Haha wat zit jou dwars? Hoe kom je erbij dat ik gebanned ben op het pCARS forum? Laten we ons een beetje aan de onderwerpen van de topics houden. Motorgeluiden en kleurtjes van GT hebben niet zoveel met Forza te maken. Ik voel overigens helemaal de drang niet om me te verweren tegen dit soort helden op sokken. Ik ben wel allergisch voor bullshit, gelukkig is daar de negeer knop voor uitgevonden.
Idd!! Hou het dan ook bij FORZA MOTORSPORT en niet Project Cars of Gran Turismo!!! Dat vergelijken met anderen games hou toch op man!!! Kan mij GT en PJC nou boeien in een Forza topic
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de eerste commentaar van members die hem gekocht hebben. Als Forza maar een beetje rijdt zoals Pcars dan haal ik hem ook. Maar als ik het rijden in pcars vergelijk met forza5 dan is pcars verreweg de winnaar qua rijgedrag..
Zo, hier nog wat gebeurd sinds ik offline ging gisteravond? Prima als er vergelijkingen gemaakt worden met andere race-games, maar kom dan met goede argumenten Zelfs de ontwikkelaar van GT heeft toegegeven dat het geluid slecht is en dat ze daar bij het volgende deel extra effort in gaan steken. Maar ik denk dat die gewoon slechte speakers heeft... Verder is GT op bepaalde punten overigens een gave game hoor. Ik vind de "Japanse sfeer" altijd leuker dan de "Amerikaanse sfeer" in Forza. En ook wat betreft graphics vind ik GT altijd beter dan Forza (PS3 vs 360 dan). Maar sinds Forza 3 vind ik Forza een veel overtuigender game. Daarvoor was ik altijd pro GT (en terecht, vond ik ). Sinds Forza 3 vind ik Forza de betere.
Ik vind vooral de interface prettiger in GT, maar dat blijft natuurlijk persoonlijk Overigens zijn veel geluiden van Forza wél spot-on en is de dynamiek in de cockpit view wel beter geworden. Maar nogmaals is het jammer dat je niet een écht ander geluid krijgt bij het verwisselen van exhaust zoals in FM2. Daar hadden ze diverse auto's echt voorzien van andere uitlaatsystemen en het opgenomen, nu is het enkel een filter eroverheen en klaar.
Ben ik dan één van de weinige die het echt niet veel uit maakt. Wellicht omdat ik destijds me ook nog prima vermaakt heb met Testdrive. Daar kon je zelfs nog je ruitenwissers aan en uit zetten! LOL Gewoon even een beetje knallen en weer klaar.
Ja dat waren tijden de oude Test Drive! Bliep bliep Toen die tijd van Test Drive 3 zag het er helemaal realistisch uit voor die tijd.
Jah! Een beetje kippen overrijden in de boerenstal. Of een file creëren door je auto op de weg stil te zetten en na een uur weer terug te komen En wat nou regen in Forza 6... Test Drive 3 had al regen. En sneeuw!
Een nieuwe Test Drive Unlimited zou wel tof zijn! Niet dat de vorige twee zo geweldig waren, maar de opzet was goed.
Daar ben ik het helemaal met je eens Structureel zat TDU1 beter in elkaar dan deel 2, daar was heel veel fout aan. Maar ik zie het niet gebeuren zo snel helaas. Maar om het even over FM6 te hebben, ik kijk wel enorm uit naar die uitgebreide complete carlist!!
Nou nog een aardige nieuwe lijst met cars die er ook inzitten. Aldus team VVV.. https://www.teamvvv.com/en/news/comments/The-latest-batch-of-revealed-Forza-6-cars-goes-all-German
Heb echt zin in deze game, zal een van de eerste games sinds jaren zijn die ik ga pre orderen, ook in de ultieme editie uiteraard. Laatste van mij was Mass Effect 3 denk ik...
En de laatste four tracks reveald. http://www.teamvvv.com/en/news/comments/Forza-Motorsport-6s-final-four-tracks-are-revealed
Autodromo Nazionale Monza Bernese Alps Brands Hatch Circuit de Catalunya Circuit de Prague Circuit de Spa Francorchamps Circuit des 24 Heures du Mans Circuit of the Americas Daytona International Speedway Hockenheimring Indianapolis Motor Speedway Long Beach Mazda Raceway Laguna Seca Mount Panorama Nürburgring Rio de Janeiro Road America Road Atlanta Sebring International Raceway Silverstone Sonoma Raceway Test Track Airfield Top Gear Watkins Glen Yas Marina Circuit Dat is dus (geloof ik) de volledige lijst. Teleurstellende lijst, jammer van de vier fictieve tracks, en ik mis toch een paar tracks die in meerdere vorige delen hebben gezeten: Suzuka, Tsukuba, Mugello. Stiekem vond ik Sunset Peninsula uit Forza 3 één van de beste tracks uit dat spel, ondanks dat die fictief is. Had gehoopt op een terugkeer.
@Racerblade01 wat is er met mugello aan de hand ? In project cars zit mugello er ook al niet in en in Forza 5 ook niet, heeft het iets met licentie te maken misschien ?