Paintjobs worden automatisch gespiegeld op de andere deur. Op zich mooi bedacht. Maar met temst werkt dat dus niet Turn10. Heel veel paints online zijn dus aan 1 kant met gespiegelde tekst. hcsitkarp teiN! Heb dus voorlopig de tekst maar weggelaten. Die zet ik er nog wel op als die bug gefixed is. Heb mn succesnr. Van FM5 alvast weer nagemaakt. Sheriff van FM PD.
Sterker nog, als ik een deur wit maak, dan staat aan de andere zijde de deur ook wit. Maar ik kan daar geen decal zien in de "tijdbalk". En als ik er een andere decal op wil plakken, schuift hij er automatisch achter. Echt raar. Zal eens zoeken op forza forum of youtube. Nu eerst de luiken dicht. Morgen weer verder.
Bij level 2 spin gelijk een miljoen binnen slepen, lekker dan! En daarna een R18. Ook leuk om auto's zoals de S60 Polestar en de P85D te zien. Even de Tesla max getuned en wat een raket, in 1,9 sec naar de honderd . Wel jammer dat Porsche er nu nog niet inzit, en zodoende ook RUF maar weggelaten is.. zal wel weer een DLC verhaal worden I guess.
Yu gasten! Ik heb hier nog een code liggen om de game digitaal te downloaden van de store. Heb mij gisteren de forza console aangeschaft en kreeg even nadien de fysiekeversie van mijn vriendin dus deze moet weg. Er zitten ook twee downloadcodes bii voor de dodge challenger en ford mustang cars te downloaden. Natuurlijk zit er ook de 10th anniversary pack bij. Ik doe deze digitale versie weg voor min 50 euro. Iemand interesse?
Je durft wel om er 50 euro voor te vragen, terwijl je de game in de digitale store goedkoper kan scoren.
Gisteren de game aangeschaft en ik ben er tot nu toe erg blij mee. Het lijkt wel iets beter te rijden dan in de demo (controller) Spa in de regen is erg mooi trouwens. Vanavond of morgen even met mijn stuur proberen.
Iemand tips? Ik slip echt uit iedere bocht, word er een beetje gek van Heb de moeilijkheidsgraad op Pro staan.
Toch rustiger de bocht insturen, dan wil je toch net iets te snel zijn waardoor je grip verliest! Belangrijk is om een goede raceflow / lijn aan te houden.
Begin met een lage klasse. En de verhouding handling accelration is erg belangrijk als je een auto kiest/tuned. Ik vind fm6 minder grip hebben dan fm5, dus veel handling en niet te veel acceleration voor mij. Ik heb een La Ferrari tune gemaakt. Supersnelle auto met een redelijke grip, iig meer grip dan basisuitvoering. Lastig om goed te houden, maar met wat oefening lukt het me aardig. Getest op Spa. Op tijd remmen en niet sturen en remmen!! Gas op tijd wat los en laten glijden door de bocht.
Trouwens, voor degenen die het nog niet gezien hebben, Phil Spencer heeft samen met Romain Grosjean een leuke challenge: I've got bragging rights!
Effe spammen: Op zondagen wordt er weer een Cuprace georganiseerd! Check het xbw live gaming deel van het forum.
Kwam gisteren deze controller instellingen tegen en moet zeggen dat het voor mij een stuk fijner speelt. Misschien hebben andere hier ook wat aan Nachtrace op Le Mans met de Cockpit mod + No HUD is btw echt super
Wie is er nog meer vip en heeft het Fast Furious pack wel/niet gehad?? Ik heb de vip upgrade gekocht en volgens mij miet je die pack gewoon krijgen, maar helaas.....
https://www.reddit.com/r/forza/comments/3a3srv/forza_6_editions_and_included_content/ En volgens mij staat/stond het oin de forza hub zo aangekondigd. Iig voor de digitale versie