1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wellicht dat deze helpt:
     
  2. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Kan je idd proberen.. bij mij hielp het helaas niet.. ligt ook wel aan hoe oud je xb1 is denk ik.. die van mij was eerste serie ( import)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik was al zover om de offline update procedure te doen. Maar op 1 of andere manier gaf hij de 2 bleepjes niet. Ik had de moed dus al opgegeven. Nadien nog een keer opgestart om de offline procedure te doen. Weer niet gelukt, maar opeens startte de xdoos weer op. Komt dus feitelijk neer opbovenstaande procedure.
    Ben alleen wel een beetje huiverig om de 2 dlc cars te downloaden...... Daarna liep hij dus vast gisteravond
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Mijn importversie heb ik inmiddels verkocht. Ik won mn huidige xbox destijds bij een FM5 challenge bij de media markt toen de xdoos gereleased werd in Nl. Mijn xdoos is dus iets meer dan 1 jaar oud nu
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Iig goed dat het opgelost lijkt. Welke 2 dlc cars ging het om,.... volgens mij heb ik ze allemaal.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is deel 6 een flinke upgrade tov forza 5?

    Heb net een xbox en zit de afweging te maken: Forza 5 (cheap) of Forza 6 (fullprice)
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    6, dikke vette punt.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    zeker voor 6 gaan!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    +1
    3x is scheepsrecht!!
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hey guys, ik heb een vraagje over FM6. Klopt het dat penalty's er niet in zitten? Dus voor het afsnijden/ naast de baan rijden er extra tijd bijkomt etc in de offline modus. Ik kan mij herinneren dat dit wel in de oudere Forza's zat. :confused:

    Ik vermaak mij voor de rest best met de game alleen is online vaak wel een chaos, veel gebeuk soms ook per ongeluk maarja is denk ik niet veel aan te doen. Zou mooi zijn als daar in de toekomst (FM7) penalty's voor gerekend worden zodat mensen echt voorzichtig gaan rijden.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vroeger in FM1 (en 2 geloof ik) was dat zo inderdaad, maar sinds deel 3 wordt je tijd 'dirty' bij contact of bij afsnijden etc. Het heeft eigenlijk alleen effect op de leaderboards, daar worden alle dirty tijden bij elkaar achter de cleane tijden gezet. Dus als je de snelste lap ever rijdt, maar hij is dirty dan sta je achter alle andere tijden die clean zijn.
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks man voor de uitleg! Best jammer dat het niet echt duidelijk in beeld komt tijdens het racen, ik persoonlijk zou het fijner vinden als het duidelijker in beeld was in rode cijfers (o.i.d.) onder de laptijd.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als het goed is zie je een uitroeptekentje naast je tijd staan. Dat was in ieder geval zo in deel 3, 4 en 5.
     
  14. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Nu nog steeds hoor, niks gewijzigd. Wel belachelijk dat je na het laatste meetpunt dus ook niet unclean mag rijden.. maja rules of the game.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Was idd pas bij de laatste bocht, afhankelijk van de baan. Ik vind het eigenlijk wel goed. Vorige deel kon je bij sommige tracks toch een voordeel halen qua snelheid.
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Op zich nice zou dit wezen, maar om nou weer 20 te betalen vond de season pass al duur genoeg.
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    zit dit niet bij de season pass in??
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nope, en dat is helaas wel wat logisch aangezien het licenseren van Porsche net zo veel kost als het licenseren van meerdere grote sportautomerken bij elkaar.
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    dan hoop ik dat die track gratis is,.. porsche kan mijn arse zuigen.
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Turn 10 en gratis? Neh. En de track is onderdeel van de pack.
     

Deel Deze Pagina