd naar je ervaring
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    FFB moeten ze wel echt aan werken want je hebt nauwelijks gevoel erin. Verder voor 24 auto's best stabiel online. Veel gebots maar dat blijf je altijd houden in public lobby's.

    Wat wel echt heel lekker is is de fotomode, net wat scherper dan 5 en in de regen echt indrukwekkend. Mijn plaatjes van van t weekend staan eindelijk op de Forza site:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Rik Fast

    Rik Fast Rik Fast in search for speed.

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    10
    Zelf ben ik inmiddels begonnen met de carriere van FM6, ik probeer deze in video's te capturen en er dus een serie van te maken:

    Part 1



    Part 2



    Super straatracers 2, klik voor het volgende deel -> : Part 3

    Club Circuit Racers 1, klik voor het volgende deel -> :Part 4

    Club Circuit Racers 2, klik voor het volgende deel -> :Part 5
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2015
    Metal Mark vindt dit leuk.
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    die scuderia (gt3 versie) is ook in forza 5 echt een schijtbak om te rijden ,.. de aston in dezelfde klasse rijd dan weer geniaal,.. is echt per auto verschillend.
     
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Moet zeggen dat ik na de Demo gespeeld te hebben nog al veel spijt kreeg van mijn ultimate editie aankoop.. achteraf na gister en vanmorgen ben ik toch wel happy :lol:
     
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Iemand al met de Nissan S15 gereden in standaard uitvoering? Bij realistisch insturen bij dubbele bochten en weer terugsturen vlieg ik bijna standaard alle kanten op. Ook een rukbak om mee te rijden of wordt het vleugeltje monteren?
     
  9. Rik Fast

    Rik Fast Rik Fast in search for speed.

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    10
    De 430 is iets voor Sven Kramer, die heeft uit glijden zijn beroep gemaakt. :)
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Simulatie sturen pakt 1 op 1 de input van jou, wat vooral met controller erg twitchy kan zijn. Dus probeer niet vol terug te sturen maar te doseren. :)
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Vertel wat is er gebeurd? Rij je met je wheel?
     
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Nee controller maar dat gaat wel lekker
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja hoor, gelijk in het begin 1.000.000 miljoen credits met één wielspin. Wat een onzin zeg! Heb nu meteen geen zin meer in de carreer mode omdat het dan toch niet loont.....
     
  14. Rik Fast

    Rik Fast Rik Fast in search for speed.

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor mij maakt dit niets uit, het plezier in het gassen is het voornaamste. Al die punten, credits, beloningen etc... vind ik maar bijzaak. Voor mij zou een echt kampioenschap met punten over meerdere races aantrekkelijker zijn dan deze vorm van beloningen.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat is ook weer zo.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Koop gewoon een auto van een miljoen en verwijder hem dan, dan ben je van het geld af.
     
    Insane/Erret, Rik Fast en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Een miljoen miljoen?
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Oh oh oh :lol::lol: Een miljoen miljard miljard zelfs 8)
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    kun je geen auto's schenken??

    aangezien ik de demo niet gedownload hebt,,.. (super traag internet) wil ik nog wel een Ford GT :rolleyes:
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik had in FM 5 99.000.000 aan credits. Ik deed er toch niks mee. Enige wat ik wel eens kocht was tunes en de auto's die ík wil hebben. Ik zag laatst wel op internet dat als je 300 autos in fm5, fh2 etc (per game dus) je 5.000.000 credits kreeg in fm6. In de forza hub kun je de tussenstand zien. Op mij staat 11.000.000 credits te wachten in fm6. Best handig aangezien we straks gelijk beginnen met een cup op de zondag.

    Ik had aanvankelij 142 autos in fm5 in de garage staan. Afgelopen week dus nog 148 keer auto,s mogen kopen. Ahahahaha. Staat nu nog steeds 75.000.000 aan credits in fm5.
     

Deel Deze Pagina