Qua volume valt er weinig te zeuren maar ik zie wel een Gran Turismo achtig patroontje ontstaan voor mijn gevoel. Bij GT5 destijds werden veel auto's uit het vorige deel opnieuw gebruikt terwijl er gewoon nieuwere/aangepaste modellen van uitgekomen zijn. De grote exotische merken kennen dit probleem niet zo maar als je dan naar de normale merken/modellen kijkt. Wat voorbeelden van deze azijnzeikerd
Scirocco R 2011 versie > in 2014 verscheen overal behalve in NL een nieuwere en iets snellere uitvoering
Golf R 2014 versie > in 2016/2017 verscheen een iets snellere uitvoering, uiterlijk wel relatief weinig verschil
BMW m3 > er zitten er aardig wat in (3 stuks) maar de F80 vanaf 2014 ontbreekt
Alfa Romeo Giulia 2017 > Waar is deze prachtige auto, helaas alleen een 1965 variant waar de QV 2017 er natuurlijk had moeten bijstaan
Audi TT RS 2016 > Vreemd genoeg weer alleen de TT S die aanwezig is en de ietsje dikkere RS niet
Audi RS3 2011 > Ook deze is vernieuwd in 2015 alweer met een loeisnelle nieuwe variant die dus niet aanwezig is.
Vauxhall/Opel Astra 2012 > Misschien een beetje gezocht maar eind van het jaar is er een nieuwe OPC
Seat Ibiza of Leon Cupra > Waar is Seat?
Peugeot 208 GTI > Niet aanwezog helaas
Renault Megane RS 250 2010 > Ook deze heeft al lang een update gehad, ik dacht in 2015
Er zal vast nog meer zijn maar dit is wat ik snel zag in het Europa lijstje van auto's die mij interesseren. Veel is gewoon doorgezet van Forza H3 / Forza 6 naar Forza 7. Heb weinig hoop dat het in DLC goedkomt op echt ontbrekende auto's na. Desalnietemin is er natuurlijk zat om lekker in te racen.
Klik om te vergroten...