Ik ben het wel eens met je verhaal B Tender!
- De Lambo is te makkelijk (alhoewel de snelheid weer een moeilijkheidsgraad wordt)
- GT4 is echt een vet idee. Met de Porsches in aantocht al helemaal natuurlijk. Kunst is hierbij om gelijkwaardige auto's beschikbaar te stellen en een grote opzet hiervoor te maken. Daar is nu geen tijd voor. Ik stel voor dat dat de nieuwe cup wordt.
Dus komen we uit op de Lancer vs. Impreza. Goede balans tussen onderstuur en overstuur zoals je zegt, hij is spannend om mee te rijden en je krijgt echt vette battles (net getest).
De Lancer was net wat langzamer dan de Subaru en daarom ga ik die dus gelijktrekken. De Lancer naar de Impreza toe, want de Impreza is al prima.
SUBARU IMPREZA WRX vs. MITSUBISHI LANCER EVO IX
Voor degene die al paints willen gaan maken(let hierbij op dat er waarschijnlijk wel teams komen die anders zijn dan bij de DTM, kortom nog best nutteloos om al te gaan painten
), hierbij de bodyparts die op de auto's zitten:
Lancer EVO IX(!)
- Voorbumper: DAMD
- Achtervleugel: stock
- Achterbumper: DAMD
- Sideskirts: DAMD
- Motorkap: C-West
- Velgen: 18" OZ Superturismo GT
Impreza WRX '05
- Voorbumper: INGS
- Achtervleugel: stock
- Achterbumper: INGS
- Sideskirts: INGS
- Velgen: 18" OZ Superturismo GT
Mochten er mensen zijn die qua velgen keuze iets anders zouden willen zien, we staan open voor suggesties!
Verder staan de beide auto's in de clubgarage om te testen.
Let op: dit zijn nog niet de definitieve versies. De aanpassingen zullen echter van marginale omvang zijn. Totdat er uitsluitsel is gegeven door de organisatie, zijn de auto's een concept.