Ik ben wel te spreken over Forza 7. Ik heb er nu een uurtje of 7 in zitten en ga graag weer verder vanavond.
EINDELIJK kan ik zelf bepalen tegen welke auto ik wil racen!! leuk is dat om te zien hoe snel een GTR is in vergelijk met een M3 bijvoorbeeld!
De nieuwe dashboard upclose view vind ik geweldig. Veel meer auto's. Grafisch straks op Xbox one X in 4k. Eigen custom races maken offline, alles aanpasbaar.
Heb deze game ook maar besteld ( normale versie). Nu maar hopen dat het met stuurtje allemaal weer beter aanvoelt dan forza5 en 6, daar had ik echt het gevoel op ijs te rijden met stuurtje. Als dat weer zo is staat de game ook heel snel weer op MP Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
De game lijkt wat meer naar de Arcade kant toe te gaan;je kunt echt behoorlijk smijten met de bakjes en er is heel veel tijd om een fout op te vangen. Deze game geeft mij een goed gevoel maar als je op zoek bent naar een echte sim moet je ergens anders zoeken. De nieuwe dashboard vieuw is echt geweldig en staat continu aan Met stuurtje nog niet getest.
Het is ook helemaal geen sim. Zo moet je het niet benaderen. Het lijkt een vermakelijke racegame te zijn, met behoorlijk wat verdieping. Al lijken de eerdere verhalen - dat de game nog niet compleet klaar is - bewaarheid te worden. Dat is echt zonde. Ik zit er zelf ook nog steeds aan te denken om 'em - een keer - te gaan te kopen. Om 'em dan puur met controller te gaan spelen.
Gezellig, doe ik ook mee. Ik wilde eigenlijk wachten met kopen tot 7 november met de One X maar er komen eind oktober een paar toffe games uit die ik écht wil spelen ( AC: Origins en de nieuwe Wolfenstein), dat ik Forza 7 toch ook gewoon dinsdag a.s op ga pikken. Probleempje is wel dat ik nu helemaal in PC2 zit, maar ok zo voor tussendoor lekker Forza racen moet kunnen lijkt mij.
Paar hekelpunten! - Je kunt vanaf auto tunen geen testrit meer doen. Dit moet helemaal via een omslachtige manier. - Je auto wordt automatisch geupgrade met races, ik wil dat niet maar zonder upgrades kun je de race niet eens starten!! Dus stockraces zijn er niet meer bij. - Bij forzavista is er geen optie meer om de verlichting aan te zetten. - De game heeft het erover dat er een homo komt logeren, dat wil ik niet, ik heb een vriendin.
Na een uur of 10 toch redelijk positief. Stuur instellen koste echt veel tijd. Wel geluk dat ik gelijk een F50 kon kiezen. Zorg dat je met de snelste races start, want je eerste auto is gratis!! Daarna rondjes draaien op mijn vertrouwde circuit om het stuur af te stellen. Perfect zal het niet worden,.... pfff. Toch als je met name alles eerst uit zet en dan langzaam alles opschroeft kom je best een eind. Merk dat standaard alles veel te hoog staat. Slaat nergens op en je voelt niks van wat de auto doet. Dit blijft helaas na het afstellen een minpunt. Het blijft een beetje ijsrijden, met name op de snellere gedeeltes. Verder eigenlijk wel tevreden, ook over het tunen, het testen, dus daar kan ik me weer mee vermaken. Credits stromen al langzaam weer binnen. ;-)
De game is al broken.... Circuits worden niet meer geladen, zelfs na 10 minuten niet meer, al diverse keren opnieuw opgestart, zelfs de xbox maar niets werkt.
Yep, altijd Vip en al redelijke hoge rank, 10 volgens mij. Geen dubbele credits. Nog niet kunnen ontdekken wat ik extra heb. Afgezien van wat auto’s, een embleem, extra outfits, etc. Heb ook nog niet echt geracet. Net mijn eerste ‘echte’ achter de rug en ging best netjes. AI is wel beter qua sturen, maar wel het idee dat ze minder snel zijn. Op sommige banen ben je natuurlijk vertrouwd en kun je unbeatable wel op een afstand rijden, echter nu gaat dat nog eenvoudiger. Verder wel jammer dat je niet meer op het vliegveld kan rijden.
In freeplay als ik op start klik dan blijft ie maar laden en laden en er gebeurd niks. Loopt soms ook vast in het autoselectie menu.
Balen, heb helaas geen oplossing voor je. Opnieuw instaleren is ook weer zo wat en denk niet dat het daarin zit.
Echt balen, waarschijnlijk overbodig maar heb je al de juiste poorten open? Bij forza 6 hadden sommigen problemen, zie; https://portforward.com/help/forza-motorsport-6/