ik heb forza 5 alleen nog maar paar keer online gespeeld, maar moet je auto's kopen voor online?? Volgens mij huur je dan toch gewoon het model wat je wil?!
Klopt. Maar volgens mij kun je die rentals niet tunen. En aangezien ik veel cups mee reed en tunes kocht, was dat niet zo handig voor mij
Zo, gister speciaal een Xbox One 1Tb gekocht voor Forza 6. Ultimate edition gekocht (wat een rib uit mijn lijf) en de eerste races en dingetjes al gedaan. Ik heb tot nu toe Alle Forza versies gehad en grijs gedraaid (behalve 5) maar deze is net ff anders. Moet weer erg wennen aan de besturing. Maar wat issie mooi. Ben er wel al achter dat als ik online wil rijden je je auto weer goed moet tunen. Met een standaard auto (ook als issie max in zijn klasse) rijd je vaak met de rode lantaarn achteraan Heb ook nog project cars gekocht, daar begin ik vanavond aan. Eens kijken wat dat gaat brengen. Maar voorlopig "me happy" met FM6
Voor de mensen met interesse die het gemist hebben, binnenkort gaan we starten met de eerste Forza Motorsport 6 competitie op zondag! http://forum.xboxworld.nl/threads/sign-up-xboxworld-touring-car-championship-zondag.177226/
Is fm6 eigenlijk al in de usa uitgekomen, ik bedoel dan natuurlijk de disc-editie. Ben eigenlijk wel benieuwd of het upgraden naar vip inderdaad kan via de Store.
Shit gisteren Forza 6 demo gespeeld icm een seat/wheel en vind t toch wel heel tof Met controller vindt ik het minder interessant.
Ik heb gisteren eindelijk een beetje tijd in Forza kunnen stoppen. Waar ik met de demo even snel met een controller speelde, ben ik in de volledige versie met mijn TX458 aan het werk gegaan. Ik vind het tot nu toe erg lekker rijden, ik las dingen over slechte FFB, maar dat vind ik wel meevallen. Ik voel prima aan wat de auto doet. Tot nu toe vermaak ik me prima iig.
Ik hoop dat Turn 10 de balans in de auto's in de C klasse nog eens onder de loep wil nemen. Wil je in de top3 rijden (online) moet je een getunde Mini uit 1965 hebben. Die dingen gaan als de brandweer Lijkt me niet echt reel, een VW Golf uit 2014 (max getuned) maakt geen kans tegen die dingen.
Heb zowel 5 als 6 nog niet gespeeld (nog geen One...). Maar als ik binnenkort de One koop. Zal ik dan beginnen met 5 (en Horizon 2) en later een keer voor 6 gaan als die afgeprijsd is, of beter gelijk voor 6 gaan en 5 overslaan?
Yep, 5 overslaan, zoals Flavour zegt, 6 is alles wat 5 is, maar meer. Forza Horizon 2 is wel leuk om erbij te kopen, dat wel.
net forza 6 binnen en een probleempje.... ik speel met de gewone controller.... maar die kan ik op het eerste zicht niet aanpassen ( of ik vind het niet ) normaal kun je de gas B.V op A steken, nu zit dit standaard op RT, weet iemand hoe ik dat kan aanpassen??