1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zeg maar zoals pCARS nu is ;)
     
  2. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Kon mij niet inhouden en ik heb mij net de limited edition console besteld :D
    September wordt eens van mijn duurste maanden ooit.
     
    Insane/Erret en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zul je waarschijnlijk geen spijt van krijgen. Heb ze tot nu toe allemaal gehad en met allemaal veel plezier gehad.
     
  4. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Precies maar dan fatsoenlijk..
    PC staat bij mij weer op marktplaats, het is niet te spelen zoveel bugs zitten er in.
    Erg jammer want de basis is super..
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik ontken zeker niet dat er (nog steeds) bugs in pCARS zitten, maar tegelijkertijd zijn we de afgelopen twee maanden intensief tegen elkaar aan het racen met een groepje van XBW. Dus onspeelbaar vind ik het zeker niet. Sterker nog, ik haal erg veel plezier uit.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou mee eens hoor. Al eerder gezegd maar na een dagje Forza te hebben gespeeld weet ik wel weer hoe goed Pcars is. Ondanks vervelende bugs.. Man wat rijdt dat lekker..
     
  7. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wel maar ik speel single player offline.
    Misschien is het online allemaal beter.. En ik ontken ook niet dat het spel ook erg goede eigenschappen heeft maar die wegen op dit moment nog steeds niet op tegen de hoeveelheid bugs die erin zitten.
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja daar zit dan waarschijnlijk het verschil in opvatting. Ik speel juist enkel multiplayer :)
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik bijna alleen single player en ook dat bevalt mij heel goed. Maar goed, als je er niet mee kunt leven dan inderdaad beter verkopen. Er zijn teveel leuke games om je te laten weerhouden vanwege een game die je niet zo lekker ligt..
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Kun je de verschillende uitvoeringen eigenlijk ook gewoon in de (web)shop kopen? Ik vind er helaas nog niks van.... ☺️
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  12. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En de volgende rede om FM7 te kopen is uiteraard dynamic weather en day and night cycle! Schreeuwen ze dat weer hoog van de toren. Er moet toch wat overblijven he voor de volgende releases..
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zou bij Forza graag wat meer gevoel van de auto hebben. Met Forza 5 zweeft het allemaal wat voor mijn gevoel.
    Men kan zeggen wat men wil over Pcars maar het rijden in die wagens en het gevoel van bv het wringen van de wagen in de bocht is daar echt wel tip top in orde... Forza blijft toch nog meer een arcade racer. Ook leuk natuurlijk..
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Klopt, met Project cars voel je die banden in het asfalt bijten. Dat maakt het ook makkelijker om een auto te besturen omdat de communicatie gewoon beter is!
     
  16. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik weet niet of ik Forza 6 ga halen. Project Cars heeft voor mij een andere deur geopend en die bevalt beter. Ik wacht nog even af...
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik wacht het ook even af.. Maar wellicht is het toch leuk voor erbij als arcade racer...
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Wat mij betreft maken ze gewoon nog een spin-off serie: Forza Simulation. Minder auto's, meer tracks, en de opties van Project CARS. En dan gewoon ieder jaar een Forza uitbrengen, de ene keer Motorsport, dan Simulation en Horizon. Een gat van twee jaar tussen twee Motorsport delen is sowieso te kort, er zit zo veel content in dat je daar makkelijk drie jaar mee vooruit kan.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat me wel irriteert zijn die banden die altijd piepen bij elke lichte stuurbeweging, zelfs als je je auto gewoon even omdraait dan piepen de banden nog.

    Ze slopen er ook steeds meer opties uit, sinds Forza 5 kun je al helemaal niets meer aanpassen qua geluidsopties en is alles voorgebakken. Ik zou graag zelf de controle hebben over hoe hard het volume van de wind, banden en motor en omgevingsgeluiden is. Maar nee, de developers denken het zelf beter te weten, nou als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat harde gejuich van die tribunes wat nergens voor nodig is als ik gewoon aan het oefenen ben.
     
    Rossi46 en Ic3DFire vinden dit leuk.
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga de game niet halen denk ik, want ik leg dit soort racegames na een tijdje altijd weer weg en er komt al zoveel ander moois. Maar dit ziet er wel sick uit zag, zo dan!

     

Deel Deze Pagina