1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Forza 5.2

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tier rewards die later niet meer te halen zijn, assist e.d. off die geen bonus credits meer geven, verminderd damage model, auto's die om de midden as sturen, nog steeds geen verbetering in de ai en als ik het goed begrepen heb maar een drietal banen waarin een echt wisselend weer patroon is.

Dit min of meer.

3. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit is mijn grootste ergernis bij heel veel racegames! :eek: Je ziet het direct als je gameplay bekijkt.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Windows Central. 10/10

Nothing that makes Forza great has been left out. This is still the most complete racing game on Xbox. It's got something for all abilities, enough content to keep you going for a long old time and it's so stunning to look at it massages your eyeballs every time you play.

Attack of the Fanboy. 4.5/5

Turn 10 turned in their biggest game in terms of tracks, cars, and features with Forza 7, and it very well may be their best one yet.

Polygon. No score yet

Turn 10 has become highly proficient in taking this basic mechanic and turning it into a full on fantasy, of conquest, of acquisition, of personalization.

Playing Forza 7, I've enjoyed many little moments of satisfaction and pleasure, and I expect to find more, as I unlock more of the game, and get stuck into split-screen and online racing modes. I’ll have more impressions of the game tomorrow.

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    10/10, jaaja :+

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Yep. En eerlijk is eerlijk dit is niet iets nieuws bij Forza en is zoals je zegt bij veel racegames het geval. Alleen had ik een beetje gehoopt dat ze eindelijk een keer dat verbeterde, maar het lijkt nu erger te zijn. Tenminste het viel mij nog meer op bij de stream dan dat het mij opvalt in F6 of zelfs Horizon 3.

7. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Hmm ik zie gelukkig nog niet iets erbij om voor weg te lopen waar ik tot nu last van had. Ook op basis van de demo die mij uitstekend is bevallen op het rijden in de GT2 na. Ik kijk er vooralsnog enorm naar uit. Morgen iig de Ultimate edition binnen.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De focus van ontwikkelaars ligt, en lang niet alleen Turn 10 en MS, heel erg op het geld verdienen i.p.v. een goed product afleveren. Zonde!

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wut? Kan je zeker zeggen van sommige games maar niet van Forza games lol.

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou, het zit er wel een beetje tussenin. Als het minder om het geld ging dan zouden ze eens goed 4 jaar pakken om een echte motorsport titel te maken met echt alle missende features er in, in plaats van een Forza 4.3 beta.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja hij zegt "ipv"
    Forza games zijn misschien de enige games die al jaren goed scoren.

12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Leuk dat ze goed scoren, maar dat doen FIFA en COD ook. :p Er mist gewoon teveel om het de volle prijs waard te maken.

- Echte vernieuwde physics een ffb.
    - Tireflex zoals rFactor heeft.
    - Echt realtime asfalt zoals rFactor en zelfs pCars heeft.
    - Focus op complete motorsport classes in plaats van GTE, GT2, GT3 en trackcars van verschillende era's door elkaar.

Om maar een paar dingen te noemen. Dit soort dingen worden al 8 (8!!!) jaar aangehaald door de community, sinds deel 3.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    FIFA en COD hebben niet altijd goed gescored,
    Denk dat mensen het meer sim willen hebben en dat gaat niet gebeuren. Forza zit in de sweetspot een beetje van casuals een semi hardcore en dat vinden ze blijkbaar prima. Als je echt sim wilt hebben dan zijn er andere games.

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    True. Het gaat me ook niet per se om wat de game is, maar meer om wat de dev belooft versus waar ze uiteindelijk mee komen. Als ze de marketing aanpakken zoals "Wij maken een casual racer met hier en daar wat motorsport invloeden", dan is het prima. Maar ze doen alsof ze de beste 'motorsport' game maken, en dat is gewoon niet zo.

Heb zelf Forza al een lange tijd geleden opgegeven en vermaak me prima met de nieuwe DX11 versie van rFactor 2. Tegenwoordig werkt daar trouwens een Nederlands bedrijf aan en er komt veel nieuwe content en nieuwe features aan, en ziet er gewoon prima uit tegenwoordig. :D

15. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Waarschijnlijk val ik in herhaling maar ik snap gewoon niet waarom ze niet eens de audio op orde maken, hele tijd hetzelfde zogenaamde neppe V8 geluid voor vrijwel iedere Amerikaanse auto. Hetzelfde neppe V12 geluid... Het zwaar overdreven 4 cilindergeluid bij auto's. Ze moeten een audiosysteem maken wat de audio realistisch weergeeft ipv deze cookiecutter troep. Er zit geen emotie, geen beleving in de uitlaatgeluiden van Forza, het is meer een 3 jarige kleuter die door een plastic buis BEEPPPPPP BOOOOOOP aan het schreeuwen is.

Kijk nou toch eens naar ( Luister nou eens bedoel ik ) Assetto Corsa en PCARS 2. Die auto's klinken realistisch, ze klinken fijn, het geeft een top gevoel als je het gas indrukt en een accuraat geluid hoort. Geluid is beleving en hierop slaat Forza wederom de plank mis! Sinds deel 2 klinken uitlaten al niet meer anders wanneer je ze vervangt, ze maken het zichzelf allemaal veel te makkelijk en de mainstream digt het nog ook. En mensen die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde terwijl je zelf staat te wachten zijn ook kut, net als fruitvliegjes, ook kut.

16. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Eens. Al vind ik de audio van AC op een hoger niveau staan dan bij PC(2). Ik heb AC zeer beperkt gespeeld, maar alle keren was ik serieus impressed door de audio. Bij PC(2) heb ik dat minder.

Martijnn vindt dit leuk.
  17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Bidle vindt dit leuk.
  18. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Kan iemand hem al spelen?

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    FM staat nou niet bepaald bekend om hun vernieuwing
    Het heeft 6 delen geduurd voordat we weather effects kregen
    Helaas niet dynamisch.

Als er nou ieder jaar een nieuw deel kwam zou ik dat kunnen begrijpen, maar ze hebben genoeg ontwikkelingstijd en budget om nou eens echte "racing" features toe te voegen.
    Het gaat ze meer om de looks (4k 60fps) en over priced DLC dan om de content, realistische car sounds en dynamisch weer en track enz.

Ze halen gewoon bij lange na niet alles uit deze game franchise.

Martijnn vindt dit leuk.
  20. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Wat ben ik toch weer een hebberige lulhannes, heb net Forza 7 ultimate edition gekocht zodat ik hem nu kan spelen.... :9

Bidle en Pyoonexk vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina