1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik geloof dat vanaf 19 september (samen met de demo) alle content naar buiten gaat komen.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Gewoon in 1 keer van FLATSSSJJ!!! ? Of gewoon easy, hier een beetje, daar een snufje, daar een zoutje?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het laatste denk ik. ;)
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe laat zou de demo morgen komen?
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Bij het zien van die beelden, in combinatie met mijn ervaring in voorgaande delen moet ik toch echt concluderen dat dit behoorlijk "meh" is.
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Helaas nog geen demo in de store. Las ergens dat het vanmiddag zou zijn.
    De beelden van gamersyde staan ook in 4k op youtube zag ik. net ff gecheckt met streamen naar tv. Ziet er fraai uit!
    Van de videos's hierboven van IGN begrijp ik Turn10 alleen niet met het toevoegen van races als met die Polaris. Ik kan het niet aanhoren die enkele versnelling die dan zo luid tegen een grens aanhikt. Zijn er mensen die die races tof voor de afwisseling vinden? Gelukkig zijn de verdere sounds vooralsnog goed op orde.

    edit: @Kimi NL de beelden van IGN hierboven zijn ook een stuk minder tof van dan de beelden van gamersyde. Weet niet of je een 4k tv hebt maar zou dan de 4k beelden van gamersyde eens checken. helaas rijden ze alleen met die afgrijselijke racingline (en rijden ze vrij beroerd :D ). https://www.youtube.com/channel/UCZ7DGVNgY-ZRc6LrnBQeZPg/videos
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2017
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rond 1900.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Filmpjes zien er goed uit, jammer dat het vaak altijd door slechte rijders is.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat een middelmatig geluid weer die corvette, ik ben waarschijnlijk een van de weinige die vindt dat forza niet uitblinkt in geluid.
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Wisselend. Sommige auto's zetten ze veel te overdreven in maar over het algemeen ben ik bij Forza nooit ontevreden geweest en heb het idee dat het nu beter is geworden. De Stingray hierboven vind ik zo gek niet klinken. Ik ben zelf niet zo van de Amerikaanse auto's en in games heb ik ze zelden accuraat gehoord.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Nou weet je, dat overdreven is idd wat ik bedoel. Sommige auto's klinken gemaakt ruw en overdreven terwijl ze in het echt veel meer ingetogen klinken.
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Over het algemeen zijn we het ook eens hoor. Mijn eigen auto klinkt ook totaal anders in Forza. Sterker nog ik zou m naar de dealer brengen om te vragen of er een uitlaat lek is oid :D.
    Maar mijn overall feel is dat ik er best van kan genieten over de hele linie heen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Cool, lijkt me leuk. Je eigen auto even helemaal doortrappen in dit spel!
    Welke heb je, als ik vragen mag?
     
    apoc vindt dit leuk.
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb een Alfa Giulietta. In 5 heul veul mee gereden :)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @Bidle Jep zekers! Een zwarte Scirocco R line (volledig R uitegevoerd behalve motorisch want ik moet het met ongeveer 200 pk doen) maar niet de variant uit de game want dat betreft de 2008-2013 variant. Ik heb de gerestylde 2014 versie die niet in NL is uitgekomen en daarom baalde ik een beetje dat de auto niet is geupdate in de game. De nieuwe versie heeft naar mijn smaak net wat agressievere lijnen in de voorbumper en qua achterlichten. Ziet er iig precies uit als deze: https://i.ytimg.com/vi/20egaXMU7hM/maxresdefault.jpg

    @Surreallistic Die had ik na mijn vorige Scirocco ook bijna gekocht. Toch nog bij VW gebleven. Maar de Giullietta is een prachtige auto!
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2017
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb een 170 pk multiair met tct. Zwart mettalic in Exclusive uitvoering. Model 2015


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Bidle vindt dit leuk.
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gaaf, kan me voorstellen!! Zou hier ook het geval zijn.

    Mooie auto!
    Snap dat je dan baalt, zo hoopte ik ook op de nieuwe looks vand de RS6 varianten, maar helaas. Niet dat ik een RS heb hoor,... in de verste verte niet. ;-)
    Af en toe best benieuwd waar het aan ligt, prioriteiten van de designers of geld voor de licentie.

    Al met al blijft het leuk dat je auto erin zit! :)
     
    apoc vindt dit leuk.
  19. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Maar in het echt zal er ook een aardig verschil zitten tussen de R en de R-line neem ik aan.

    Maar hier komt een demo van dus? Mijn eigen auto zit er ook in namelijk. En m'n vorige ook. Ik was toevallig vanochtend nog aan het kijken wat een trackday op Spa me gaat kosten, maar vooral qua onderhoud is Forza 7 iets goedkoper :9
     
  20. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @Dex nauwelijks. Het betreft allebei een 2.0 Turbo plus intercooler blok dat voor de gti variant zuiniger staat en tussen de 180-220 pk levert. De R levert 280 PK. De niet R variant is met een ecu update van 700 euro bij een fatsoenlijke partij als JDEngineering eenvoudig naar dat niveau te krijgen zonder motorische aanpassingen. Er zal wellicht alleen wel wat meer slijtage zijn want de Turbo is iets anders in de R.

    Het geluid is eigenlijk hetzelfde alleen poept de R er softwarematige crackles uit bij gas loslaten. Ook die kun je eenvoudig laten programmeren. Ik heb op mijn auto wel een R uitlaat gemonteerd gekregen die iets luidruchtiger is zeker wanneer DSG zijn ding doet bij het schakelen. Heb al wat wachtende mensen in een bushokje per ongeluk laten schrikken van de klap die er dan te horen is in de sportstand. Helaas geen geluidsopname van maar wellicht kan ik dat binnenkort eens plaatsen.

    hier een Rline: - www.youtube.com/watch?v=JTI-13QL1es&t=4s
    hier een R: - www.youtube.com/watch?v=C5bzDrEWAwk
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2017

Deel Deze Pagina