1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport - Cup 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door averagegamer, 8 feb 2012.

  1. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb gisteren gereden met de vier DTM wagens. Als Ferrari fan in hart en nieren moet ik helaas toegeven dat de Mercedes AMG het lekkerste rijd en daarna de Audi A4, Opel Astra en Audi TT. Met de Mercedes was ik 5 tiende tot een seconde sneller dan met de andere wagens op de Nurburgring Circuit.

    Heb de auto's online getest in verband met het knijpen van de motor. Lijkt me wel vet om met deze auto's een cup te rijden!
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb ook al meerdere keren met o.a. Flavour gereden met die restrictie DTM's en dat rijdt er goed. Enig nadeel is wel dat ze zoveel downforce hebben dat je minder moeite hoeft te doen om hem op de weg te houden dan de MX5. Voordeel is wel dat het rijden van snelle ronden belangrijker is dan hem op de weg houden en geen fouten maken. Ik zou wel een cup willen rijden met deze wagen alleen is de TT wel underpowered omdat deze minder vermogen heeft en minder downforce enig pluspunt zijn de korte versnellingen op bochtige circuits.
    Was gister met de TT wel 2 seconden sneller dan Flavour en Lircky op Hockenheim met de Audim geloof ik. Jammer dat ik maar 1 raceje mee kon pakken hoop de volgende keer toch wat meer te kunnen rijden.
     
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Daarom moet Nori verplicht in de TT en gaan we alleen nog op lange banen rijden. :+
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van een supertruck zoals de GMC, oval tussendoor ofso, we hebben Sedona, sunset, indi, infineon
     
  5. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    De DTM wagens hebben idd veel grip. Hierdoor kan iedereen wel clean rijden en focussen op het racen en niet op het in bedwang houden van de auto, zoals met de mx5. Ik verwacht met deze auto's veel strakke inhaalacties, omdat de auto goed te beheersen is. Tijdens oefenrondjes met de andere vond ik het leuk en clean racen.
     
  6. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Dan zet je zelf dat toch op. Misschien kom je dan zelf ook opdagen...
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Dat ben ik met je eens, daarom lijkt het me ook leuk om ermee te racen, alleen is het misschien wel handig om 1 auto te kiezen omdat de verschillen nu wat te groot zijn waardoor je na 5 rondjes misschien in niemandsland rijdt tijdens een wedstrijd. Het zou idd wel cool zijn om te zeggen dat de top 5 de volgende wedstrijd in de TT moet rijden bijvoorbeeld (of in ieder geval in de auto die het minst voordeel heeft op dat circuit) de vijf erna in een neutrale en de laatsten 6 in de beste auto (mercedes). Denk dat de verschillen dan kleiner worden en het nog tactischer wordt, bijv. of je negende wordt of toch een plekje laat vallen om 10e te worden waardoor je de volgende keer in de beste auto mag maar het risico hebt dat je wel punten verliest die race.
     
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Over de verschillen is het laatste woord nog niet gesproken ;)

    Stay tuned..
     
  9. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Dtm was geweldig! Gisteren rollende start geoefend en dikke pluim voor de rijders! Starten op basis van een gentlemans agreement! VET COOL!

    Ik vond de Opel het beste rijden en ook het beste DTM geluid hebben.
     
  10. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Was heel gaaf die rollende start!
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nog even geduld heren. Alles wordt vrijdag duidelijk!
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Niet echt veel ruimte om te painten. Jammer.

    Ik hoopte dat het meer zoiets was.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Misschien dat Loyall het wil wijzigen. Je houd ook wel weinig ruimte over op het dak qua layers. Ik stuur ff een PM.
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Deze zie je het beter. Zeker wel hoe jullie het op de motorkap willen hebben.
    Maar als je maar weet; Het is maar mijn mening.

    [​IMG]
     
  15. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Kan je ook nog complimenten aan Loyall geven voor de decals of niet? :+

    Gaat echt tijd in zitten om dat voor 4 auto's te doen. Ik vind ze goed gelukt. Erg leuk logo voor de nieuwe cup. Enige nadeel is dan misschien dat je minder ruimte hebt om te painten. ;) Kunnen we mee leven toch.
     
  16. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Rustig maar. Ik kaart het alleen maar aan.
    Succes met die cup. ^^
     
  17. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Doe je niet mee dan?
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb goed over het ontwerp van de stickers en lay-out nagedacht.
    Ik heb gekeken naar de livery's van de XBWf clubleden op hun vorige cupauto's en ingeschat hoeveel layers zij hebben gebruikt.

    De meesten hadden tot nu toe op de dakzijde niet zoveel layers gebruikt. Vandaar de 2e extra grote XBWf DTM cup series sticker op het dak.

    Mochten er foto's of filmpjes op het internet worden gezet dan is het extra grote "XBWf cup series" logo op het dak duidelijker zichtbaar ter promo.
    Mijn plan was om per cup een unieke cup logo te maken in dit geval het DTM cup serie logo.

    Verder had ik (mogelijk verkeerd) begrepen dat ik alleen de verplichte stickers van de DTM organisatie moest maken en niet de complete Audi, Mercedes en Opel race team livery's.

    Ik wordt nu een beetje verrast dat Denvan nu kennelijk een replica van de officiele Audi -team livery wil maken/gebruiken/hebben.
    Immers tot nu toe heeft iedereen een eigen fantasy-livery gemaakt onder de verplichte cup stickers/logo's.

    En ik had de "work in progress" uitvoering op de DTM A4 in de clubgarage
    gezet en daar geen advies/uitdrukkelijke wens op gekregen om het dak vrij te houden.
    Als ik naar de door Denvan getoonde Audi foto kijk dan heb je voor een replica van de resterende Audi teamlogo's zeker geen 350 layers nodig op het dak.

    Wil iemand toch een groot Opel of Mercedes of Audi logo op het dak dan plak je toch een grote vierkante vinyl layer op het dak en daarover het merklogo's van Opel/Mercedes/Audi, is de simpelste oplossing dan hoef ik niet nog een keer extra werk te doen.

    Maar mocht iemand aantoonbaar echt layers tekort komen op het dak dan ben ik bereid het grote "XBWf cupseries" logo weg te halen uit de layer groep.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Zo is het wel duidelijk voor mij.
    No problems.

    Ik dacht alleen dat er meer vrijheid was op de zijkant en motorkap.
    Over het dak deel ik je mening nu wel. :thumbs:

    En zoals ik zeg; maar mijn mening.
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Als ik voor de volgende cup weer de stickers mag maken,
    kunnen wij misschien vooraf met de deelnemers onderling overleggen wat de wensen zijn, dan kan ik er voortaan graag rekening mee houden.
    Ik heb de opdracht mogelijk nu wat te ruim geinterpreteerd.:b:
     

Deel Deze Pagina