Ik zie de Mitsubishi en de Subaru voor alsnog wel zitten als opvolger voor de zondag. Het is in ieder geval weer een stapje verder dan alleen stock auto's en iedereen met hetzelfde materiaal. Ben het ook Lircky eens dat we de mogelijkheden bekijken voor een GT4 of GT Endurance series: http://www.forzaplanet.net/forum/showthread.php?t=1478 http://www.forzaplanet.net/forum/showthread.php?t=1532 Vooral die Forza GT endurance lijkt goed over nagedacht te zijn maar weet niet of daar dan ook de factor van races van 1,5 uur meespeelt in het uitbalanceren van de auto's. Zal eens kijken of ik wat van m'n forza credits kan uitgeven aan de GT4 specs voor in de clubgarage. GT4: (DLC) Maserati Gran Turismo MC GT4 ‘10: Final PI (679) BMW M3 ’08: Final PI (663 ) Chevrolet Corvette Grand Sport ’10: Final PI (664) Chevrolet Camaro SS ’10: Final PI (669) Lotus 2-Eleven ‘09: Final PI (662) Lotus Evora ’09: Final PI (672) Aston Martin V12 Vantage ’10: Final PI (673 ) Nissan 370Z ’10: Final PI (675) GT3: Audi R8 LMS: Final PI: 778 BMW Z4 GT3: Final PI: 775 Dodge Viper CC: Final PI: 772 Mercedes SLS AMG GT3: Final PI: 789 Lamborghini Gallardo LP560-4: Final PI: 766 Ferrari F458 Italia: Final PI: 773 Ferrari F430GT: Final PI: 770 BMW M3 GT2: Final PI: 761
Ik ga zo details naar Nori sturen Dus wanneer Artwork klaar is zal er een nieuw topic gepost worden met alle benodigde info!
NEE?? Ach maakt niet uit je eindigd toch standaard een plek onder mij \o/ Maar please geen lambo............ik werd al agressief bij het testen zondag
Wat voor details? Van de subaru/mitshubishi? Heb ze nog ff geprobeerd en ik ben ook voor. Als ik nog ergens mee kan helpen voor de organisatie van die cup hoor ik t wel
Mochten er nog vinyls gemaakt moeten worden, dan hoor ik het wel. geef wel aan of er een thema is. Japanese hot sedans of iets dergelijks(Kamikaze cup).
Ben benieuwd en hoor het wel wat het gaat worden. Zeker leuk om iedereen zijn mening te laten geven en iedereen die probeert te lobby-en voor zijn eiegen auto voorkeur, maar ik ben zelf ook geen voorstander van het poldermodel , de uiteindelijke beslissing ligt bij de organisatie. Tot nu toe zijn het allemaal leuke cups geweest, ook de miata, ondanks dat het niet mijn eerste keuze zou zijn geweest, vindt ik het wel een "uitdagende" auto.
Ik vind zo'n minder voorspelbare auto ook wel leuk maar voor close racing is het soms wel wat minder omdat je sneller een foutje maakt. Het voordeel is wel dat foutjes ook wel afgestraft worden en je dus geconcentreerder moet rijden. Zo'n GT endurance cup lijkt me ook wel wat, vond de enduranceraces ook altijd tof in GT en Forza dus een cup daarin lijkt me tof.
Probeer eens effe een paar rondjes te rijden, hard remmen en ook hard weer de bocht uit accelereren. De auto stuurt zo omdat je waarschijnlijk met 300 km/u een bocht probeert te nemen \o/ Het is mijn voorkeursauto. We zijn in iedergeval in discussie in de organisatie
Ik vind alles goed als het maar geen Japanse cabrio wordt! Honda s2000 uitgezonderd. o ja, en een gruwelijk wreed uitlaat geluid zou fijn zijn.
Alles of niks JonguH! Ik vind de lambo ook een draak om te painten trouwens... Maar ook al is het de lambo ik zal erbij zijn! Idee voor mijn paint, geen green lantern maar een red lantern!
wreed uitlaat geluid Wacht de paar seconden tot het gepraat voorbij is, en dan .......lol. http://www.youtube.com/watch?v=vKb572Yo2aM Dit bedoelde ik met wreed uitlaat geluid. Had Turn 10 een hoop geld bespaard met het samplen van het auto geluid. LOL Voor Koelbobes de lambo V10: http://www.youtube.com/watch?v=m40ZAfJb4f8&feature=related
Dat is juist het probleem. Wanneer je halverwege de bocht wil uit acceleren, ga je de bocht niet meer om en wil de auto zichzelf recht trekken. Mijn voorkeur zou uitgaan naar de Japanners. Een leuke Impreza en Lancer Rivals Cup! (Eventueel weer in teamverband).
LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO MITSU LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO SUBAR LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO MITSU LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO SUBAR LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO SUBAR LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO MITSU LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO LAMBO....zoek de verschillen _0/, ben 45 minuten bezig geweest met intypen.