1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Ik heb Project Cars maar ik vind dat zo k*t sturen met een controller. Ik kan er niks van. Terwijl ik bij Forza wel redelijk goed ben en snelle tijden neerzet. Is Project Cars met een stuurtje makkelijker te spelen ? Ik hoorde van een vriend dat AC ook bagger stuurt met een controller.
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    PC is inderdaad niet makkelijk met een controller. Zeker niet met de standaard instellingen. Als je aan de instellingen tweakt dan valt het uiteindelijk goed te doen. Zelf lange tijd competitief met een controller gereden.

    Een stuurtje geeft een totaal andere beleving. Het wordt er niet zozeer makkelijker door (al kun je uiteindelijk wel preciezer rijden, maar dat vergt wel training). Het wordt er echter wel veel intenser door. Super gaaf.

    Nadeel van een stuurtje is wel dat het om een fikse investering vraagt. Al is het wel fijn om te weten dat alle Xbox One accessoires ook worden ondersteund door de nieuwe Xbox Scorpio, dus je kunt er nog wel even mee vooruit :)
     
  3. Gekkuhhuis

    Gekkuhhuis Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    1
    Hé heb wel Project Cars maar krijg het niet voor elkaar met controller =(
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wellicht kijk ik verkeerd, maar ik kan zo gauw niet vinden hoe weergegeven wordt hoeveel sec. een auto voor mij ligt? Krijg het wel in meters te zien, maar dat interesseert mij niet zo..
     

Deel Deze Pagina