1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport - Cup 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door averagegamer, 8 feb 2012.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Voor mij de Lambo! Heb niet eens getest, maar die hebben AWD en standaard al een bak met grip. En tja.... het merk! :thumbs:
    PS: geloof het of niet, maar ik heb in FM3 met een AWD Lambo op Fujimi destijds de drift-achievement gehaald. En driften is absoluut mijn ding niet, maar juist wegens de grip net ná de drift, lukte het me met die auto.

Laatst bewerkt: 20 apr 2012
  2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ga nu even de Lambo fine tunen.

Vanmiddag komt er ook nog een geüpdatete versie van de Lancer vs Impreza voor de liefhebbers. Ook AWD natuurlijk, net iets meer power dan dat ze nu hebben in de clubgarage, en geen poepkleur voor de Subaru.

Hou het in de gaten!

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zodra ze klaar zijn ben ik klaar om te testen.

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    1:58,6xx met een fout waardoor ik snelheid verloor op het een na laatste rechte stuk.

Hij is nu directer, en kan beter de bochten uit accelereren.

Nu dus weer klaar om te testen :)

Ook deze twee, nu met meer snelheid en een andere versnellingsbak.

Laatst bewerkt: 20 apr 2012
  5. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    De GT4 spec Camaro, Grand Sport, Evora, M3, 370Z en V12 Vantage staan in de clubgarage en mogen wel wat testkilometers maken ;). Met de decibellen zit het ook wel goed.

6. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Die Subaru!!!!!!!! Heerlijk! En super geluid!
    Moet ook eerlijk zeggen dat die Lambi ook erg goed rijdt nu!
    Van de gt4 auto's is voor mij de Camaro het beste! De. Evora ia het snelate maar vind ik geen aantrekkelijke auto!

Conclusie: lieft Lancer vs Evo maar de Lambo zal ik niet meer afkraken want deze rijd ook goed

7. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Nu ff norsschleife met de subaru

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    :thumbs:

Merk dat de veren van de lancer wel erg losjes zijn. Straks nog even fixen.

9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    enig idee wanneer de knoop wordt doorgehakt?
    Dan weet ik nog hoeveel tijd ik heb om een paintjob te maken.

10. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht het voor de toekomst nog een cup worden dan is het Dutch GT4 Logo iig klaar:

11. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik ik Subaru helemaal top vind heb ik die alvast klaar met paint!
    Ook omdat het wel een toffe auto is om te painten.

Maar idd ik ben ook erg benieuwd wat er besloten is door de organisatie...
    Hoe dan ook wordt het vast weer een fantastische cup!

12. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn akkoord doorgestuurd naar Nori. Alvast wat info, volgende week geen event (koninginnen nacht enzo).

13. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een zondagavond zonder race... Het lijkt wel kerstmis ^^

14. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Vanavond na de mazda race het definitieve besluit.

Eerst nog wat een paar mensen testen en dan is er over 2 weken weer een nieuwe cup :)

15. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    joepiedepoepi

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb zojuist wat rondjes met de Lamborghini, Subaru en Mitsubishi van Nori gereden en daarnaast met de BMW, Camaro en 370 van Rovaro (Dutch GT4). Allereerst complimenten voor al deze auto's die elk op een unieke manier wel mooi in balans zijn.

Drie toch wel verschillende concepten, maar mijn persoonlijke voorkeur (for what it's worth) gaat uit naar Dutch GT4. Dit om de reden dat ik het het leukst vindt om met auto's te rijden waar je je handen toch wel aan vol hebt wanneer je er hard mee wilt gaan, en die spannend kunnen reageren als je op de grens rijdt. De achterwielaangedreven Dutch GT4 auto's hebben dat het meest (zowel de BMW, Nissan als Camaro die ik testte), zonder dat je hier met oncontroleerbare dweilbakken van doen hebt. Enig puntje van zorgen bij deze klasse bij mij is de balans van de upgrades tussen de auto's: is er straks niet een auto die altijd sneller is dan de andere auto's?? Aan de andere kant heeft deze cup (met upgrades) zich (ga ik van uit!!) al bewezen in andere 'cups' en zal het vast wel goed zitten met de upgrades.

Op de tweede plek zou voor mij de Mitsubishi + Subaru komen, omdat die naast onderstuur ook tot wat overstuur zijn te verleiden. De Lamborghini komt bij mij onderaan, omdat als je daar over de grens gaat je eigenlijk alleen met (veilig) onderstuur te maken krijgt.

Mijn mening is eigenlijk volledig gebaseerd op de rijeigenschappen bij auto's en mijn voorkeur naar wat onvoorspelbaardere, speelsere rijeigenschappen.

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik ben het wel eens met je verhaal B Tender!

- De Lambo is te makkelijk (alhoewel de snelheid weer een moeilijkheidsgraad wordt)
    - GT4 is echt een vet idee. Met de Porsches in aantocht al helemaal natuurlijk. Kunst is hierbij om gelijkwaardige auto's beschikbaar te stellen en een grote opzet hiervoor te maken. Daar is nu geen tijd voor. Ik stel voor dat dat de nieuwe cup wordt.

Dus komen we uit op de Lancer vs. Impreza. Goede balans tussen onderstuur en overstuur zoals je zegt, hij is spannend om mee te rijden en je krijgt echt vette battles (net getest).
    De Lancer was net wat langzamer dan de Subaru en daarom ga ik die dus gelijktrekken. De Lancer naar de Impreza toe, want de Impreza is al prima.

SUBARU IMPREZA WRX vs. MITSUBISHI LANCER EVO IX

Voor degene die al paints willen gaan maken(let hierbij op dat er waarschijnlijk wel teams komen die anders zijn dan bij de DTM, kortom nog best nutteloos om al te gaan painten:+), hierbij de bodyparts die op de auto's zitten:
    Lancer EVO IX(!)
    - Voorbumper: DAMD
    - Achtervleugel: stock
    - Achterbumper: DAMD
    - Sideskirts: DAMD
    - Motorkap: C-West
    - Velgen: 18" OZ Superturismo GT

Impreza WRX '05
    - Voorbumper: INGS
    - Achtervleugel: stock
    - Achterbumper: INGS
    - Sideskirts: INGS
    - Velgen: 18" OZ Superturismo GT

Mochten er mensen zijn die qua velgen keuze iets anders zouden willen zien, we staan open voor suggesties!

Verder staan de beide auto's in de clubgarage om te testen. Let op: dit zijn nog niet de definitieve versies. De aanpassingen zullen echter van marginale omvang zijn. Totdat er uitsluitsel is gegeven door de organisatie, zijn de auto's een concept.

Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    na de Mazda cup nog ff met de Lancer en de Soep gereden. Doe mij dan de soep maar (en volgens mij gaat dat 'm ook worden als ik het zo 's goed begreep). Veel grip, goeie snelheid.

Sjiiiiiit..... kan het synchroneren of wat?!

Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Doe alleen aub niet teveel met de grip.... die was echt GE-WEL-DIG met de Soep.

20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Wees gerust! Subaru wordt niet meer gewijzigd! Die is prima in orde.

De Lancer wordt alleen naar de Subaru toegetrokken qua racepace en stabiliteit.

Deel Deze Pagina